poniedziałek, 12 marca 2012

Girlandy

  Girlandy to dla mnie bardzo fajna alternatywa jeśli chodzi o ozdabianie okien w pokoju dzieci. Użyłam ich zamiast firan i wszyscy są zadowoleni -okna nie są gołe, a ja nie cierpię z powodu dostępu tlenu : P
W weekend zrobiłam ich kilka, dzisiaj pokażę dwie.


Pierwsza to ręcznie robione proporczyki z kolorowej włóczki ,zawieszone na bawełnianej taśmie. Wersja stworzona z myślą o pokoiku chłopca, może w stylu marine. Druga wersja to czekoladowo-truskawkowa girlanda dla małej księżniczki.


Tym razem wykorzystałam "babcine kwadraty" , które połączyłam z tkaninami trzymanymi w kolorystyce brąz /róż. Są tu kropki,kwiatuszki i kratka -moje ulubione motywy :]

Girlandy dostępne w decobazarze .




Bardzo mi miło ,że moje prace spotykają się z coraz szerszym uznaniem . Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od  Wioletty z bloga Interiors PL.



Zajrzyjcie tam ,mnóstwo inspiracji i dzięki akcji : blog tygodnia można poznać wiele ciekawych miejsc :]


A dzisiaj dostałam wiadomość,że moje poduchy wystąpiły w poście na blogu Mamagoka.interiors .

 Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za docenienie moich wytworów :].
Pozdrawiam serdecznie,a moich czytelników zapraszam do koleżanek (klik na nawę bloga) .



I na koniec ... Drodzy Czytelnicy.. przyznam, że nie przywiązuję wagę do wielu rzeczy na blogu :  do poziomu prezentowanych prac i zdjęć, do tego o czym piszę.., ale przyznam, że interpunkcję sobie nieco odpuszczam (ortografii pilnuje mi komputer : ) . Nie mniej jeśli kogoś razi, że moje kropki i przecinki są przyklejone , tudzież brak spacji po kropce... proszę o wybaczenie. Nie było moim celem rażenie uczuć estetycznych kogokolwiek :p - nawet ja mam wady hahahahaha. 


An

27 komentarzy:

  1. Anitko wytworki cudowne jak zawsze! urocze i tyle!
    A jesli chodzi o przecinki, ktopki czy typo-bledy.. my wszystkie je robimy!:-)********** w ten sposob blog jest "zywy". Milego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobają. kolory stylu marynarskiego świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. a ktoś się czepiał tych błędów?!?!
    Cudowna marynarska girlanda, mniam :) Jak mój syn się kiedyś w marynarskich klimatach zakocha to zamawiam, bo na razie to tylko auta i traktory... ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Te w stylu marines są mi zdecydowanie bliższe :)

    P.S Dopiero co zorientowałam się, że mój profil był niedostępny, a co za tym idzie blog był niewidoczny w profilu ;/
    Naprawiłam to- no i w zasadzie tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Anitko, jak najbardziej na takie wyróżnienia zasługujesz ... girlandy jedyne w swoim rodzaju a co do czepialskich ... no cóż ... jak się nie ma do czego przyczepić to się przyczepi do byle ... no ...

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko jak Ty się pięknie i twórczo "nudzisz" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, urocze, prawdziwie dziecięce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko, zapraszam Cię do przeczytania mojego dzisiejszego posta:) Mam nadzieję, że się nie gniewasz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko - aparatko ;) super girlandy! I nie mów mi, że szydełkowe wzory to dla Ciebie chińszczyzna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i gratuluję absolutnie zasłużonego wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne girlandy, kolorowe, gratuluję wyróżnień.

    Kasiu, tak, ja się czepiałam, przyznaję ;p taka upierdliwa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proporczyki dziergane sa slodkie!
    Hee?? a przestan sie przejmowac jak ktos pisze, ze czegos brakuje, mi tez zwracaja uwage na bledy i brak pl czcionki!!! Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko Dziewczęta -napisałam to jak widać żartobliwie :p
    Alinka wie,ze uśmiałam się z tego,więc i Wy się uśmiechnijcie-
    ale jakby ktoś był wrażliwy ...ja zwykle zdejmuję okulary i cyk ..już niedowidzę hahaa

    za komplementy dla girland dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze te girlandy...te dziewczęce podobają mi się bardzo!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh a te kryształki na 1 zdjęciu :)
    bardzo mi się podobają takie akcenty w dziecięcych pokoikach.

    Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone, a poduchy nadal są u mnie numero uno i wszystkich atakuje wiwórą jak mnie odwiedzają :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Al to moja ukochana lampa chmurka:]

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah, dla mnie interpunkcja to czarna magia, więc błędów nawet nie zauważam ;D a girlandy świetne! ja nie mogę się zabrać za zrobienie swojej ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie dziwią nagrodom i wcale się nie dziwią wyróżnieniom. Anita fajnie się nudzi :)

    LAB

    PS Jakby na to nie patrzeć przecinek i kropka ważna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no kurde nie zwróciłam uwagi

    OdpowiedzUsuń
  20. No ładnie...nie zaglądałam do ciebie kilka dni a tu takie zmiany!!! Piękne girlandy zrobiłaś! Ja też ostatnio zaczęłam działać w tym temacie. Uszyłam małemu moje pierwsze chorągiewki. Anitko piękne zdjęcia, jak zwykle. Jesteś dla mnie wzorem,do którego będę dążyć! Bo ja ze zdjęciami to nadal na bakier jestem.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wyróżnienia!!! Girlandy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chmurka lampa rządzi!!!!

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. An, Twoje girlandy są cudowne!!! W ogóle u Ciebie to tak zawsze fajnie, tak domowo, aż chce się wracać... buziaki od nas papa

    OdpowiedzUsuń
  24. Anitko słodkie te girlandki, a jak Ty się kreatywnie nudzisz;-))zachwyca mnie to niezmiennie

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł na wykorzystanie szydełkowych wytworków.
    gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne są te girlandy! a najbardziej podoba mi się to, ze wszyłaś szydełkowe części do materiału. cuudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze swietny banerek, po drugie cudne sa te szydelkowe choragiewki:) po trzecie ogladnelam stol w poprzednim poscie i dech mi zaparlo!

    OdpowiedzUsuń