środa, 7 marca 2012

Starocie i zapowiedź nowości

Jak wspomniałam byłam w niedzielę na udanej wyprawie na targ staroci . Tym razem pojechałam z konkretnym planem zakupowym i jak na "zamówienie " udało się kupić dokładnie to co trzeba!
Pokazywałam niedawno ,że zbieram gadżety do kącika Przedszkolaka. Kupiłam m.in. grafikę z żabami-tylko ten nowy wieszak mi nie pasował jakoś... ale trafiłam taki :


Żaby nakleiłam na inne tło-lepiej prawda?


Mam w planach pojemnik na pisadła , poczyniłam pierwsze kroki :


Te szablony z cyferkami pochodzą ze staroci.Już żałuję,że nie kupiłam więcej -były też litery.
Pojemnik ma wyglądać tak -inspiracja pochodzi STĄD


Pozostając w temacie wieszaków -ten to łów z alledrogo.. spodobał mi się ,bo ma polskie napisy .


 Potrzebowałam worka na szydełkowe kapcie i skarpety ,więc wykorzystałam wykrój "tildowy" -ale przerobiłam go na swoją modłę. Rąbnęłam się w wymiarach i dlatego jest długi i wąski-kapciom to nie przeszkadza,a ja miałam ostatni kawałek juty,więc nie było co grymasić :]



To tyle.. bo,że na starociach można kupić całkiem fajne nożyce tnące w ząbek za 15zł to nie ma się co chwalić? :p


pozdrawiam słonecznie An

31 komentarzy:

  1. Udane łowy! Zwłaszcza wieszaczek mi się podoba. Ale szablony cyferkowe też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy wieszak to cacuszko jest!
    No, szkoda, że nie wzięłaś więcej szablonów:( Ja też poluję na takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszak świetny, super pomysł na te przybory do pisania.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko jak to nie ma się czym chwalić, jak chciałam takie nożyczki porządne kupić to mi zaśpiewali koło stówki ...
    Wieszaczek i pojemniczki cudowne :) Buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprawy na porządne starocie zazdroszczę Ci;-)
    Nożyce tnące w ząbek kiedyś miałam, gdy kupiłam maszynę która obrzuca brzegi dałam je córce i od tego czasu już nigdzie takich do materiału nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy, gratuluje :) wieszak stylowy, pomysl z pojemnikami jakze prosty a fajowy:) no i sam blog bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracja z Pottery Barn Kids ;-). Ja też się inspirowałam tym zdjęciem robiąc pojemnik do pokoju synka. Niestety nie trafiłam wtedy takich super pojemniczków. Zdradzisz gdzie można takie nabyć??
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracja z Pottery Barn Kids ;-). Ja też się inspirowałam tym zdjęciem robiąc pojemnik do pokoju synka. Niestety nie trafiłam wtedy takich super pojemniczków. Zdradzisz gdzie można takie nabyć??
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie idzie z zamiarem kupna to sie trafia :) noo ja tak niestety nie mam hihi :)
    super lowy, sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz pomysły :) Pokoik malucha zapowiada się niesłychanie apetycznie i inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co się nie chwalisz nożyczkami, jak takie fajne?

    Cudne skarby, ofkors wieszaka zazdroszczę ;p jednak moje skarby też ogromnie mnie cieszą, dzięki za zawiezienie i odwiezienie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ja nie umiem znaleźć takich perełek na targach staroci, dla mnie wszystkiego tam jest za dużo. Tak samo w SH - też na wieszakach ścisk i w sklepach tłok - to wkurza. A Twój worek bym wykorzystała do klamerek na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grafika na wieszaku wygląda teraz bardzo spójnie :) na prawde fajniasty pomysł :) reszta znalezisk tesz niezła, nie moge sie doczekać kiedy i ja bede mogla wybrać się na jakieś starocie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łowy świetne :) i nie chwal się , nie chwal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiedzieli, że przyjdziesz ;)

    ps. można wiedzieć, gdzie takie starocie się znajdują? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja uwielbiam takie wyprawy:) Szczególnie gdy kończą się owocnymi łowami. Twoje bardzo udane. Uśmiecham się pod nosem, bo miałam Ci wysyłać link do tego pojemnika na przybory do pisania i wszelakiego tworzenia;)No ale już go znasz. Podaję tylko dokładny namiar jakby ktoś chciał skorzystać:
    http://www.potterybarnkids.com/products/number-cubby-shelf/?pkey=dshelving-pegs-hooks

    OdpowiedzUsuń
  17. podobne szablony można dostac w casto.ale fajny pomysł na grafike powieszona na wieszaczak od spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz bystre oko do tych skarbów!
    Żaby boskie, a z wieszaczkiem to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak to nie ma co sie chwalic nozycami!!! ja takie szuakalam na targu u nas jakis czas temu to oczywiscie byly ale za 40zl!!! ;o wiec stwierdzialm ze poczekam na tansze;p

    twoje lowy piekne, ten wieszaczek na zabowa ilustracje piekny :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. pojemniki z cyframi rewelacja! Ja kupilam w IKEA drewniane wieszaki na przyprawy, pomalowalam i jest mini wystawka ksiazek mego syna! Podibnie wyglada, tylko, ze nie retro!

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu-dzięki za namiary :* pojemniki kupiłam w empiku po 7.99zł sztuka
    Gosiu -ja byłam w Mikołowie
    Karolino-serio:p wielkie dzięki :* znaczy znasz mój gust !
    Qro-poważnie,to super !dzięki za cynk
    Brandywine,Maryszo-no nie zawsze mam takiego farta jak tym razem.Ale jadąc warto wiedzieć czego się chce szukać,bo faktycznie można oczopląsu dostać:]

    dziękuję za komentarze i witam nowe osoby:]

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że i Tobie poszczęściło się ostatnio na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne łowy ! Genialny ten uchwyt na poster z żabkami :)

    W Mikołowie hmm....chyba muszę tam zawitać, a byłaś może w Bytomiu kiedyś ? Polecasz jakieś miejsca w okolicach Katowic ?

    OdpowiedzUsuń
  24. wcale nie zazdroszczę, wcale :&
    Ja się pytam DLACZEGO u mnie nie ma takich "stareńkich" targów?!?!?!
    Super zdobycz, i rzeczywiście, szkoda że nie kupiłaś tych szablonów, następnym razem bierz również dla mnie!!! No! A w ogóle to doczekać się już nie mogę co zmajstrujesz w pokoiku Młodego :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chyba jeszcze w życiu nie trafiłam na fajny targ staroci :) Jak się boje i nie lubie "żabów" grafika na wieszaku mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysły :)
    a taki alfabet z literkami i cyframi kupiłam kiedyś na allegro za jakieś 30zł :) cały komplet, nie wiem jak na starociach ale moim zdaniem się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę musiałą się wybrać na taki targ :)
    A swoją drogą, czy trzeba kasować zdjęcie jak nie zna się/ nie pamięta źródła? Sądziłam dotąd, że jak uczciwie zaznaczy się, że to nie nasze to wystarczy..

    OdpowiedzUsuń
  28. łowy niesamowicie udane, a szablonów zazdroszczę najbardziej na świcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biedronko -bywam tylko w Mikołowie .Do Bytomia się wybieram,bo podobno to kilkudniowy ogromny targ.Byłam tez koło czeskiej granicy-ale tam głównie militaria .

    Ivi,Anko- cena dobra ,bo 2zł za 6 sztuk-ale ogromnie żałuję,ze odpuściłam resztę.Może facet jeszcze przyjedzie

    Senti-będe mieć na oku ;]
    NabiegunachArt-na wielu blogach jest informacja o tym,żeby nie korzystać ze zdjęć,bez wiedzy i zgody właściciela.Oprócz praw autorskich chodzi o szacunek do czyjejś pracy. Niestety zdarza się,ze ktoś pokazuje nie swoje prace jako swoje :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale błyskawicznie realizujesz swoje marzenia :).
    Pomysł na pudełko i żabia grafika fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń