wtorek, 31 stycznia 2012

Woreczki na piżamki i niespodzianka

Miałam weekendową wenę na szycie, rodzina w całości poległa na jakieś choróbsko ,wiec póki się trzymam postanowiłam to wykorzystać. Kupiłam takie cudne tkaniny z motywami dla dzieci,że nie mogłam się oprzeć przed ich użyciem.


Woreczki mogą służyć jako pojemniki na zabawki lub tak jak napisałam ( i co było moim zamiarem) na piżamkę ,która wiecznie gdzieś znika ,no i nie stanowi dekoracji pokoju ;p

Dla chłopca:




oraz dla młodej damy:



użyłam dosyć oczywistych kolorów,a teraz dumam nad zestawami mniej oczywistymi ;p. Woreczki do kupienia w Decobazarze.


Pochwalę się ,że wczoraj niespodziewanie potknęłam się o paczkę wieczorem ;p .Czekałam na nią cały dzień i kiedy wieczorem wróciłam padnięta (potem się potknęłam) ,spytałam Męża dlaczego mi nie powiedział ,że moja  niespodzianka leży od kilku godzin w domu :p. Jak już się do niej dobrałam to pewnie bym zatańczyła z radości -ale siły nie miałam:p. Za to rano delektowałam się zawartością - piękny prezent od Thymki :****

Fajnie słonko świeciło i się zamyśliłam ...


a Mąż spytał czy kawa była niedobra ;]


Aga -bardzo Ci dziękuję :*


An

40 komentarzy:

  1. Anitko, worek z tkaniny w małpki - super!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mimo że do niedawna królowały u mnie róże ten małpkowy też mnie bardziej zauroczył. A widok walającej się po kątach piżamki nie jest mi obcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są!!!
    jaki cudny ten materiał w małpki; świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woreczki bomba ;-)
    a niespodzianka - fju fju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne te woreczki ;) Nie dość, że pięknie się prezentują to spełniają swoje zadanie ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahah własnie dziś miałam ten materiał w małpki w koszyku ;-))).... i inne też cudne!!
    Super pomysł miałaś na jego wykorzystanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo ciekawy materiał.Woreczki są przecudne, u nas też by się takie przydały.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne woreczki - widziałam je już na Decobazaarze ... a prezent ... no coż, to ja Ci dziękuję, bo mój to tylko drobiazg!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też przypadł do gustu materiał w małpy - jest super! Zdradzisz gdzie go kupiłaś? BTW jeszcze tylko luty i mamy wiosnę więc i chorowanie sie skończy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne tkaniny no i pomysł super :D a jaki przecudny ocieplacz na filiżankę.... mmmm zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te woreczki :) przydałyby mi się takie, bo ganianie za piżamami jest dosyć irytujące :)
    i cudny prezent ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak ,spełniają funkcję jak najbardziej;p

    materiał z alledrogo :]

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te torebeczki i jaki genialny pomysł!:))) a mi się marzy taki ogrzewacz na kubeczek:))) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tkanina w małpki zachwycajaca!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te tkaniny i swietny pomysl z woreczkiem! A sweterek kubelkowy boski, a jaki kocyk, cudo normalnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczki rzeczywiście są super, właściwie oba podobają mi się równie bardzo :)Przyznam się szczerze, że jeszcze jedna rzecz bardzo mi się spodobała, a mianowicie Maja wyglądająca z woreczka. Gdybym była małą dziewczynką na pewno chciałabym mieć taką lalkę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. woreczki nie dość, że super wyglądają to praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pomyslowe te koszyczki na pizamki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bree kocyk nadal robię:p już rok

    Medżik dziękuję,a Maja fakt-skradła nasze serce

    dziękuję za wszystkie komentarze

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem tu pierwszy raz...
    ale tak mnie zamurowaly twoje prace, że nie moge skończyc podziwiac kolejnych twoich prac
    podziwiam !!!

    a woreczek na piżamke - rewelacja, właśnie przed chwila szukałam piżamki synka, wiec wiem, co mówie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam ten ból piżamkowy:-)) I chyba muszę zgapić...tylko takich ładnych tkaninek to ja nie mam:-)) pozdrawiam
    a ten ogrzewacz filiżankowy i kocyk bossskie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anitko, worek w małpki mnie powalił:)
    a twój prezencik jest boski i to jak wyglądasz na tych zdjęciach:)
    pozdrawiam cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Anitko, chylę czoła przed Twoim OGROMNYM Talentem :) Niesamowicie uzdolniona z Ciebie dziewucha :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję Lili ;]
    Kasiu-witam,miło mi słyszeć tyle komplementów

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja się zastanawiam, w co upchać piżamki chłopaków - i proszę wpis jak na zamówienie :D
    Tkaninki rzeczywiście, aż proszące się o wykorzystanie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Woreczki swietne, piekne tkaninki. A Ty pod tym slicznym kocykiem i ciepluskim kubaskiem jestes szczesliwa:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. urocze i pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne.
    tez dużo wiemy o znikających piżamkach:) mimo woreczka:)

    Uściski dla Ciebie Anitka i dla małego myśliciela też:)
    nam Leo robi ciasność:) - mniej więcej od 4 nad ranem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze woreczki i świetny pomysł na ulokowanie piżamki!
    Ja aktualnie mam od tygodnia linię produkcyjną wyrobów dla dzieci, w tym woreczków i nawet mam tkaniny z tej samej świetnej kolekcji :).
    Jak zawsze twórczo u Ciebie! :)
    Ściskam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze materiały i świetne woreczki!

    OdpowiedzUsuń
  31. O ludzieee!! Jaki cudny pomysl z tymi woreczkami! Ale tym kocykiem szydelkowym to mnie w ogole powalilas.
    Love
    :***

    OdpowiedzUsuń
  32. ach te małpeczki :) cuda- te woreczki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne, o czymś takim myślę dla mich chłopaków:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super materialy. U nas od dawna pidzamki sa w pidzamkownikach. TEn od Jagny robi sie juz troche za maly.

    Sliczne te dwa ostatnie zdjecia, maz Ci robil?

    OdpowiedzUsuń
  35. Marysiu -tak,tylko przy nim w miarę naturalnie się zachowuję:p poza tym aparat mnie spina i mam mało zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  36. Ха, у меня тоже такая обезъянка есть, я ее на барахолке приобрела, вот приятное удивление))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne woreczki ale mnie powalił ten ocieplacz na kubek! sama próbuje zrobić podobny ale poległam :( może mi ktoś pomoże?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ja go nie robiłam to prezent,ale można prosciej,wyciąć ze starego swetra i doszyć guzik jak tu http://whipup.net/2012/01/31/whipup-tutorial-button-up-cup-cosy/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anito bardzo dziękuje za podpowiedź :) napewno skorzystam :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny pomysł i wykonanie :) muszę o czymś takim pomyśleć dla mojego Szkraba :) a potem muszę się nauczyć szyć :P pozdr.!

    OdpowiedzUsuń