wtorek, 21 lutego 2012

Królisia by Mili

Zafascynowały mnie prostą formą ,zwłaszcza te lniane w sukienusiach w kolorowe grochy. Mowa tu o króliczkach maileg. Niestety nie znalazłam wykroju na nie,ale nic to -potrzeba matką wynalazku :p


Moja wersja powstała w oparciu o wykrój królika tildowego. Już wiem,że uszy powinny być grubsze-ledwo udało się je wypchać:P . Kropka,bo tak ma na imię, uszyta została z dosyć luźno tkanego materiału , dlatego  wyraźnie widać szwy po wypchaniu - moim zdaniem dodaje to tylko królisi charakteru.

Uszyłam ją dzisiaj do południa po to,by parę minut po 12.00  mogła towarzyszyć pewnej szczęśliwej Dziewczynce w odrabianiu lekcji .


Ciekawi mnie Wasze zdanie o niej :]. Oczywiście nie mogę  zapomnieć o zaznaczeniu,że Kropka powstała według projektu wielce szczęśliwej Dziewczynki ;}


Nie,to nie peleryna-to sukienka tylko brzuszek widać :p - pytałam .

pozdrawiam An

 p.s. nie zapominajcie, w poście poniżej trwają zapisy na CANDY!!!!!!!!!!!!

49 komentarzy:

  1. Prześliczna! na pewno sprawiła ogromną radość Mili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...może ten rysunek to przekrój? :D
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha Drsz,no trafiłaś w 10! hahha

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna urocza przytulanka na podstawie dziecięcego projektu, która świetnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To najładniejszy królik w sieci.

    Swoją drogą gdzie my dorośli podzialiśmy taką wyobraźnię - widzimy rzeczy takie, jakie są, "oczami".
    Czasami mam wrażenie, że dzieci swoimi małymi zmysłami wykorzystują więcej mózgu niż my. Ja też jestem mamą i też widzę pelerynkę - żeby nie było, ze się mądrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny! Taki trochę w stylu vintage. Uwielbiam prace tego typu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukieneczka w kropeczki jest oszałamiająca na tym króliczku, wyszło ci idealnie wg wskazanego projektu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysuneczk królisiowego spidermena albo womenki:] Uroczy a przytulanka śliczna:]

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, urocza jest! Śliczne drugie zdjęcie:)
    Ja wykonałam sobie równiez projekt na tego królisia, bom zakochana w nim:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie!
    Miłego wieczorku:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No prosze, mala projektantka, nie dziwi mnie po kim :)Cudny kroliczek. sciskam

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja takiego w życiu nie uszyje ...

    świetna klimatyczna zabawka ci wyszła - bo inna niż wszystkie tego typu króliki - przez dobór tkaniny, owe widoczne szwy, jest jak wyciągnięta ze starej skrzyni z zabawkami!
    super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, a sukienusia w grochy z tym serduszkiem powala;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. CUdna!!!Wybór materiału także udany - szwy jakby zaplanowane!!! PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Królisia jest "bombowa" jak mawia ostatnio mój przedszkolak ;), a sukienkę sama bym taką chciała ;).
    Pozdrawiam. Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny królik. Ja gdzieś posiadam krój, musze wygrzebać ;)

    Ja swój szyłam z ręcznika dla niemowlaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny królik :) Ja też niedawno uszyłam córeczce podobnego, na szczęście wykrój udało mi się znaleźć w internecie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Królisia jak marzenie!!! Teraz spełnione...
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta Królisia. Chyba spróbuje stworzyć podobną, jesli nie masz nic przeciwko. Moja córcia jeszcze nei docenia takich zabawek ale znam jedną panienke kóra byłaby zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyszlo! bardzo fajnie wyglada ten szarny amterial w polaczeniu z sukienka w kropy.. pieknosci! uwielbiam maskotki na podstawie rysunkow - nie tylko maluchow :D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna królisia :)
    naprawdę jestem zachwycona tą pozorną bylejakością - to jest komplement, żeby nie było :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczniaste :) Co za króliczek. Dzieć musi mieć frajdę oglądać króliczka własnego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aszz ten nosek różowy i mordka uśmiechnięta :)
    a uszy są w sam raz, w ogóle jest ujmujący! A tak przy okazji co to znaczy "tildowy" tyle z Was używa tego magicznego słowa, a ja nie wiem o co chodzi :P

