sobota, 11 lutego 2012

My own...

  Pokazywałam niedawno moje tagi i literowe stempleki z czcionką maszynową. Ponieważ stemplowanie pojedynczymi literkami to mordęga postanowiłam zamówić jeden stempel "firmowy " 


Na wymiar i ulubioną czcionką :]
Do kolekcji doszły również cyferki -prezent od Llooki  -Karolino dziękuję :]



W paczuszce był też znaczek  - aż mi oczy zwilgotniały jak go trzymałam w ręku. Ah wiele wspomnień ...


Przy okazji trochę popstrykałam w moim kąciku ,bo zdobyłam wreszcie taśmy...


od Mamy przyniosłam puszkę pełną starych guzików



i taki trochę kolorystycznie mi wyszedł post podobny do tego co za oknem:]


Nic twórczego prócz przekładania gratów się nie dzieje w moim kąciku . Chyba jakieś przesilenie zimowe mnie trzyma,głowa pusta ...


Mam nadzieję,że jak się napatrzę na te cudeńka to mi przyjdzie jakieś natchnienie:]
pozdrawiam An

27 komentarzy:

  1. super sprawa z tym stemplem:) Taśmy fantastyczne....skarby wręcz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo inspirujące zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. anita, ale u ciebie pięknie
    a te tasiemki są po prostu cudowne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tasiemki wymiatają, a taka pieczątka super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieczątka ci wiele ułatwi....
    swietne skarby, pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ bomba! WSZYStKo:)
    ależ bym chciała swoją pieczątkę,a le sobie chyba zbyt skomplikowane logo wymyśliłam :P

    uwielbiam ten szary zestaw i wszystkie Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia są w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, u mnie tez ostanio tworcza posucha. Trochę z Jagna kraftuję, ale brakuje mi szycia. Jednak nie potrafie szyć bez powodu. Najardziej lubie gdy komus urodzi sie maluszek, od razu mam powod do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam jakiś czas temu dokładnie takich stempelków, ale nie znalazłam, mogłabym Cię poprosić o podpowiedź gdzie je można kupić?
    pozdrawiam :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mnie zdjęcia zainspirowały! przede wszystkim do porządków w moim kąciku!

    OdpowiedzUsuń
  11. ah same pieknosci! :D
    stempelek fajny, 10 razy szybciej teraz bedziesz metkowac :D
    ja chcialam zrobic stempelek z moim szpulkowym logo ale jakos ze do tego zabrac nie moge o.O

    noo i tasiemki zajebiaszcze ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez mam problem z dokladnym zrozumieniem tego napisu haha ;p make do and mend - twórz , rob i naprawiaj xD albo rob rob i poprawiaj ;p no w kazdym badz razie wiadomo o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ANito, prześliczne zdjęcia :* a pustką w głowie się nie martw, już neidługo wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje kolory u Ciebie w kąciku twórczym!!!

    co prawda poszłam ostatnio w miętę... wiem, ale szarość zawsze nr1 u mnie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny dziękują za słowa uznania :]
    stempelki literki tutaj http://www.scrappasja.pl/index.php?k29,alfabety

    stempelki indywidualne tutaj http://store.lemonadestamps.com/Stemple-personalne/

    Maryszo-oni to mają skróty myślowe :p
    Thymko- no siedzisz mi w głowie:p jak kliknęłam publikuj to się poczułam jakbym plagiat poczyniła:p

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Same skarby!
    Zaszalejesz teraz ze stempelkami-zazdroszczę zwłaszcza cyferek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj - pierwszy raz tu jestem. Tzn w komentarzach, bo blog zachwyca mnie od paru miesięcy.
    Piękne zdjęcia, piękne prace, niesamowite klimaty - gratuluję pomysłów i talentów :)) A mam, Anitko, jedno pytanie. Czy te kartoniki-tagi sama dłubiesz, czy takie szablony są do nabycia?
    W tych kwestiach jestem zielona, dopiero się ...nieśmiało rozglądam! :)) Ale pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magdo witaj u mnie.Tagi kupuję mi koleżanka na ebayu,ale są na pewno dziurkacze w polskich sklepach dla scraperek,szukaj po słowie tag :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm...obszukałam wczoraj sklepy internetowe, sztuk chyba 6. I nic. Ale jeszcze poszperam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słonko! Skąd masz takie taśmy?
    Bardzo szukam, bardzo!
    Buziaki :*
    PS
    same śliczności tu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana zajebiste foty! No nieziemski klimat :*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasz dzięki,niezmiernie mi miło:]

    OdpowiedzUsuń
  24. Tych stempli cyferek strasznie Ci zazdroszczę..
    Sama szukam fajnych jakiś, ale strasznie coś znaleźć ciekawego, podobnie jest z alfabetem, dlatego myślę, że sama będę musiała sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam po nasze stempelki:)
    Piękne stylizowana:)
    Ach i Anitko sorki za autopromocje:)

    OdpowiedzUsuń