wtorek, 24 stycznia 2012

Girlandy

Ostatnio nadrabiam plany zeszłoroczne,które siłą rzeczy zostały odłożone na czas nieokreślony. Jednym z takich planów było zrobienie girlandy do pokoiku dzieciaków. Natan dostał już swoją ,można ją zobaczyć TUTAJ.
Oczywiście zrobiłam drugą dla Mili :]




szydełkowe kwadraty i pasek z kawałków kolorowej  bawełny


a tak wygląda górne królestwo  z szerszej perspektywy :


Wcześniej zrobiłam girlandę dla Córeczki Thymki. Może powinnam iść w kolory,ale nie chciałam się narażać mamie wielbicielce szarości  :p .Powstała romantyczna wersja :



Zajrzyjcie jeszcze TU, masa inspiracji na girlandy,bo na Art-piaskownicy zachęcamy do ozdabiania pokoików dzieciaków i nie tylko!

An

17 komentarzy:

  1. przepiekne girlandy, szczegolnie ta szara.. nie wiem czemu ale przeokropnie mi sie podoba!! :D

    ja dzisiaj uszylam swoja i jest tak tragiczna ze mam watpliwosci czy ja w ogole gdzies pokazac i czy jej do smieci nie wywalic ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ale kapitalnie ten kącik wygląda. Girlandy świetne.. pozdrawiamy:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne śmiesznotki!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryszo twoja na pewno nie jest aż taka zła! podoba się :] pewnie dlatego,bo taka romantyczna bardziej? ;P
    Zacisze-dziękuję i pozdrawiam :]
    Ewamaison-słodziaki nie:p

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne te girlandy:))) druga to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie u Ciebie, szafeczka też super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale slodkie, zapodam pomysly kolezance :) wlasnie jest w temacie, ta dziergana - super pomysl, sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita się nudzi... Wiesz, nazywam się Anita, dlatego tak mi się to kojarzy ;)
    Ładne, bardzo ładne girlandy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta poducha z grzybkiem jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie girlandy super!!! Też ostatnio myślę o zrobieniu takiej. Widzialam też sposób na zrobienie girlandy z papieru http://cottonandcurls.blogspot.com/2012/01/pages-heart-garland-and-my-first.html
    ale jeszcze nie podjęłam decyzji: papier czy materiał. Pozdrowienia od Nas.
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne girlandy. Dobry pomysł na ozdobienie pokoju dziecka:) Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja sie juz od dawna nosze z zamiarem zrobienia girlandy do pokoju Wojtka (w ramach postanowienia na ten rok, ze udekoruje mu fajnie pokoj). Musze jeszcze kolorystyke wymyslec.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są, ja też mam w planach zrobienie takiej dla chrześniaczki:) może w końcu się zabiorę do pracy

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sercowa strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne. Ja już trochę lat mam, ale chętnie bym je obie powiesiła nad poduchą :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne girlandy, takie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowne te girlandy, szczególnie szara- mniam!!

    OdpowiedzUsuń