wtorek, 20 marca 2012

Może szukasz prezentu...

Uszyłam nowe poduszki... tym razem wpadłam na pomysł uszycia pierwszej lali dla małej dziewczynki. Wiadomo, że takie małe przeżuwacze wkładają wszystko do buzi , a mamy drżą , żeby jakiś guzik czy włóczkowe włosy nie zostały połknięte. W tym przypadku pilnowanie mamy z głowy :]


Lalunia ma 30 cm  i spokojnie może służyć jako mała podusia pod głowę , np. w podróży. Z przodu mamy nadruk na fiołkowej bawełnie...


z tyłu multikolor ;p


Jest też  błękitna krowa ...dla fana zwierzątek :]


a z tyłu.... kwiecista łączka...

Poduszki dostępne w Decobazarze

Jest jeszcze jedna , odbiłam ją za pomocą nitro i potem ręcznie podmalowałam czarną farbą ...poleciała już do kogoś specjalnego ;]



Prawda ,że piękna ! użyłam grafiki z Graphic fairy -ale ponieważ była niezbyt wyraźna postanowiłam ją podmalować, uff udało się ;p

No to tyle , idę działać dalej ( dzieciaczki niestety przewlekle chore ,ale uziemienie daje więcej szans na ręczne robótki) . Dzisiaj na tapecie jutowe woreczki ;] 

An

37 komentarzy:

  1. Piękne podusie! Sowa urzekła mnie najbardziej, ale i laleczka i cały zwierzyniec są naprawdę cudowne!!! :)
    Dużo zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala prześliczna ! Jak zawsze zresztą :) Pewnie nie wiesz, ale jesteś moim guru "od zdjęć" :) Pozdrawiam i zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, szczególnie lala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super podusie !
    a mogłaby napisac jakimi farbami podmalowałaś tę sówkę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne podusie, a sowa -wow rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jak i krówka są przednie!!Zdrowi dla dzieciaków i cierpliwości dla Ciebie, a ja dziś znalazałam królika by Natan w karteluszkach z projektami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna lalusia! I ta stylizacja zdjęciowa <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje podusie, takie niepowtarzalne. Fajny pomysł na prezent :) Pozdrawiamy słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł na lalke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jacie ... wpadłam po uszy !!! Boskie są wszystkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sa swietne Anitko!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jutowe woreczki! <3
    podusie jak zwykle super, najbardziej podoba mi sie lala :D ten wzorek jest uroczy! :D ale sowka tez piekna:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ! sowa naj:) u mnie jedno dziecko chore więc siedzę w domu ale co z tego ... zaraziłam się i zdycham

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koncepcja :) Urzekła mnie krówka :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ szalejesz z tymi poduchami! Się wzięłam i stęskniłam normalnie! o_O
    Ściskam! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Reewelacjaaa! Wspaniałe poduszki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne te podusie :) zakochalam się w "lalkowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne podusie... A lala podbiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki Dziewczyny! sowa podmalowana zwykłą akrylową farbą
    Al- a co dostałaś królika :p szczęściara ,musiał Cię polubić ;p

    Jasz-witam,witam :] miło mi :**

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super poduchy, lala rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podusie, ale lala - bossska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne, szczególnie krówka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te poduchy !!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne poduchy ^^ szczególnie ta z lalą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow fantastyczny pomysl, gratuluje :) wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sowa daje radę, krowa jest cudna ale Lala..... Lala rozłożyła mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kolekcja! Krowa szczegolnie mi sie podoba, juz mi sie chyba ta holandia bardzo do glowy wdarla, tutaj krowa to element przewodni w sztuce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poleciała....i doleciała!!
    Sprawiła niesamowitą niespodziankę i radochę, za co ogromnie dziękuję!!
    Na żywo wygląda jeszcze dostojniej :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze...A lalka mnie po prostu powaliła!! To jest świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń