sobota, 10 marca 2012

Wiosna, dzień kobiet i prawie wielkanoc :p

Taka mieszanka dzisiaj.O wiośnie już było w poście poniżej,a dzisiaj będzie o tym dalej. Z wiadomych powodów zagościły u mnie takie wiosenne akcenty:


 Mój kochany Mąż przyniósł doniczkę pękającą w szwach od cebulek,a już po dwóch dniach można podziwiać te żółte łebki w pełnej krasie:p

Dzień kobiet uczczony został nie tylko kwiatami,bo wraz z przesympatyczną wizytą ekipy Czarów z Drewna przybył mój wymarzony prezent...


Kuchenka ciasna to i perspektywy brak :p- ale u Al był już pogląd na sprawę - u mnie dodatkowe migawki :p


Ola osobiście dopilnowała i dopieściła detale :]
Moja widoczna  w tle żołto-biała podłoga (relikt przeszłości) tym razem pasuje idealnie do aranżacji :]



Mam też wielkanocne akcenty :]. Króliczki od Al idealnie pasują do świąt w stylu eko ...




Tak się dałam ponieść nastrojowi,że kupiłam  garść czekoladowych jajek :p


 Ale,ale to nie wszystko... wspominałam kiedyś,że maniakalnie zbieram anioły ? tak,na pewno... mam teraz nowego do kolekcji.Przyda się ktoś ,kto będzie czuwał,żebym nie zaszkodziła gościom hahaha



Piękna,gruba i ciężka bukowa deska do krojenia..mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :]

Jestem szczęściarą ,bezapelacyjnie to był cudowny 8 marca:p

An

47 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, lekki i wiosenny post :) Miło mi się czytało, miło się oglądało!!! Stół - bez komentarza - nie mam słów - może jedno: ZAZDROSZCZĘ!!! a deseczka - sama słodycz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się wzruszyłam ;)


    a moje żonkile zeschły bo zapomniałam podlewać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Al kochana,ja macam go codziennie - i metki nawet nie ściągnęłam :p
    Amaggie,nabiegunach Art-dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, super stolik, super aranżacje. Podłoga rewelacyjna! A nóż to widzę, że masz taki sam jak moi rodzice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita,stół marzenie......:)
    ps.mam nadzieję ,że mój komentarz. się nie pomnoży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał....piękności same:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten stol jest PRZEPIEKNY tak jak juz pisalam u AL, normalnie PRZEPIEKNY!!!!!!! mam nardzo podobny w craftroomie i tez go KOCHAM, te ksztalty sa cuwone i te nogi!! Ciesze sie Anitko z Toba. Al jest niesamowita! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega wiosennie u Ciebie, stół faktycznie zjawiskowy...króliczki widziałam u Al, prawdziwe czary;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle cudowne zdjęcia :) Ja zamiast żonkili mam w doniczkach szczypiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności Anitko !!! Cieszę się bardzo razem z Tobą !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takich postach uśmiech odrazu wyskakuje na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no faktycznie pięknie się prezentuje... i bardzo mi się Twoja podłoga podoba!

    ach.... gdzie ta wiosna??? u mnie dzisiaj szaro i deszczowo :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie! i prezenty i odwiedziny, ahh wszystko. sciskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i wiosennie, stół rewelacyjny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo stoi u Ciebie w kuchni.Piękny stół...Gratuluje zkupu. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia - z przyjemnością się je ogląda :)
    Pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuudne prezenty.
    Dbajmy o to by ten dzień same sobie przedłużyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudny stół ! już pisałam o nim na blogu Czary z drewna, super, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. An podkradłam Zdjęcia do zakładki :P
    a tak BTW też mam taki nóż z czarną rączką i uwielbiam go, w ogole większość sztućców domu mam po dziadkach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękny stół!!! Oj jaki piękny!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem, co ładniejsze, stół kwiatek, zdjęcia, anioł , zając... Ale w tym przypadku na pewno od nadmiaru głowa nie boli ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny ten stolik. Zazdraszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. stół wygląda obłędnie i ten kolor... u mnie też goszczą żonkile a deska grubaska jest świetna!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za wszystkie komentarze!!!!!!!!
    Zacisze-no coś ostatnio się namnożyły:p
    Syl-wiem,ja wzdychałam do Twojego :p
    Thymko-serio :p może ją znów polubię:p
    Al-miałam zamiar Ci posłac,ale jak już masz;p
    DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mebelek miodzio!!! :) zazdraszczam normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki stół to również i moje marzenie.
    Pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny stół ^^ cudne aranżacje... a deska - po prostu śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ach...ten stól..cud nad cdy:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne prezenty i cudownie wiosennie i lekko! Tak wygląda jakby te kolory na zdjęciach aż prosiły się o ubranie w te nowe ILSowe papiery haha :) Zazdroszczę stołu!

    OdpowiedzUsuń
  29. No piękne rzeczy!!! A deska anioł ;D chyba będzie strzegła wszystkich stołujących się pod Twoim dachem :D ...ale bynajmniej w umiejętności nie wątpię!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś szczęściarą! Bezapelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej Anitko, stół jest rewelacyjny. Jak bąknęłaś w ostatnim poście o swoim prezencie to od razu musiałam zobaczyć u Al co i jak :)
    Stół jest boski hlip hlip - zazdroszczę :))) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. umarlam jak zobaczylam ten stolik! piekny! a z podloga to wyglada jak w domku na wsi, a nie w mieszkaniu w bloku - tworzysz "ambiences" kochana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stolik jak marzenie...

    Ach...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ula naprawdę ?bardzo mi miło:p
    Kochana dziękuję za ten wielki odzew :] dzielenie z Wami radości to podwójna! potrójna..poczwórna! a co tam ..radość :***

    OdpowiedzUsuń
  35. oszzz ty szczęściara jesteś!!! ale zasługujesz na takie cuda bezapelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Małe namiastki wiosny!
    I jakie cudne te zające!
    Pozdrawiam i udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko super :) zazdroszcze żonkili. Ja czekam na moje kwiaty w donicy z oknem, ale to jeszcze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super fotosy i aranżacje :) Stołu to pozostaje pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy zajączek :) króliczek? ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta deska do krojenia, przypomina mi obrys trupa kredą przez policję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stół widziałam wcześniej u Al i jest cudowny :) Królik z "serduszkowymi" uszkami w grochy też podbił moje serce. I deska anioł....co tu dużo mówić - wszystko mi się podoba :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobieto majsterkujaca-oplułam się :p

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale mi się u ciebie podoba. Z przyjemnością tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super stół , sama bym chciała taki mieć , tylko miejsca nie mam :( Anioł przedni/piękny , bo kocham anioły , a kitajec superaśny

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to mowia holendrzy tjonge jonge! Piekny stol sobie sprawilas Anito! Przecinkami sie nie stresuj :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetną masz podłogę, powinnaś ją polubić, i wg mnie ekstra wpisuje się w Twoje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń