niedziela, 8 stycznia 2012

Styczniowe kolory

Art-piaskownica się nie leni ,już ruszyłyśmy z kopyta czego wynikiem najnowsza zabawa w kolory według Ibiska.


Prawdę mówiąc nie jest łatwo pracować z wyznaczonymi sztywno czterema kolorami (mi zwykle do wizji pasuje coś kompletnie innego niż to co we wzorniku). Tym razem okazało się,ze ja prawie nic miętowego nie mam :/. Postanowiłam więc zrobić "koronkę" szydełkiem z jedynej miętowej włóczki. Do tego tkanina ...


kilka tildowych guzików ze Scrapgalerii, folijka ze stempla i włala..pamiętnik,notatnik?

pozdrawiam An

14 komentarzy:

  1. przepiekny notatniczek :) na prawde wyszedl przeuroczy :) ta rozowa tkanina wyglada super, i fajnie sie wyratowalas z mietowa koronka :D ja tez bym chciala w tym zadaniu uczestniczyc to nie mam czasu i chyba nie zdaze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakkolwiek go nazwiesz, urok ma niezwykły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki on jest uroczy! :D
    No normalnie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny drobiazg na noworoczne zapiski ;) Kuszą mnie te kolory bardzo... tylko czy czasu starczy? eh!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny "cukiereczek" :)
    na pewno miło będzie w takim pisać... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba.:) Jest taki słodki i dziewczęcy. :) idealny dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja przylaczam sie do pochwal, jest przeuroczy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzamy się z naszymi poprzedniczkami :) słodki ten pamiętniczek!!! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. och... kolory do pokoiku Zu!!!! mięta mój numer jeden!

    notatnik sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zestawienie kolorów i śliczna praca.
    Cudne!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń