wtorek, 10 stycznia 2012

Dalej w temacie recyklingu



Jak widać prowadzę najnowszą edycję  recyklingu w 'Art-piaskownicy". Polecam zajrzeć TU, dziewczyny naprawdę zrobiły cudne prace!

Moje zdanie w tej kwestii :


Moja Mama,lat około 17 .


Materiały:denna pozycja sensacyjna w fajnej  sztywnej okładce oklejonej materiałem.Koronki, dużo tuszu ,szydełkowe kwiaty,ćwieki vintage, ptaszek z tworzywa by  Igvild Bolme (uwielbiam),drut (na serce) i kawałek czegoś firankopodobnego.


Ładnie Jej w tej oprawie :]

buźka An

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie:)) Świetny pomysł na recykling, i jednocześnie ramkę na zdjęcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie klimatyczna praca! świetny pomysł z takim wykorzystaniem okładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, piękny, wzruszający projekt.

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo ładniej pewnie teraz wygląda niż przed przeróbka
    niesamowity pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kobieta w pięknej oprawie.
    Świetny pomysł na recykling.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Uwielbiam takie pomysły i zazdroszczę umiejętności, pięknie wykonane!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. "denna pozycja sensacyjna" - hehehe uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kobieta w genialnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Świetnie oddaje klimat retro :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. no twoja praca jest na prawde wyjatkowa..!! przepiekna oprawa i mama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Kochane Kobiety za każde słowo.Wyjątkowa dla mnie praca,siedziała w mojej głowie od dawna,a teraz musiała ujrzeć światło dzienne.

    OdpowiedzUsuń