czwartek, 1 grudnia 2011

.....idą zmiany


Dzisiaj prezentacja kliku zmian w moim królestwie.Wreszcie nabyłam wymarzony wieszaczek na nici.jak tylko znalazłam bloga Al Czary z drewna od razu wiedziałam,że poproszę ją o zrobienie takiego.Uwielbiam go i służy mi nie tylko do przechwoywania nici,ale sznurków i innych drobiazgów przydatnych do szycia.Jest tez fantastycznym stojakiem dekoracyjnym jak widać:]
Nie znalazł jeszcze ostatecznego miejsca i dlatego nie wisi,ani nie zdecydowałam się na kolor ,więc jest taki oll naturell :p


Ten cudny notes po prawej to efekt wymiany z Maryszą :] jeszcze go nie tknęłam hahaha. A domek to prezent od kochanej Ani z Fioletowego poddasza:*
Serduszko -artystyczna dusza-to prezent od Pani Lucynki,której dziękuję za  dzielenie się tajemnicami z pracowni ;p (Kseniu Tobie też :P)





Te cudności dostałam na ostatnim spotkaniu od Betik(notes -już tknięty :P) i tkaniny od Mrude :P



moje gadżety z bliska :]


akcent świąteczny w kąciku z lalkami


obrazek i kartka to prezent od Jaśminowej :]

to tyle ,macham łapka z mojego zakątka
An

14 komentarzy:

  1. klimatycznie tam u Ciebie ;-)

    Al. to zdolniacha

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie wspaniałe to wszystko:) wieszak na nici jest niesamowity i widzę nożyczki od Mimi:) notes Maryszy jest cudny!:) wszystko takie, że chciałoby się mieć u siebie:) zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa fajnie że moja jeszcze żyje :))))))

    super są takie smaczki, zastanawiałam się, żeby znów takie coś strzelić na blog ale w tym momencie nie wiem od którego miejsca mojego bajzlu zacząć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to bym musiała mieć z 10 takich wieszaków na nici :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej An.. alez piekne to wszystko a kacik robotny jest swietny:-))ten jezyk od Al jest rewelacyjna no i te inne prezenty oczywiscie tez:-)
    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny zakatek. Na pewno będzie się teraz milej pracowało. Jeżyk prześliczny.Bardzo lubię wszelakie niciaki.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko, bardzo ładna pracownia!

    Oj, jak dobrze, że już jest grudzień :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że Ci służy i miałam radochę go robiąc :) przy okazji pomailowałyśmy miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pysznioza! A szczególnie ten koszyczek z kłębuszkami! ♥

    Al czaruje jak mało kto! Boski wieszaczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieszak na nici jest fantastyczny, tez taki chce:)))))
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Tja, alez Cie obdarowywuja! Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Drysz,żyje,żyje:]
    Marysiu-no ja nie wiem za co tak:p
    Al-ogromnie dziękuję:*
    Dzięki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń