wtorek, 14 lutego 2012

Mój zwierzyniec się rozrasta!

Kolejne zwierzątka wyszły spod mojej igły, mogę śmiało powiedzieć,ze jestem matką chrzestną małego zoo ;p
Tym razem z przyjemnością uszyłam wiewiórę dla Al z Czarów z drewna. Zadziwiające jak łatwo można komuś sprawić radość , Al wzruszyła mnie swoimi wspomnieniami związanym z wiewiórkami -prawdę mówiąc nie przyszło mi to do głowy Al :]. Ale tym bardziej się cieszę,że mogłam sprawić Ci radość takim drobiazgiem.


Oprócz tego uroczego fana orzechów (uwielbiam je na równi z wiewiórami) , powstał Pan Miś


Miś polarny ogrzeje w największe mrozy -polecam,do nabycia w decobazarze .

Tu moja osobista metka w natarciu :p (ah nie wspomniałam,ze tyły poduszek są zwykle kolorowe)

Speszyl for Marysza ;]

 

I to nadal nie koniec,bo uszyłam również zebrę.Ciekawi mnie co z tym zwierzątkiem się wiąże ,może się dowiem :p


Wyszła naprawdę piękna


Tu moja Córcia demonstruje,że jest miękka,przytulasta i ma cudny kropkowy tył


To już koniec,wygląda na to,że wraz z odejściem mrozów odtajałam i ja . Wreszcie coś się ruszyło w moim kąciku,bo już zaczynał pokrywać się kurzem:p

pozdrawiam An

32 komentarze:

  1. pieknosci!!! i te materialy kolorowe na tyle!! czemu babo wczesniej tego nie pokazalas hehe :D

    i meteczki bys blizej pokazala;p

    ja najbardziej w pirwszym zwierzaczku zakochana z tego posta;d

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe Wiórka jest super :)
    Zebra też ale u mnie poczeka jeszcze na promocje, bo chciała bym to ładnie zorganizować :P

    buziaki i poczekaj aż będę miała bachorki, wtedy będziesz szyła!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten Twój zwierzyniec:) zebra mnie zauroczyła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryszo speszyl for ju wstawiłam obrazek metki
    Al-kiedy zechcesz
    Sagitto -dzięki
    Carra-tak,mała hurtownia:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko,tyły wcale nie są takie zwykłe :) Są kropeczką nad I w tym szamciakowym Zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna menażeria :)
    Podobne do nabycia w tej samej cenie na:
    http://ohdeer.pl/poduszka-szop.html
    są chyba znacznie mniejsze
    Myślałam o takich podusiach z postaciami Muminków i o Kreciku Millera.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak widziałam je,są dużo mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te poduchy Anitko, superaśne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam mocno kciuki za Twoje poduchowe zwierzaki i cieszę się, ze sie przekonałaś do szerszej produkcji!!!

    mój osiołek (tzn prawie mój, bo Tymo go wielbi a ja podkradam czasem) - trzyma się dzielnie, jeszcze go nie prałam - a Ty zrobiłas już test z wodą tych pierwszych, jasnych nadruków?

    ściskam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. są tez takie

    http://www.decobazaar.com/follow-the-white-rabbit
    i takie
    http://bookhouathome.blogspot.com/2008_01_01_archive.html


    Thymko prałam,leciutko jaśnieje przy praniu ręcznym-nie wiem na razie na ile pran starczy :/

    Nie mniej te na sprzedaż mają trwały nadruk ,który można prać w pralce ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny zwierzyniec i metka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że te zwierzęce poduszki wyglądają bardzo nowocześnie, wesoło i słodko - zwłaszcza wiewióra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow ...niezmiennie piękne wytwory wyskakują spod Twoich zdolnych łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zoo :)
    niby nic takiego - ot nadruk zwierzaka, obszycie konturów, a jaki cudny efekt :)
    i metka super - gratuluję :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusie rewelacyjne! Pomysł z orzechami bardzo mi się podoba:D::D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak Ci się pięknie ten zwierzyniec rozrasta ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ Ty jesteś zdolna! ja mam dwie lewe ręce do szycia i podziwiam wszystkich, którzy potrafią stworzyć coś wartościowego.
    najbardziej podoba mi się, że Twój zwierzyniec jest niepowtarzalny. :)
    dziwię się, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga.

    niedawno sama dołączyłam do blogowego świata.. nieśmiało zapraszam do siebie http://home-znaczy-dom.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje zwierzaczkowe podusie to prawdziwe hity! A mnie się krzesło również podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękności. Widziałam wiewiórę na Czarach z drewna i jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łoooo super!!!! dobrze ze pokazalas blizej, metka neisamowita ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne podusie. Moja ulubiona-wiewiorecka;)Rewelacja materiał z drugiej strony a metka mniam.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te poduchy, a fakt że sa kolorowe z drugiej strony sprawia, że są jeszcze fajniejsze :) Wiewiór a jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduchy są absolutnie fantastyczne! ♥
    A wiewióra wymiata!mój fav zdecydowanie ahahah

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zwierzątka, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super zwierzaki! zastanawiam się tylko jak Ty to robisz:))) piękne!

    OdpowiedzUsuń