niedziela, 11 grudnia 2011

Pudełko krawcowej

Uwielbiam wyszukiwać na zagranicznych blogach zdjęcia takich vintage sew kit,dziewczyny wymieniają się takimi pudełkami -a w nich istne retro cudeńka. Moje jest raczej skromne,powstało na potrzeby zabawy w interpretację mapki na "Art-piaskownicy".


Sponsorem zabawy jest 7 dots studio. Te cudne papiery i dodatki zaprojektowała Finn.



Kiedy je zobaczyłam od razu wiedziałam co z nich powstanie.Kupiłam puszkę na ciastka w sklepie za 4zł,okleiłam papierami,gazą,koronka i pomalowałam farbą pękającą.Całość zabezpiecza klej do decou (mam nadzieję :p).


W środku na razie biednie,ale będzie uzupełniona.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami:*

An

10 komentarzy:

  1. biedna? cos ty! piekna jest! niesamowicie vintage'owa! ma swoj charakter :) wnetrze fakt faktem biedne ale i tak zazdroszcze, bo sama nie mam zdnej drewnianej szpulki :D ani w ogole zadnych takich fajnych szyciowych staroci!

    gora pudelka to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i nożyczki też fajne :)
    Prześliczne wieczko i w ogóle cała puszeczka wygląda wyśmienicie. A jak już uzupełnisz braki w środku, to każda Ci będzie zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne...co ja bym za takie oddała..:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ czadowe pudełko
    i ten stempelek nożyczek no miodzio

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak wnętrze nieco biedne:p Carra nożyczki to gotowe elementy-nie stempelek.Cudne dodatki są w tej kolekcji -naklejki i tekturowe elementy w retro klimacie.
    Dziękuję za komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko pucha jest swietna! alez Ty umiesz te wszystkie scrapowe elementy polaczyc, ze daja taki wow efekt!:-) Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko, ja za kazdym razem wpadam w zachwyt ilekroc cos nowego tu zobacze.
    Retro pudelko jest przepiekne!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń