środa, 28 marca 2012

Wiosenne różności

Czasami jest tak,że nic nie idzie po mojej myśli. Czasami jest tak,że najlepiej czuję się w swoich czterech ścianach. Nie są to dni zmarnotrawione, o nie . Dużo się dzieje min. dlatego, że dwie małe bomby energetyczne nie pozwalają się się zatrzymać na dłużej....

Zrobiliśmy sobie wiosnę w czterech ścianach


Ogródek to zabawa w Małe kraftowanie na "Art-piaskownicy", zobaczcie koniecznie inne ogródki -są świetne!

U nas nie skończyło się tylko na tym, wczoraj zrobiliśmy masę solną i mamy najprawdziwszy ogródek z małymi żyjątkami...

jest muszka...


dżdżownica ...


a także pajączek wił swą sieć ;] ...


jest też najpiękniejsza na świecie żabcia..


Oprócz inspirującej natury miałam zagwozdkę w postaci inspirującej statystyki...hmmmm, nie sądziłam,że się wybronię. Ale w końcu na wyzwanie Palomy  uszyłam okładkę na notes inspirowaną diagramami kołowymi.


Nie najgorsza ;]. Zaskoczona byłam ile można wycisnąć inspiracji z nudnej statystyki, kliknijcie TU.

An

29 komentarzy:

  1. To jest fantastyczne, kreatywne, rozwija umiejętności manualne i pobudza wrażliwość estetyczną :) Bardzo mi się podobają takie zabawy z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowa u Ciebie :)

    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim wykonaniu statystka na pewno nie jest nudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ogrodek jest taki pozytywny, niby nic a wyglada swietnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwie wiosenna :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosennie u Ciebie na calego, zyjatka sa fantastyczne!!!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. ogródek jest śliczny!A zabawa z masy solnej jest super pomysłem!Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogródek prześliczny...sama próbowałam wyczarować coś podobnego jednak przeliczyłam swoje możliwości i daleko mi do Twojego perfekcjonizmu... podziwiam, podziwiam...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiejscowienie ogródka w opakowaniu po jajach i radość z żyjątek i zieleni... Ahhh te Wasze pomysły, absolutnie są fantazyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa inspiracja.. Wykresy :)
    Wspaniały ogródek. Jak prawdziwy :)
    Zapraszam na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra Kobieto :) rozmnażaj posty, bo trudno skomentować tyle cudeniek naraz ;) ogródek żyje! a te stwory z masy solnej pokochałam miłością prawdziwą :))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny ten ogródek, przepiękny i zaskakujący, podziwiam pomysłowość. Zapraszam tez do mnie
    Pozdrawiam
    Anika:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ogródeczek wygląda jak "wybuchnięty" aż w nim kipi :P radością i kolorami... a pająk jest the best! Żebyś Ty widziała jakiego ja mam kolegę w warsztacie... deską go ostatnio atakowałam a on jakby pancerny był

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ogródek! po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No bardzo sympatycznie :) U nas rzeżucha dopiero co posiana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zwierzaki :) Pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękny ogródek :D też się przymierzam na wytłoczkę po jajcach ale czekam aż rzeżucha lepiej urośnie... domek dla ptaszków w wersji micro mnie powalił ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogródek fantastyczny, jesteś wulkanem pomysłów :)!Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Pani, ;)
    cudne to "zrób sobie wiosnę"!
    jestem pełna podziwu i wzdycham sobie nad zdolnościami Niektórych Osób;
    sedecznie pozdrawiam,
    wielbiciel talentu :dziki lokator z www.bezmeldunku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt! czasem jest jakby wszystko sprzysięgło się przeciwko nam i wtedy ręce opadają:) Jednak u Ciebie mimo wszystko widać, że ciągle coś się dzieje i to jest piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Znakomite pomysły na zabawę z dziećmi, dziekuję za inspiracje. Staram się tak działać,ale daleko mi do twojego efektu. Jeśli pozwolisz, bedę te podpowiedzi wykorzystywała w pracy Niani.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na spędzenie czasu z dziećmi a efekt świetny.
    Poza tym odkryłam, że dzięki Twoim talentom statystyka może być radosna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za komentarze, oczywiście nie mam nic przeciwko użyciu tych pomysłów do zabaw z dziećmi :]
    pozdrawiam i witam nowych gości :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogródek prezentuje się świetnie! Kwintesencja wiosennej radości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ogródek!! Chyba też zrobię :) Może do świąt wyrośnie :)

    OdpowiedzUsuń