wtorek, 15 listopada 2011

Warsztaty

Czy opowiadałam już o warsztatach?W mojej miejscowości powstało współczesne koło gospodyń wiejskich :p. Otóż, Pani Gosia z miejscowego Domu Kultury wymyśliła,że kobiety z naszej miejscowości powinny mieć możliwość oderwania się o d codziennych obowiązków. W ten sposób założyła Kobiece Centru Twórczości.
Spotykamy się w piątki ok.19.00 i uczymy siebie nawzajem ,gadamy,pijemy kawę i wymieniamy się poglądami- wiek uczestniczek jest dosyć rozpięty,więc jest co wymieniać:]

Do sedna,miałam przyjemność prowadzić 3 spotkania ze scrapbookingiem w roli głównej.Jak się okazało zasiałam ziarno pasji :]. Zajęcia sponsorowały dwa moje ulubione sklepy czyli ILS , oraz Makowe Pole za co bardzo dziękuję w imieniu uczestniczek.

A oto migawki z zajęć :











Fajna inicjatywa prawda? Tak m.in.nauczyłam się podstaw decou. Pozdrawiam machając łapką przez mgłę :]

An

8 komentarzy:

  1. hej:) zazdroszczę takich warsztatów. świetna atmosfera i piękne prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o sama bym na takie warsztaty poszła:))super!!pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Oby tylko przetrwał próbę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inicjatywa genialna a do tego jakie piękne prace powstały!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i jakie Twórcze Panie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo chyba wpadne tam do ciebie na jakies warsztaty jak kiedys uda mi sie prawko zrobic hehe;p
    tez zazdroszcze warsztatow.. zawsze chcialam zobaczyc o co chodzi z decoupagiem!!! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Zawsze chciałam wziąc udział w czymś takim , ale nie było okazji...

    OdpowiedzUsuń