sobota, 3 marca 2012

Kraftuj z natury

Art-piaskownica zaprasza do udziału w nowym/starym dziale rękoczynowym. Tym razem rozpoczynamy cykl : Kraftuj z natury,czyli będziemy wykorzystywać to co nam daje natura. Na początek PATYK.

Ja już kilka razy robiłam ozdoby z patyków przyniesionych ze spacerów, tym razem w środku zimy było trochę trudniej (wtedy leżała u nas około 10cm pierzyna śniegu). Wykorzystałam więc patyki wyłowione z morza w wakacje...


Połamałam na kawałki i za pomocą kleju na gorąco posklejałam w kanciaste serduszko.

Później wpadłam na pomysł wykorzystania patyków ,które strącił wiatr. Ta cudowna inspiracja 
zaowocowała tym...



Starą ramkę pomalowałam białą akrylówką,patyki przykleiłam z tyłu klejem na gorąco.

Mam jeszcze kilka inspiracji:

żródło: http://www.brghtsde.com/2011/08/diy-paint-stick-pendant-light.html

źródło: http://www.evil-designs.com/blog/tag/happy-monday/

źródło: http://matterofopiniononline.blogspot.com/2009/10/diy-stick-hangers.html

źródło: http://theinspiredroom.net/diy/diy-fall-stick-vase/

źródło: http://www.livingwithpunks.com/2011/12/diy-elegant-craft-stick-trees.html

Zainspirowani? do dzieła:]

baaaj An

25 komentarzy:

  1. to bardzo w stylu mojego taty, on uwielbiam sie bawic drewnem, konarami itd.

    ostatnio z wylownionego z jeziora konaru zrobil lampe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne patykowe twory :) Kiedyś zrobiłam osłonkę na doniczkę z bambusa - to też patyk, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego mi brakowało w domu! Będzie wyprawa po patyki, o tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już kocham to zdjęcie z sercem z patyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne to serce Anitko! i inne patykowe wytwory, podobaja mi sie tez wyjatkowo te wieszaki z badylkow!
    Milej niedzieli!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, bardzo zainspirowana :)
    Te patyki w ramce są rewelacyjne, dają taką swieżość, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasjonatko-to super,teraz takie lampy to hit!
    Anuk- no jasne:]
    Milnova-pochwal się co wymodzisz
    Al,Syl-dziękuję,miłego dnia
    nabiegunachArt-witaj u mnie,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić pistolet na klej! A Ty jaki masz???

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje...serducho słodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażałam sobie ze mozna tak pieknie tworzyć z natury...prześlicznie!!!zdjecia cudowne, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły! Spacerując wczoraj po lesie widziałam wiele bardzo fajnych okazów i chciałam je ze sobą zabrać ale pomyślałam " co ja z nimi zrobię?", Ale niemądra byłam ;) Świetne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspi swietne, lampa toz to niezly oryginal :) Uwielbiam kamienie i patyki "wyrzezbione" przez morze, zawsze gdy jeste u rodzicow przywoze ich mnostwo, sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie zawsze wiem co z nich zrobię,ale biorę na zapas:p

    Julio-taki z kilka złotych z tesco

    OdpowiedzUsuń
  14. Serce z patyka jest fantastyczne !!!! świetne świetne , + świetna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serducho jest fantastyczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super! I tyle inspiracji. Lampa obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ala obraz przestrzenny. Zainspirowana jeszcze dzisiaj wybierkę się do lasu w poszukiwaniu ciekawych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. serce super i jeszcze wieszaki mnie urzekły!

    ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramka 3D z patyków świetna, jakby ją jeszcze podświetlić efektownie :D No i dobry pomysł na klosz do lampy. Ciekawe rzeczy tutaj u Ciebie, takich inspiracji mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te patykowe serduszko:)

    OdpowiedzUsuń