sobota, 18 lutego 2012

Co chcecie wiedzieć i nie boicie się spytać ;]

Drogie Czytelniczki i Czytelnicy :]
dostaję dużo pytań dotyczących zdjęć na moim blogu,nie jestem fachowcem w tej dziedzinie-ale skoro Wam się podobają i chciałybyście/chcielibyście coś na ten temat wiedzieć można wpisywać pytania pod postem, a ja podzielę się swoim doświadczeniem laika ;p (jeśli w ogóle coś takiego istnieje).

   foto by Mili

Nie spodziewajcie się wykładu o głębi ostrości i wpływie światła na ostateczny wynik....pałam głęboką niechęcią do teorii i wszystko co robię powstaje metodą prób i błędów.O tym będzie wykład :p. Po prostu powiem Wam jak JA to robię ;]

Ściskam
An

22 komentarze:

  1. Anitko świetny pomysł z takimi poradami :) ja własnie chce kupić aparat i nie mam pojęcia jaki, bo jestem totalnie zielone w tym temacie. możesz napisać jak Ty posiadasz sprzęt? i co poleciłabyś początkującej osobie?

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę ze podejście do teorii mamy takie same :)

    ps. miło Cię widzieć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia faktycznie fantastyczne, pokusiłabym się o poradę ale niestety w moim posiadaniu jest zwykła cyfrówka więc nie ma czym poszaleć;(Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!!! Konkretnych pytań nie mam. Po prostu chciałabym robić fajne zdjęcia. Mam nikona d80. Może po prostu opisz co dla Ciebie jest ważne, jakim aparatem robisz zdjęcia, co ze światłem itp... No i pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanko a mianowicie:) Jakiego aparatu używasz, i z jakim obiektywem?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Al to fajnie,że jest nas więcej ;] miło mi ;]
    JustynoSz.-ponad dwa lata robiłam zdjęcia kompaktowym kodaczkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. no no ... widzę, że fotograficzne pogaduchy zorganizowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny rudzielec :) chetnie poczytam o Twoich metodach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, no to ja mam pytanie :) Jakim obiektywem robisz domowe fotki i czy doświetlasz dodatkowo swój obiekt lampami - jeżeli tak to jakimi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że zwyczajnie masz talent do robienia zdjęć. Znam wielu wykształconych fotografów, którzy zdjęć nie umieją robić i znam takich laików jak Twoja skromna osoba, która ma wyczucie, talent, duszę artystyczną i już! Zdjęcia są cudowne i zawsze z zazdrością zerkam:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Stulo,niezmiernie mi miło -aż mnie zatkało!podniosłaś mnie na duchu,bo już spanikowałam,że sama sobie w kolano strzeliłam:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje pytanie nie jest o fotografii ale co tam - czy jesteś naturalnie ruda czy też ruda z wyboru? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hahha kochana miło,ze pytasz,bo to znaczy,ze mam dobrego fryzjera:p
    jestem ruda z wyboru :] szkoda,że nie mam naturalnych piegów,zawsze o nich marzyłam :]

    a odpowiedzi na zdjęciowe pytania będą w osobnym poście ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. no wlasnie, mnie tez to ciekawilo:) czys ruda czy nie :) Super kolor i pasuje idelanie :) Kiedys marzylam o rudosciach no ale niestety. sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też pożrę każdą ciekawostkę. Od tygodnia jestem szczęśliwą właścicielką nowiutkiej lustrzanki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. apropo piegów.. jak maiłam naście lat wyczytałam w jakiejś gazecie dla małolatów Bravo, czy tam inny szmatławiec, że trzeba się cytrynom nacierać i się nacierałam... ja nie wiem czy to działanie cytryny czy lat ale piegów już nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj rudziutka:),piegi możesz dodać sobie w PS-ie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja mam pytanie nie o kolor włosów ani o aparat, tylko w jakim programie obrabiasz zdjęcia, tzn. zestawiasz jedno obok drugiego tak ładnie opisując je, chociażby Twój nowy post z 20 lutego i to pierwsze zdjęcie?! podpowiedz proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, super pomysł z tymi pytaniami, robisz tak fantastyczne zdjęcia, że również chciałabym się dowiedzieć paru rzeczy:
    -jakim aparatem fotografujesz?
    -jakim obiektywem?
    -czy oprócz dziennego światła stosujesz dodatkowe oświetlenie?
    -czy fotografując używasz statywu?
    -jaką najczęściej stosujesz przysłonę i czułość fotografując detale (ile ustawiasz to manualnie a nie korzystasz z pełnego automatu)?
    -jak duża jest ingerencja Photoshopa w te zdjęcia (i czy w ogóle jest) - czy stosujesz jakiekolwiek filtry, poprawiasz kontrast, itd..
    Tyle pytań mi się uzbierało, a i tak mam świadomość że najważniejszy jest, jak pisze Stula, TALENT, a tego nauczyć niestety się nie da... :( Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszła. I idealnie wpisuje się nastrój nadchodzącej wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, ja uwielbiam światło na Twoich zdjęciach! Jak to robisz:)?Ustawienia manualne, programy?
    Może juz pisałaś, ale zapytam o aparat.czekam cierpliwie na info :)!

    OdpowiedzUsuń