czwartek, 8 marca 2012

Malowanie palcami

"Art-piaskownica" otwiera kolejny nowy dział,który myślę,że przypadnie do gustu wielu z Was : MAŁE KRAFTOWANIE -czyli przestrzeń do działań rodziców z dziećmi.

Pierwsza zabawa polega na malowaniu palcami...co właśnie i w tym momencie robią moje dzieci,czyli czeka mnie szorowanie kuchni :p.

Nasz poprzednia zabawa zaowocowała takimi dziełami, najpierw wspólny ptaszek (według nas sikorka)



Potem większe dzieło ,czyli paluszkowe drzewko genealogiczne:


 Polecam przeczytanie postu Makówki o TUTAJ, można między innymi przeczytać o tym jak zrobić własnej roboty bezpieczne farby do malowania dla dzieci.

A TUTAJ   przyłączcie się do świętowania urodzin 3 ! (jak ten czas leci) Art-piaskownicy.Warto,bo wielu sponsorów się zgodziło uczcić z nami to święto :]

pozdrawiam An

11 komentarzy:

  1. Pomysłowe :)
    Malowanie łapkami jest bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) drzewko jest genialne absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z małym craftowaniem. Ptaszek uroczy a drzewko piękne. Zrobimy na pewno. Kiedyś robiliśmy rękami sówki, tzn. sówki wycięte z papieru a jako skrzydełka odbite rączki.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej jestem za tym działem, świetne drzewko genealogiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewko genialne, pomysl super, wykonanie tez zasluguje na pochwaly. Gratuluje :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! idealne dla dzieci:) i dla dorosłych tez..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci też uwielbiają malować palcami, mnie też niceo zostało, bo najlepszy makijaż, wychodzi mi gdy nakladam cienie właśnie paluszkami :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko, dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe komentarze. Sprawiłaś mi tym wielką radość, bo blog Twój oglądam dziennie od jakiegoś już czasu i rzeczywiście jest dla mnie takim niedoścignionym wzorem:) Gratuluję talentu, pomysłów, radości życia, perfekcji, i wielkiej klasy! Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniu :* no wiesz! :] bardzo mi miło :***

    Dziewczyny wielkie dzięki za komentarze.Drzewko to super zabawa,no i pamiątka-nigdy już paluszki nie będą takie małe:]

    OdpowiedzUsuń