sobota, 31 grudnia 2011

Na Nowy rok

Kochane moje (kochani też,bo wiem,że mój Mąż czyta ;p)

...coś się kończy i coś zaczyna,nie będę robiła podsumowań.Wiele dobrego mnie spotkało w mijającym roku i to dzięki Wam :]. Poniosłam tez ogromną stratę,ale to ona uzmysłowiła mi jak bardzo należy doceniać dzień dzisiejszy. Reasumując jestem szczęściarą! :]
Życzę Wam,żebyście zanim wybije północ też tak do siebie powiedziały .

Mam nadzieję,że wena w 2012 dopisze Wam i mnie również.ja poczyniłam pewne podejścia do dwóch projektów DIY:


kupiłam taką piękną lampkę,która mam nadzieję przeobrazić w tą z marzeń (zdjęcie z aukcji)


oraz przeobrażam stary abażur


 czyli jakoś wszystko w temacie światła. To przesyłam Wam światełko ode mnie ;]

An

25 komentarzy:

  1. szczesliwego 2012 Anitko :)
    projekt z nowym-starym abazurem wyglada genialnie jak na razie :D

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w kolejnym roku - abyś ciągle mogła mówić, ze jesteś szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, świetliście:))) Prawie jak u mnie:)))

    Serdeczności i życzenia spokoju w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia co radość daje...
    Miłości, co niesie pokój...
    Zdrowia, co rodzi wytrwałość...
    Wiary, co nadzieję prowadzi...
    Dni wypełnionych do końca...
    Nowych wschodów słońca...
    I niech więcej takich rzeczy...
    Nowy Rok 2012 Ci użyczy...

    Wszystkiego co Naj... w Nowym Roku...
    Oraz spełnienia marzeń skrytych głęboko w sercu...

    Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla Ciebie i całej rodziny - wszystkiego naj...

    całusy z gór ...!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego i udanego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego Anito, na nowy, szczęśliwy mam nadzieję rok, ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję kochane :]
    Thymko z których? być może masz całkiem blisko do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIEGO DOBREGO ANITKO! OBY TAK DALEJ :D
    ps. gdzie się kupuje taką fajną lampę na wysięgniku?? poszukuje takiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Anitko, wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!! I takiego pozytywnego nastawienia! U nas leje, wiec nici z petard:-(((
    Paczka doszla, jutro napisze maila!!!!!!! juz nawet cyknelam fotki! Buziaki Aniolku!!!!!!!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anita, jesteśmy w Małym Cichym!

    Jutro wracamy, ja zaś wracam na bloga!

    pozdrawiam w Npwym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno cudo z niej wyczarujesz bo w Twoich rękach wszystko ma potencjał :).
    Wszystkiego najlepszego w 2012 - dużo kasy, mało pracy i zdrowia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech ten nowy bedzie lepszy i bogatszy ... we wszystko :)
    Co do lampy, zbeg okolicznosci, bo przywiozlam z pl, po babci wlasie w tym fasonie zakladek, tylko material stary i wlasnie chce zrobic nowy, ooo widze ze super u Ciebie wychodzi ta plisa :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Dobrego i samych pięknych dni :) Ta lampa z pewnością dostanie drugie lepsze życie, za sprawą Twoich działań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thmko to nie aż tak daleko;] wraca,stęsknionam :]
    Bree-poważnie! nie mogę się doczekać jak ją odnowisz:]
    Big mamo-na alledrogo;]
    Syl-to super! mam nadzieję,że Ci się podoba niespodzianka;]
    Julio,Al-miło mi ;]
    dziękuję za życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko, tak naprawdę wszystko zależny od nas, czy będziemy się cieszyć tym co mamy czy nie, ja Tobie życzę codziennie nowego szczęścia, odkrywania go, smakowania go i doceniania, a jeśli czasami coś przegapisz, to wiedz, że będzie następna szansa, na pewno będzie!
    Szczęście czaka zawsze i wszędzie, nawet rano w łóżku:) Te co tam leży i te co tam czasami przytupta, chociaż ostatnio rzadziej, prawda?
    Ale to też szczęście, gdy ona nas mniej potrzebują:) Pogody ducha i miłości:) I zawsze wal jak w dym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, dalszych wspaniałych pomysłów i jeszcze wspanialszych realizacji.
    I dużo słonka życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Madi

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, niech to światełko w każdej ilości przyświeca każdemu Twojemu dniu w Nowym roku:)) Pozdrawiam ciepło i tego co najlepszeżyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. anitko bede drążyć dalej co wpisać w wyszukiwarce na A. żeby takie lampy znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  21. noworoczne buziaczki przesyłam, lampka będzie tą z marzeń na pewno! a zauważyłaś u mnie na lewo od tańczącej wariatki pewną cudną puszkę na drobne? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anitko, fajnie wygląda ten Twój abażur. Brzegi będą wykończone lamówką?
    Jakiś czas temu zastanawiałam się w jaki sposób samodzielnie wykonać taki tekstylny abażur jak ze sklepu Tine K Home.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. BigMamo-najlepiej przeszukiwać dział antyki:oświetlenie:lampki i kinkiety (nazwy bywają rożne)
    Kasiu -miałam taki zamiar-lekko błyszczącą,bo to bawełna matowa i jasno szara-ale w sumie i tak dobrze wygląda.
    Senti nie-ale już biegnę;]

    OdpowiedzUsuń