    a projekt Mili mnie rozłożył :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Królisia Kropka jest prześliczna!!! Uwielbiam taki rodzaj szycia, widać że to naprawdę ręczna robota. Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna Królisia :) strasznie lubie takie zabawki wykonane na podstawie dziecięcego rysunku :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczny szaraczek i do tego jakie ładne ma wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie no bomba
    uszy małe czy duże a kto to wie jakie powinny być ;-)
    Kropka jest taka jak powinna być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚLiczność!!!
    Jak dobrze Twoim dzieciom, że mają taką zdolną mamę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochane dziękuję za tyle komentarzy! Królisia supermenka okazało się ma jeszcze jedną zaletę-nie spada z łóżka w nocy! ;p
    Dziewczyny,które znalazły,albo posiadają wykrój dajcie cynk:p chcę porównać co z tymi uszami :]

    Chętnie zobaczę Wasze króliki ,więc do dzieła :]
    Thymko-nie zrażaj się to w sumie proste :]
    Karolino nie mam nic przeciwko
    Kasiu-wiem,dzięki ;]
    pozdrawiam wszystkie Czytelniczki:****

    OdpowiedzUsuń
  30. cóż mogę napisać... uwielbiam króliczki! a ten po prostu wymiata :D:D:D

    dobry motyw z tym przekrojem Dryszki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hihihi, kobieto, ostatnie 3 dni przeglądałam całego Twojego bloga, od najświeższych postów do pierwszego tu wpisanego i dołączam do grona gorących fanek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyszła! I idelanie wpisuje się w klimat nadchodzącej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kropka jest po prostu urocza, skrada serducho od pierwszego wejrzenia.
    Najważniejsze jednak, że jest dokładnie taka jaką wymyśliła sobie dziewczynka, której na pewno sprawia radość posiadanie takiej pupilki:D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest cudowna, i masz racje te szewki na brzegach dodaja jej takiego uroku że aż samemu chciałoby się taka mieć;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. serdeczne dzięki! chciałam zobaczyć co z tymi uszami,już teraz wiem:]

    OdpowiedzUsuń
  36. te w stylu Maileg są najbardziej urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjna królisia!!! A Ty jesteś normalnie miszczem realizacji dziecięcych projektów;)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Królik piękny, jego melanżowe ciałko smakuje w tej OBŁĘDNEJ sukience w groszki, oj smakuje
    jak ja te groszki, pasjami
    i serce ma...
    śliczność
    + rysunek po prostu pyszczek się raduje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealnie go odwzorowalas wedlug projektu, zreszta niezla ta projektantka:)
    Sliczna krolisia!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ahahahah
    ta Królisia ewidentnie cały czas na coś wskazuje ręką ;p

    słitaśna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj,
    Do tej pory byłam anonimową podglądaczką Twojego bloga ;) Dzisiaj więcej pooglądałam... poczytałam... Od dzisiaj będę stałym podczytywaczem!

    OdpowiedzUsuń
  42. same pochwały do których się przyłączam. dziecięce projekty są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nula faktycznie teraz zobaczyłam :]dziękuję za komentarze i odwiedziny nowych osób :]

    OdpowiedzUsuń
  44. ale czadowa ta królisia i jaki piękny projekt dziewczynki:) jest niesamowita...:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudaczek poprostu:)każde dziecko chciałoby go mieć i ja także;)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny króliczek!taki vintagowska...śliczny!I zostaję na dłużej bo tu bardzo twórczo się dziej!Pozdrawiam serdecznie Aga - ścieżką ku pełni

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny projekt no i wykonanie :) może kiedyś podejmę wyzwanie i uszyję Jankowi tildowego królika :) chyba że sobie coś innego zaprojektuje ale na to jeszcze ma czas

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowna! :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń