poniedziałek, 19 marca 2012

Recykling- t-shirt

Mam przyjemność prowadzić kolejną zabawę recyklingową na Art-piaskownicy, tym razem pomysł na przeróbkę T-shirtu zaproponowała Marysza.

Moja propozycja to dywanik z t-shirtowej "włóczki"... w skład tego malucha weszły 3 męskie koszulki i moje getry ;p


Nie jest tak spektakularny jak te okrągłe,ale na próbę wzięłam na warsztat podstawowy wzór granny square.
Robi się świetnie, włóczka z t-shirtu jest elastyczna, lekko naciągliwa ... świetna do takich robótek.
Koniecznie zerknijcie TUTAJ , żeby zobaczyć co wyczarowały moje koleżanki. A teraz kilka inspiracji:

siatki na zakupy 
źródło: http://inhabitat.com/how-to-make-your-own-produce-bag-from-an-old-t-shirt/

pompony
źródło: http://salvagelove.net/2012/01/30/rags-riches/

dywanik
źródło: http://decorhacks.com/2012/01/recycled-t-shirt-rug/

pozdrowienia An

24 komentarze:

  1. Anitko jesteś MEGA ZDOLNA !!! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny dywanik;-)
    W jednym kolorze, to ja za dużo rzeczy niepotrzebnych nie znajdę;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! wielki podziw za tę pracę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mnie zatkało, jak zobaczyłam ten duży kwadrat, bo sama 2 dni temu zrobiłam granny square (wielkości podkładki pod kubek) właśnie z szarej t-shirtowej włóczki :D Bardzo fajny minidywanik wyszedł :)
    Ja myślę o zrobieniu patchworku z koszulkowych kwadratów w kilku kolorach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasandro :***
    Barbarotoja- ale czemu by nie miał być wielokolorowy ? :p
    Beo-dziękuję
    Paollo- fajnie się robi i szybko,jak widać mój ciągle nie skończony ;p . Zamierzam dorabiać kolejne rzędy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool :) nic się nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysl, twoj dywanik szczegolnie mi sie podoba...!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny!
    P.S. co tam robią moje kapcie?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te dywaniki są, kiedys chciałam i ja zrobić...ale jak to zwykle ze mna, wpadło mi w międzyczasie milion innych "ważnych " spraw ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie pomysły recyklingowe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no świetna akcja recyklingowa :D szacun za tak równiutkie dzierganie

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować zrobić okrągły dywanik z koszulki:) chyba będę musiała wybrać się na łowy do SH ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam ciągle te mega dywano serwety z koszulek ;) No cudne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm koszulka przerobiona na dywanki-to jest rewelacyjny pomysl!
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm koszulka przerobiona na dywanki-to jest rewelacyjny pomysl!
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudny!! No patrz, a ja szukam wloczki sznurkowej a tu wystarczy zwykly t-shirt! sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że myślimy o tym samym :) Wczoraj, gdy myślałam o urządzaniu pokoju córki, przyszło mi do głowy, żeby zrobić jej kolorowy dywanik na szydełku :) A dzisiaj widzę go u Ciebie! Śliczny :) Chciałabym, żeby mój wyszedł równie dobrze :)
    Pozdrawiam wiosennie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Na taki dywanik jak na tym ostatnim zdjeciu od dawna mam ochote, tylko odpowiednich koszulek brak.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyny koszulkami robi się bardzo łatwo-tylko szydełko odpowiednio grube trzeba mieć. Ten dywanik z ostatniego zdjęcia też jest łatwy -możliwości jest ogrom ! do dzieła ;]. Przy okazji wyniki swej pracy możecie pokazać na Art-piaskownicy ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam, ze moja babcia namiętnie robiła takie kolorowe chodniczki własnie ze starych bluzek, rajstop itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten ostatni dywanik jest rewelacyjny. Właśnie szukam czegoś podobnego, ale ... jak go zrobić, żeby były te farfocle?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń