piątek, 13 stycznia 2012

Nasz folwark zwierzęcy

Młody lubi zwierzęta,od maleńkości gustuje w figurkach,pluszakach i ubrankach z motywami zwierzęcymi.Na nic samochody,samoloty i inne męskie motywy. W sumie to się cieszę,bo ja też miałam zwierzęcego chopla jak byłam mała.Teraz żałuję,że przy przeprowadzce pozwoliłam Mamie oddać znajomym dzieciom mój worek z kolekcją zwierzątek. A Mama mówiła:  "zostaw dla dzieci,będą się bawić". Ale czy ja miałam tak dalekosiężne plany jak dzieci w wieku 23 lat :p. 

W każdym razie z roku na rok rozrasta się nam folwark. Tym razem powstała poduszka o której rozmyślałam od dawna,ale u mnie rzadko od pomysłu do projektu upływa mniej niż kilka tygodni :p.



Moim natchnieniem były te poduchy:
zdjęcie pochodzi ze sklepu Oh deer.


czyli Pan Panda zyskał przyjaciela


Poducha jest spora,ma około 40 cm, tył to bawełna w niebieską kratkę,przód to cienki len z Ikei. Uprzedzając pytania zrobiłam ją techniką według Bree-czyli przenoszenie za pomocą nitro.


Fantastyczne efekty,Młody już zamówił sowę i żyrafę-oby mi zapału nie brakło :p

A tu jeszcze rzut oka na naszą menażerię 


Zdjęcie od czapy ,ale nabyłam nową półkę to się pochwalę przy okazji :p. Nie pasuje do pokoju,więc docelowo wyląduje w kuchni, a do pokoju kombinuję coś innego-albo podobną tylko białą.Ta jest szara i nie chcę jej przemalowywać,bo już w myślach układam na niej słoiczki w kolorowych kapturkach :p


pozdrowienia
An



29 komentarzy:

  1. Poducha jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra przytulanki na twój szkrab.

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak jeszcze chciałam dodać, że sama bym taką poduche chciała mieć :) ale z wiewiórką :))
    i krzesło masz takie na jakie ja poluje i poluje, jakbyś go już nie chciała to ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny miś:)
    Kusicie dziewczyny by coś zrobić tą techniką. Muszę tylko wykombinować tak by małego nie było w pobliżu tych oparów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ...że tak się szumnie wyrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita poducha jest rewelacyjna! Super! To naklejka, czy nadruk? Świetny jest ten linearny wzór. Masz może więcej opcji zwierzątek w tym stylu graficznym? Czy ona jest powłoczką czy poduszką? No i czy można ją prać i jak zachowa się podczas prania miś? Sporo pytań :)

    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz takie widze, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita, Ty chyba nie śpisz, tylko obmyślasz;)))Poduszka bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. ,swietna , ostatniow idziałam takie nadruki rysowane flamastrem na lnie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja właśnie wzdychałam dla mojego młodego o taką poduchę... ja chcę też tak umieć uszyć- czekam aż upoluję wymarzoną maszynę to może się nauczę!!!

    i szyc bym chciała i szlifierką do drewna się poslugiwać - ileż planów na nowy rok ..... haha :-)

    pozdrawiam zdolną koleżankę przed-weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lasche witaj i ...dzięki ;]
    Kasiu-napisałam
    Al -wiewiórka powiadasz;p
    Bree-to ja dziękuję za pomysł!
    Llooko -tak to wygląda :p ciągle mam wrażenie,że mi życia braknie na realizację wszystkiego :p
    Riono-najlepiej wieczorem w kuchni ;p
    House full of dreams- miło mi ,że wpadłaś.Tez widziałam i taki był zamysł-ale z tym mniej roboty
    Thymko :] będzie i maszyna i szycie ;]trzymam kciukasy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poucha jest bombowa! a poleczkie zazdroszcze bo przydalaby mi sie taka wlasnie do kuchni;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ci wyszedł ten niedźwiadek i masz zamiar jeszcze kilka przytulnych zwierzątek stworzyć ...więc nie mogę się doczekać.Mój synek pewnie też by chciał taką poduszkę ale raczej jakiegoś pająka ...brr nie wiem czy była by przytulna

    OdpowiedzUsuń
  14. eee wiewiórki są moim typem modowym po sowach na przeszłe sezony :P

    poza tym ja lubię wiewiórki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko.. swietna.. poducha jest swietna i cale wasze ZOO + siwa poleczka:-) Milego weekendu!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, poducha jest niesamowita, chciałoby sie przytulić do takiego misia a tutaj jak żywy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska jest!

    Anita, a czy ja mozna prac?

    OdpowiedzUsuń
  18. Marysiu według autorki kursu można ręcznie

    OdpowiedzUsuń
  19. haha polka super! pochwal sie jak juz ulozysz te kolorowe sloiczki :D na pewno beda super wygladac!! :)

    co do zwierzakowej poduchy, oczywiscie rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza poducha. Nadaje się dla dużych i małych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalna :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super niedźwiedź :) OO A półeczkę też bym chciała ! Może być szara :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedźwiedź jest świetny!! Zresztą jak wiele innych na tym blogu ;D






    P.S Wspomóż nam i wyślij smsa!
    www.slodkotko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale słodkie!!! matko gdyby moje dziecko pluszaki lubiło... gdybym ja miała więcej miejsca to bym sobie sprawiła!!!! :*

    OdpowiedzUsuń