czwartek, 22 marca 2012

Wielkanocne jajo różne ma oblicza

Nie lubię Wielkanocy i wcale ,a wcale mnie nie inspiruje ... od kilku lat szukam natchnienia jak to ugryźć niekonwencjonalnie. Wpadłam na pomysł , aby wykorzystać siatkę hodowlaną do stworzenia dekoracji. oto rezultaty:


Jajo z drutu ,bo o nim mowa powstało w jednym egzemplarzu na potrzeby kursu, który jutro zamieszczę . Jeśli nie boisz się poranionych palców i kombinerek to zapraszam.


Moim zdaniem efekt wart jest zachodu ;]


jajo druciane pozuje z pierwszymi pąkami i cudnymi pisankami od Kasandry ....


na żywo Jej prace są jeszcze piękniejsze :]

miłego dnia
An

36 komentarzy:

  1. Pięknie, gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło, tak naturalnie, świeżo..ECO:) ogólnie tonacja kolorków bardzo przyjemna:) ja właśnie szykuję się do posadzenia żonkili, może troszkę mnie nastroją do świąt..Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Na prawdę niesamowity efekt.
    Gratuluję talentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jajo fajowe, na pewno zajrzę, żeby podpatrzeć, jak je zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No pomysł z oklejeniem gazetą - wspaniały oddaje w pełni nastrój wobec Wielkanocy - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego...kto powiedział że wielkanocne ozdoby mają byc żółte czy zielone...Twój pomysł jest świetny...efekt fantastyczny;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i niekonwencjonalny pomysł :) Gratuluję pomysłowości !

    Ps W wolnej chwili zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajka oklejone gazetą plus królik i kurka-REWELACJA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyciągające nietypowe świąteczne jajko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jajka oklejone gazetą plus królik i kurka-REWELACJA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę te Kasandrowe;
    tłumaczę się żeby nie było, że plagiat:)
    ja takie w zeszłym roku już robiłam...bo cudne takie właśnie:)
    a druciane suuper!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, na tamte święta robiłam bombke z drutu ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci ślicznie Anitko za te cudne słowa, bardzo dziękuję ... Twoje jajo bije jednak absolutnie wszystkie inne ... świetne jest ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie boję poranionych paluchów, więc... czekam na instruktaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wyszło. Ja też jakoś nie czuję Wielkanocy, nie umiem wczuć się w nastrój. Nastrój głównie wiosna tworzy w tym święcie i to z niej cieszę się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cynko tą techniką wiele ozdób jest robionych,nie musisz się czuć podejrzewana ;]

    Kasandro- bo to szczera prawda! Twój prezent gotowy i spakowany ;p

    jutro kursik !

    OdpowiedzUsuń
  17. Podglądam Cię od jakiegoś czasu i się zachwycam. Ja ze swoimi jajkami mieszczę się gdzieś w zbiorze nawiązującym do tradycji. A takie świeże spojrzenie, jest bardzo twórcze :) Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  18. IMHO dekoracja prezentuje się bardzo nowocześnie dzieki minimalistycznej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ażurowa pisanka i można ją na wiele sposobów ozdobić, świetny pomysł
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajo jest niezwykłe :) Jak zresztą chyba wszystko u Ciebie :) Poza tym bardzo podoba mi się ten hmm... wieniec, koszyczek? W każdym wszystko razem się bardzo ciekawie prezentuje.
    A Wielkanoc rzeczywiście jest mniej nastrojowa. I jak już ktoś wcześniej napisał: w dużej mierze nastrój tworzy wiosna. Więc oby była piękna i słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem fanką siatki hodowlanej :),
    wszystkie Twoje aranżacje po prostu świetne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. po tym co widzę nie powiedziałabym, że nie lubisz Wielkanocy - wszystko śliczne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym miała siatkę to na pewno spróbowałabym zrobić takie cudo, ale jak na razie pozostaje mi wzdychanie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna kompozycja :
    jajo do odgapienia
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł:)Prosty, a jednocześnie taki piękny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm... może zacznę od tego, że wspaniale zrobiłaś druciaka :)
    ale muszę przy okazji zamieścić refleksję (wybacz jeśli przydługawą)... Cynka w sprawie gazetowych... a ja właśnie drucianych tworów... dzisiaj Craft Artwork ogłosił nowe wyzwanie - mała forma przestrzenna z drutem... no i wyobraź sobie, że ja sobie umyśliłam, coś podobnego do Twojego... parę szczegółów było innych, bo na siatce miejscami miały być motyle... podsumowując: nam "twórcom" się te pomysły czasem jakoś tak dublują... i robi się niefajnie, bo nikt nie chce być posądzony o plagiat jakkolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne, rewelacja! Ja jakoś nie czuję u siebie klimatu świąteczno-twórczego.. a szkoda bo też bym coś podziałała. Może przyjdzie w końcu i na to wena ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna aranżacja!
    nie mogę się doczekać, żeby prześledzić Twój proces twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Didre - nikt do tej pory nie odpowiedział co było pierwsze jajko czy kura ;]. Zdarzyło mi się,że ktoś zarzucił mi plagiat ,bo uszyłam notes z identycznym zapięciem jaki widziano na zagranicznym blogu dien wcześniej-otóż ani zapięcie nie było wybitnie twórczym pomysłem ,ani jego wykorzystanie (wynikało po prostu z czystej praktyczności). Wyzwanie widziałam , a ponieważ jajko gotowe było od kilku dni zdecydowałam się opublikować samo jajo,bez kursu (bo był nie dopracowany) - bo tez nie wiedzieć czemu przemknęło mi przez myśl,ze ktoś mi zarzuci "kopiowanie" pomysłu...reasumując wszystko nabiera niezbyt zdroworozsądkowy obrót :]


    Nie mniej dziękuję za komentarze :****

    OdpowiedzUsuń
  30. A JA JUŻ NIE MOGĘ DOCZEKAC SIĘ KURSIKU:) wspaniałe jajeczka, ach i och:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna składanka :)
    Jestem pod wrażeniem jak zimna siatka komponuje się z resztą.
    Może spróbuje:)
    Zapraszam do siebie.
    Wkrótce konkurs :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne jajo :) Może też jakieś stworzę :) Dzięki za kurs :)

    OdpowiedzUsuń