sobota, 10 grudnia 2011

Tak świątecznie już...


Tak świątecznie już u Was na blogach, a ja mam okropne tyły. Nie czuję atmosfery i czuć nie chcę jeszcze. Jedyne co mam do pokazania to zrobione w listopadzie torebki na prezenty.Ta powyżej to wynik liftowania na "Art-piaskownicy".Tak mi się to podobało,że zrobiłam kilkanaście torebek z wydrukami


No i pod wpływem postu Thymki zrobiłam kilka skarpetek,nie sądziłam,że one są takie proste.Dla zainteresowanych kurs TUTAJ.



Niektórym wyszyłam śnieżynki.Są malutkie,w sam raz na jednego cukierka :]


ściskam An

15 komentarzy:

  1. wszystko cudowne! małe skarpety są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. torby super ja nie lubię tych sklepowych , więc zawsze sama pakuję w papier jakoś żeby było inaczej , a skarpeciuszki słodziuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki są super, ale w skarpetkach
    to się zakochałam;) Są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne torby, chciałabym dostać w takich prezenty :) a skarpetki bardzo słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie torebki, a skarpetki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko bardzo czesto o Tobie mysle! Ciesze sie bardzo, ze masz choc taka mala odskocznie w tworzeniu tych swoich pieknych rzeczy, Torebki sa swietne!!! kazda jedna! a skarpetki normalnie przeeeeslooodkie! Pozdrawiam cieplutko!!!!:-)) Syl

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworzylas swietne torby na prezenty, maja w sobie ta magie swiat, piekne.
    pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  8. przesłodkie te twoje skarpetki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki są naprawdę piękne.
    A skarpetki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuocze te skarpetki. Stanowiłyby świetną ozdobę do prezenów :) Trzymajs ię ciepło An :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne torebki, takie orginalne i dopieszczone w szczegółach :) skarpeteckzi też urocze, zaraz zerknę na linka!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne torebki!
    a te maleństwa są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko, podziwiamm Cie za Twoja sile !!!! :*
    butki sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. :-) haha widzę, że Tobie też te skarpetki przypadły do gustu... u nas jakby większe powstały :-)

    OdpowiedzUsuń