czwartek, 8 grudnia 2011

Listopadowo..nadrabiam

Nadrabiam zaległym postem o ocieplaczach -taki był temat listopadowy w naszym projekcie 12/12.

Ja zrobiłam coś przydatnego (ah ta moja praktyczna natura) -komplet dla Mili w jej ulubionych kolorach


Zdjęcia nie wyszły,a inne zjadł aparat...


Komplet jest użytkowany od jakiegoś czasu.Z praktycznego punktu widzenia otworki w czapce to nie dobry pomysł,ale zima łaskawa i da się żyć. 


Jeśli zastanawiacie się co u mnie to niech za wyjaśnienie wystarczy,że :
  • zwykle nie wiem,jaki mamy dzień tygodnia
  • gdyby nie dobry duch Mariola moje dziecko nie dotarło by ani do szkoły na czas,a na zajęcia dodatkowe pewnie wcale
  • poparzyłam się parą
  • Syn mówi do mnie zadziwiajaco często:"mamooo,sysysss mnieeee"?
Dziękuję innym dobrym duszkom za to co znalazłam w skrzynce pocztowej :]
ściskam An

21 komentarzy:

  1. :-) dobrze, że znów tu jesteś z nami.... pozdrawiam Cię cieplutko, bo bardzo mi brakowało Twojego bloga ....

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny komplecik , a dziurki fakt zima się nie sprawdzają :( cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Thymko będę,nie może być inaczej
    Słodko -słona :]dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik na pięknej modelce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bardzo rozumiem, co Ci nie wyszło w w tych zdjęciach :) Komplet jest śliczny, aż mi wstyd teraz za siebie, że mojej chrześnicy kupiłam czapkę w sieciówce na mikołaja :/ ale ja nie umiem na tych drutach i szydełkach :P Super komplet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to mawiał wiedźmin Geralt - terapia przez pracę. Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplecik, w sam raz na tę "zimę-niezimę" :)
    Uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ....ściskam Cię mocno i przytulam:****

    komplet śliczny, jak wszystsko u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik. Gorące całusy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko chciałabym napisać Ci coś mądrego i pokrzepiającego,ale...nie potrafię,więc tylko podziwiam komplecik i piękną modelkę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Drogie-jak slusznie zauwazyla Julia terapia przez prace dobrze mi robi-jak na razie.Kryzysy beda ,ale coz-ponoc zycie(Bog) doswiadcza nas tyle razy ile jestesmy w stanie zniesc...
    dziekuje ,ze jestescie-calusy i usciski chomikuje na przyszlosc .
    Wybaczcie brak polskich znakow-ale poparzylam prawa reke :p
    buzka
    An

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowy komplecik :))
    Będzie dobrze... musi być! Trzymaj się! Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziergadełko śliczne, ale co tam dziergadełko, skoro modelka przecudnej urody :)))
    Anituś, trzymaj się dziewczyno, nie daj się, ale tez nie wstydź łez! Myślę o Tobie często.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyszedł komplecik :) i jaki twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany ale Ty śmigasz z tym szydełkiem zazdroszczę tej umiejętności, bo mi ciągle to jakoś nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik bardzo ładny- jak ja lubię dziełka dla dzieci:-)
    Pozdrawiam ciepło! dobrze,że jesteś znowu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik jest śliczny, ja niestety nie umiem robić takich rzeczy i bardzo żałuję :)


    Często zagladam do Ciebie bo jesteś moja imienniczką, ale dawno nie było mnie tu i dziś przeczytałam o Twoich przeżyciach. Jestem z Tobą całym sercem w tym co teraz czujesz i jak się czujesz. 17 lat temu przeszłam przez to samo i do dziś nie potrafię opisać tego stanu w jakim się znalazłam. Czas łagodzi ból, ale go nie leczy mojego nie wylwczył pomimo tylu lat. Czasem łapię się na tym że płaczę obierając ziemniaki, bo kiedy mama to robiła zawsze siadałam obok niej i pomagałam i to był nasz fajny czas na rozmowę o wszystkim i niczym. Czas uczy mnie jedynie cierpliwego czekania na moment kiedy znów bedziemy razem. Jeśli będziesz chciała pisz do mnie o tym, wspólne doswiadczenia pomagają przejść przez wszystko. Pozdrawiam cieplutko
    Anita
    http://kuchennepasjenemali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplecik jest fantastyczny, i corcia wyglada w nim nieziemsko!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Anito dziękuję za słowa otuchy,miło mi,że zaglądasz
    Ivi -dziękuję,trzymam się,trzymam:]
    Sabik-miło mi :*
    Carra-dzięki
    dziękuję kochane za każde słowo!

    OdpowiedzUsuń