wtorek, 13 grudnia 2011

Pan Miś Polarny i szmacianka Anka


Ja wiem,że święta ,ja wiem,że przygotowania...ale cóż było robić .Młode chore ,marudne i zlecenie dało na Pana Misia.Miś miał być pandą,potem polarnym...ale ponieważ z miłych w dotyku tkanin miałam tylko żółte welurowe portki po Natanielu -powstał miś polarny w wersji żółtej.



Cały dzień mi zeszło...z przerwami na zupkę,siusiu,mamooo nudzę sięęęę :p.Ale jest! i do tego pomyślnie przeszedł testy stanu technicznego ;]


Pewnie dlatego,ze się nie skupiałam myślowo za bardzo podczas szycia-niechcący wyszedł mi niegłupi misiek w wersji 3D.Chyba po raz pierwszy...tak ,to mój pierwszy:p. Zadowolona jestem z efektu i zaskoczona,jakby on wcale nie był moim dziełem hahaha.

A to Anka-Anka szmacianka powstała taaaak dawno,że prawie zapomniałam ją pokazać:


To tyle na dzisiaj,jak przygotowania? ja wczoraj dręczona wyrzutem braku zaangażowania upiekłam z dziećmi pierniczki.W sumie nie ja tylko Tatuś,ale asystowałam :p

An

30 komentarzy:

  1. ohh ten misiek jest niesamowity! efekt 3D jak najbardziej udany - wyglada jak ze sklepu!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. misiek świetny , zdrówka dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka-szmacianka udana i jakie ma fajne trzewiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś jest absolutnie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zabieganiu i niedoczasie, ale wciąż podziwiam twoje piękne prace :)) Zwłaszcza lala fantastyczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no naprawdę słodziakowy ten misiek! Zuzka miala kiedyś podobnego! super super !

    lala też, ale ja w miśkach bardziej gustuję i do nich mam słabość!

    dobrze, że nie umiem szyc, bo pewnie by sie straszna ilość maskotek uzbierała, a i tak dom przepełniony pluszkami po brzegi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mis to moj faworyt jest piekny, i jak dokladnie uszyty, zadbalas o wszystko.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny misiaczek wyszedł! I rzeczywiście, chyba jest ostro testowany ;)bardzo mi się podoba :) lala też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham misia! Szym też zachwycony i rzuca mi teraz wymowne spojrzenia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, bardzo fajny misiek:))) I w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  11. An i miso zolto-polarny:-) i Anka sa swietne, maja charakter :-) Pozdrawiam cieplutko:-) Syl

    OdpowiedzUsuń
  12. hahhaa Kobens to do dzieła:]
    dzięki Dziewczyny, to szycie pluszaków i lal daje mi tyle satysfakcji:] plus wasze komentarze:* lowe

    OdpowiedzUsuń
  13. A mówił już ktoś, że miś ten Puchatkowo-Prosiaczkowy taki?

    Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko, misiek jest piękny! Bardzo przypomina mi malutkiego misia z Ikea, którego przed wieloma, wieloma laty byłam posiadaczką :)

    Trzymaj się ciepło!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra, dobra, gdzie ten miś ma sklepową metkę?? he??

    a na serio - jest doskonały w każdym calu i centymetrze :D

    buziaki mistrzyni igły :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zabawki i fajna mamcia co szyje je na zawołanie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiek jest świetny, wygląda na milusińskiego :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! A misiek jest przeuroczy! Przez ten welur jeszcze bardziej przytulaśny się stał ;). Zlecenie-robienie, taka Mama to skarb!!
    Ściskam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Misiek jest taki, że chce się go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miś jest po prostu mega uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przygotowałam spis linków z pomysłami z polarnymi niedźwiedziami.
    Jest tam Wam miś 3D ;-)
    Czy mogę obok linku do Was wkleić Wasze zdjęcie (to pierwsze)?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście,dziękuję
      zablokowałam kopiowanie-gdyby się udało zamieścić to ok,jak nie wyślę zdjęcie

      Usuń
    2. Podeslij zdjęcie, proszę:
      bubabajdocja@gmail.com

      Usuń
    3. Wielkie dzięki :-)
      http://bajdocja.blogspot.com/2013/01/zwierzeta-35-niedzwiedzie-polarne.html

      Usuń