niedziela, 25 marca 2012

Dzieła dokończone ;]

Jak w tytule, kilka "dzieł " zostało szczęśliwie ukończonych i dzisiaj ujrzy światło dzienne ;]

Pierwszy został ukończony pojemnik na pisadła wszelakie do kącika Syna...



Po drugie lampka, nareszcie :p


Nie było by lampki gdyby nie ekipa Czarów z drewna ;] . Dorobili najważniejszy element i utwierdzili mnie w przekonaniu,że dla nich nie ma rzeczy niemożliwych ;]. Teraz mam lampkę do czytania ( a właśnie śledzę pilnie Millenium, wiem sto lat za Murzynami ;p) .


I na koniec zdobycz , która sprzedawca zatytułował "wykopek strychowy". Jak się okazało mój wykopek jest dosyć na czasie - identyczny wystąpił nawet w stylizacji w najnowszym numerze Werandy Country :]


To tyle nowości . Miłej niedzieli, ja wybywam na wieś :p

An

41 komentarzy:

  1. Superaśne wszystko;) słoneczka życzę, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kooochana ja czytam od kliku lat Sagę Ludzi lodu :P to się nazywa wieki świetlne za murzynami :P
    Lampka wygląda teraz klasa! Gdyby nie to, że zamęczyłam ostatnio R o inny rodzaj oświetlenia sama bym je kupiła dziś w Ikei ( wiesz niedziela trzeba pojechać do molochu :)) tylko bez tego drewnianaego mocowania pewnie nie aż takie fajne by były ...


    Koszyk ze strychowych gratów jest bomba, a pojemniczki na pisaki... ekhem sama bym takie chciała mieć po wczorajszym sprzątaniu pracowni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyno-dziękuję i nawzajem
    Al- ja mam dwa te reflektorki, u młodego oryginalny-tez fajny jest. Pojemnik to 10 minut roboty - z gotowców z empiku ;]
    Tez bym pojechała do Ikei,fajne poduchy szare są w nowej ofercie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. No koszyczek pierwsza klasa!chetnie bym taki przygarnela ;)
    pozdrawiam sonecznie
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. e no wykopek strychowy rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zakochana w twojej nowej-starej lampce! niesamowicie ja przerobilas! cudo! no i pojemniczki z numerkami - piekne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne cudowności! pojemnik z cyframi jest genialny! Miłego weekendu!
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wytworki i zdobycze! Umilają i upiększają domowe zacisze... :) Millenium 3 część skończyłam niedawno - nie mogłam przez nią przebrnąć... :/ Za to pierwsze dwie połknęłam w dwa weekendy! :) Udanego wypoczynku na wsi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko wszystko sliczne!!! Ja tez mam tyka srebrna lampeczke i ja uwielbiam, tylko NIE uwielbiam jej uchwytu do mocowania;-) Twoja z tym wyciaganym ramieniem prezentuje sie zarabiscie!!! Koszyk jest bomba a skrzyneczka dla synka miodzio!!! Milej niedzieli!

    P.S. drewnianego scrabbla dla Ciebie starutkiego nadal szukam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój faworyt, a raczej faworytka to lampka, pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. no czytaj czytaj bo to najlepsza trylogia jaką czytałam w życiu... filmów nie oglądaj bo nie dorównują (w sumie widziałam tylko szwedzką wersję;p). Lamka piękna o a ten koszyk miodziooooo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie dzieła extra, choć lampka podoba mi się najbardziej.

    PS. Zawsze mnie zadziwia fantazja sprzedawców Allegro. Cuda można znaleźć, ale jest to trudne. Masz jakiś szósty zmysł, bo zawsze coś fajnego znajdziesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za komentarze!
    weekend na wsi udany,grill zaliczony ;]

    Syl-dziękuję za poszukiwania
    Julianno- co prawda to prawda :p

    a koszyk nawet mój M. polubił ;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi si epodoba ta lampa :) zdolna jesteś neisamowicie, a aowoce Twojej współpracy z Al są zawsze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny ten koszyk :)
    Millenium też niedawno skończyłam czytać, więc też "na czasie" nie jestem ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. zabawne, bo Twoje wpisy czesto mi sie wlasnie z weranda kojarza ;)

    ulubione pismo mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampka ekstra :) jak wreszcie się doczekam swojej sypialni (no kiedyś miałam, ale chłopaki ja zaanektuja wkrótce dla siebie) to też chcę taka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. lampka rozłożyła mnie na łopatki. Jest świetna. absolutnie

    OdpowiedzUsuń
  19. no super super !!! najlepszy ten wykopek hahaha, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, na początku niepozorne a efekt kńcowy powalający.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dzieła! A wykopek skradł mi serce...Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cuda wyczyniasz! A te poleczki, to skąd wygrzebałaś? Ja muszę na jakiś rynek staroci skoczyć - dałaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ula- pojemnik zrobiłam sama

    dziękuję za komentarze, lampkę już uwielbiam :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    Kosz rewelacyjny.
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udane dzieła,łącznie z "wykopkiem strychowym":)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wykopek przecudny !! że o lampce nie wspomnę !!!zawsze mi się takie podobały ale jakoś nie trafiłam jeszcze na harmonijkę :))) pudełka 1 klasa mnie przydałyby się do kacika szyciowego :))) miłego dnia ..

    OdpowiedzUsuń
  27. No no fajnie jest teraz ogladac ukonczone dziela. Lampka jest absolutnie fantastyczna, ta drewniana harmonijka hit!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Anito poczytałam ostatnie trzy posty, bo zaległości miałam, nowa dusza lampy wyszła bardzo fajnie, ale jajka wszelakie u ciebie przepiękne.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. wykopek no boski a lampka mnie powaliła jest prześliczna!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ fajnie to wszystko się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszyczek druciany fantastyczny, jak to dobrze że ludzie nie wyrzucają tylko dzielą sie takimi rzeczami.
    Lampa jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudna ta lampka... tak sobie mysle ze miałam gdzies taki "wysięgnik" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ta lampa wyszła :) A wykopka ja też chcę!! Choruję na takie cosik od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  34. I kosz i lampka genialne, brawo brawo :) tez by sie chcialo takie cuda miec :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nadrabiam zaległosci po dwoch dniach lezenia plackiem w lozku... lampka swietna - widzialam juz wczesniej ale w nowej odslonie jest genialna!!!!!

    pudelko tez bym takie chciala dla Tyma wyczarowac

    gratulacje i dzieki za inspiracje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta lampa jest świetna, zresztą pojemniki też bardzo mi się podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń