piątek, 9 marca 2012

Moja namiastka sielskości w wielkiej płycie

Marzenia są po to,żeby je spełniać.Niektóre realizujemy prędzej,inne później ,a innych wcale-no i dobrze-bo czym było by życie bez marzeń :]
Ja marzę o odrobinie sielskości na co dzień .Nie powiem,że chciałabym mieszkać w chatce na skraju lasu i mieć za sąsiada jedynie naturę.Ale domek na skraju miasta i mały ogródek to było by to :]

Niestety,albo i stety,mamy mieszkanie z wielkiej płyty- w całkiem przyjemnej gminie (czyli nie całkiem wieś i nie miasto). A namiastkę sielskości załatwiam sobie między innymi w ten sposób:

napis eat by czary z drewna

Dzieciaki chore nudzą się jak mopsy,więc zaproponowałam im zrobienie ogródka. Mamy szczypiorek,pietruszkę i rzeżuchę. Z klamerek drewnianych za pomocą farby i stempelków zrobiłam znaczniki ,żeby było wiadomo co gdzie...


To tylko kącik przy oknie,ale od razu jakoś tak weselej.Zwłaszcza,że dwa dni temu tak pięknie świeciło słonko ( przydałby się szerszy i ładniejszy parapet :/)

Wczoraj też dotarł mój prezent z Okazji Dnia kobiet -zamówiłam  go sobie i dla rodziny ... mój Mąż oniemiał :p. Nie wiem jak długo "wisiał" na liście "do zrealizowania" -ale to nie istotne,bo liczy się ta ogromna radość ,gdy wreszcie jest!

Na razie możecie go zobaczyć u Al z Czarów z Drewna. 

Wierzcie mi Ola i Romeo to prawdziwi pasjonaci i miłośnicy drewna!!! A do tego tak sympatyczni ludzie,że współpraca z nimi to prawdziwa przyjemność! Przy okazji pozdrawiam :]

ściskam An

p.s. zdjęcia stołu i nie tylko wkrótce :],dzisiaj śnieżyca i jakoś tak ponuro :/

49 komentarzy:

  1. u nas w kuchni parapet ma całe 15cm szerokości i i tak jest ciemno jak w przysłowiowym miejscu więc z zazdrością patrzę na Twój ogródek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACYJNY pomysł z opisami na klamerkach !!! Ja od roku realizuję swoje wiejskie zapędy :) w ogródku warzywnym... ale luty, marzec, kwiecień to czas kiedy wysiewam nasiona w domu i przechowuję na parapecie... z pewnością skorzystam z patentu klamerkowego ! pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam pomysł z klamerkami za trafiony w 10. Co roku wysiewam nasionka w inspektach i co roku mam problem z tabliczkami. Albo schowam je tak, że nie mogę znaleźć albo muszę wymieniać na nowe bo stare są już paskudne. Klamerki są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisy na klamerkach BOMBA! Fajnie to wygląda i parapet też mi się podoba:)
    Udanego i ciepłego weekendu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl, zwlaszcza dla dzieciakow. Ja mam szczescie, bo mam wlasny ogrod, wiec i warzywniak w nim zrobilismy. Maia go kocha na zaboj! Siedzi tam i piele, sadzi pomidory z tata swoim, a najlepsza czesc, to ta kiedy zrywa je z krzaka i zjada odrazu.
    Jestes inspiracja sielska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) ogródek wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już marzę o ogródku parapaetowym z ziołami! a raczej o ogródku wiszącym nad blatem roboczym ... zobaczymy - może się uda z czasem

    a stół podziwiałam u Al już z samego rana i od razu domyslilam sie ze to Twoj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny domowy ogródek. Ale te klamerki do bielizny - no super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. te klamerki podpisane są świetne!!!!Ja nie mam parapetu w kuchni ale mini ogródek też sobie założę...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super ogródeczek stworzyłas sobie, a ten stół od Al..-cudowny

    OdpowiedzUsuń
  11. ten szary spękany blat jest na prawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ja też tylko marzyłam o sielskości, w teraz w kwietniu pierwsza rocznica, kiedy chatka do nas trafiła... Tobie też się uda, zobaczysz! Stół jak marzenie, zakochałam się w nim! Życzę, aby marzenia się spełniły i plony obrodziły;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :) świetny pomysł z klamerkami! ja też szykuję się do sadzenia - jeszcze nie wiem dokładnie co, kiedy jak..??? ale sadzić będę na pewno! :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam stół-cudo!!!
    Mini ogródek to super pomysł,dzieci miały frajdę z sadzenia a jak już to wsio wyrośnie będziecie mieli frajdę z zajadania się zdrowym szczypiorkiem :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ogródek ^^ i te klamerki... po prostu rewelacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tu uroczo!
    zostaje na dłużej, po inspiracje i dla przyjemnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, ja na parapecie w ramach ogródku mam stokrotki ale fajny pomysł by posadzić szczypior i inne przyprawy! :) i mieć swoje świeże)

    A stół rewelacyjny !!

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie na zdjęciach tak wiosennie, że ciężko sobie wyobrazić rzeczoną śnieżycę :) To się nazywa pozytywne budowanie nastroju!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. oj też u siebie zrobiłam mały ogródek w bloku :) co prawda jeszcze nic nie widać ( nie tak jak u Ciebie), ale zawsze to zioła z własnego okna ;)
    fajny pomysł z tymi klamerkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. AL TO CZARODZIEJKA:))....A KLAMERKI SUPER:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też narzekam na brak szerokiego parapetu,cebulkę już zasadziłam,czeka jeszcze pietruszka i bazylia...super pomysł z klamerkami;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Stół wprowadzi jeszcze więcej sielskości:) Sama mam trochę podobny i naprawdę daje cudny klimat w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klamerki bombowe!! U mnie w kuchni w ogóle brak parapetu i czekam z niecierpliwością na ocieplenie by zacząć działać na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba jestem jedyną osobą, która nie chce mieć domu. 100razy bardziej wolę mieszkać w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł z ogródkiem, klamerki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez oniemialam gdy zobaczylam ten stol!!! An - jest cudny!!!!! sciskam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mieszkanie w wielkiej płycie ma swoje plusy i minusy - ja też robię miniogródek na parapecie w kuchni, później przenoszę go na balkon:)Super pomysł z klamerkmi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wlasnie przed chwilka podziwialam twoj stol:)
    Domowy ogrodeczek imponujacy!

    OdpowiedzUsuń
  30. BARDZO FAJNY SIELSKI OGRÓDECZEK;-) A JAK JUZ ZACZNĄ ROSLINKI KIELKOWAC TO DOPIERO BEDZIE CUDNY!!!OGLĄDALAM STOL....SZCZEKA MI OPADLA;-)POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się ten iście sielankowy pomysł z domowym ogrodkiem;)
    piękne doniczki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny ten Twój ogródek, ja obiecuję sobie od początku lutego, że zasieję zioła, szczypior i co luty minąl a parapet pusty:( muszę się zmobilizować.
    Ach widziałam stół - przepiękny, nie mogę się doczekać zdjęć od Ciebie

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. U nas też szczypiorek zasadzony, kiełki i rzeżucha, a w planach bazylia. Nie ma jak wiosna w kuchni.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. aż mnie uszy cały dzień szczypały :)) dziękuję za wszystkie miłe słowa!

    Dziękuje nowej właścicielce stołu za kawałek miłego wieczoru :)Twoja okolica całkiem fajna podobało mi się kilka domów po drodze i cały czas pytałam R czy chciał by tu czy tam mieszkać :P

    ogrdek byłby świetnym placem zabaw dla mojego kota. Klamerki z napisami mi się bardzo podobają i nawet od kilku miesięcy ambitnie sobie zamawiam stempelki z :)

    a dzieciaki nie wyglądały na chore :P

    OdpowiedzUsuń
  35. aaa i jeszcze chciałam dodać, że ten poprzewracany eat wygląda rasowo! a nei że tam stoją jak nie powiem co :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam cię Anitko po przeczytaniu twojego posta uśmiechnęłam się w duszy,moje dziecko przyszło do mnie i powiedziało mamo marzysz o domku pod lasem prawda odp ze tak następnie powiedziała pewnie byś wszystko tam pobieliła uśmiechnęła sie i poszła .Jak to dzieci potrafią zadziwiać a tu masz twój post taki sam.U nas rośnie tylko szczypiorek a to fajny akcent na przyjście wiosny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przyjemny kącik i za chwilę ,vardzo smaczny:):) super klamerkowy pomysł:):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przyjemny kącik i za chwilę ,vardzo smaczny:):) super klamerkowy pomysł:):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjny pomysł!:) i wiosna bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  44. dzięki,dzięki,dzięki! naprawdę super dzielić się radością z Wami-wirtualne Koleżanki,Siostry,Przyjaciółki:]
    a rzezucha już wykiełkowała:p

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj bardzo tu u ciebie cieplutko. I na prawdę nie przypomina twoje mieszkanie zupełnie "płytowego" :) Anitko czy ja mogę mieć takie pytanie "literkowe" Czy możesz zdradzić gdzie takie stempelki można nabyć? Szukałam na all ale całkiem tam literki inne, albo za duże, albo zbyt ozdobne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :]
      stempelki kupiłam w sklepie dla scraperek, http://www.artystyczny.com.pl/Alfabety-k216-0--.html

      Usuń
  46. Dziękuję ci kochana. Właśnie znalazłam pod innym postem :D Przepraszam za pośpieszne zawracanie "gitary" :*

    OdpowiedzUsuń