piątek, 2 marca 2012

Zaprząta moją głowę

Mamy chłopaków wiedzą,że o ile dla dziewczynek sklepy aż kapią od ciekawych propozycji , to z chłopakami tak łatwo nie jest. Mój Syn jest wielkim fanem zwierzątek,cieszy mnie to tym bardziej,że ma stałe hobby od co najmniej dwóch lat ,a po drugie chyba odziedziczył to po Mamuni -niedoszłej Pani weterynarz:p

Kupując rzeczy dla Młodego zwracam uwagę głównie na zwierzątka,był epizod dinozaurowy,ale jednak wygrały zwierzęta i to najlepiej wszystkie z ZOO :p

Jestem na etapie obmyślania kącika dla mojego przedszkolaka ,a potem pokoiku dla ucznia. Na razie udało się wygospodarować mikro przestrzeń , zbieramy gadżety :


Mamy szkolne krzesełko Casala, mnóstwo książek o zwierzętach i oryginalną grafikę z żabami :p . Wieszak jest całkiem współczesny-ale mam już na oku bardziej "klimatyczny"- a jak nie to się wezmę za ten.
Inspiracja:


żródło:Elsabags

Mamy lampkę..


oraz superancką podkładkę do pisania kredą od Cioci Al (Czary z drewna)


Gromadzę różne inspiracje ze zwierzakami w tle...

żródło:Vtwonen

żródło:Boligpluss.no

Odkryłam,że mam fioła na punkcie małpek,zwłaszcza tej:

żródło:Dizajn&decor

Może kiedyś uszyję jakąś według projektu Młodego,rysuje coraz lepiej..a tymczasem miałam szczęście ostatnio:


Kombinuję jakie biurko kupić , początkowo zafascynowały mnie stoliki kreślarskie, tylko gdzie ja to postawię....

 żródło:z potrzeby piękna

 Na razie stanęło na starym stoliku od maszyny do szycia, jak u Thymki.  
Myślę trochę egoistycznie,bo w razie czego mój stareńki Łucznik miałby wreszcie godne miejsce.



I tak sobie czytam,przeglądam, inspiruję się...skrzynkę już mamy :

żródło:House like this

i półkę....chyba ją przemalują na biało...

źródło:Platerack

może znajdę komodę z szufladkami ... i globus...aaaa i liczydło :]

źródło:Vintage house

Inspirującego dnia:] .A jak wysznupiecie w necie ciekawe graty vintage w tym stylu to dajcie cynk, bo co dwie,trzy ,cztery....sta głów to nie jedna:p

An

27 komentarzy:

  1. jak cos znajde to sie odezwe:D ja mam fiola na punkcie szaf bibliotecznych/katalogowych ale nigdzie nie moge znalezc tej 'idealnek' u mnie uczelni stoi, ale raczej jej nie dostane haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym widziała siebie:), mój Filip te same zainteresowania ma a ja bardzo podobnych rzeczy, do jego pokoju poszukuję:)
    I też nie wiem co ze stołem zrobić, a do tego jeszcze mamy wszystkie ściany skośne wiec nie mogę dużo powiesić na nich:(.
    Ale najważniejsze,że nam się chce:)
    Udanego i twórczego weekendu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryszo widziałam na tablica.pl taką prl-owską.Po wymianie uchwytów była by genialna;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilo -wzajemni ;]
    może to takie etap chłopięcy..ja się nim ciesze,bo kiedy będę mieć znów okazje-chyba już nigdy;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje i piękny pokoik się szykuje!! Ja mam co prawda dziewczynki, ale też są na etapie zwierzątem i mam nadzieję, że im nie przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje pokojowe dla chłopców...jak mój młody 3 miesięczny dorośnie będę miała ten sam dylemat...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam stolik z nóg od maszyny - ale takiej żeliwnej. Mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  8. moje biurko też jest z podstawy (żeliwnej) od maszyny do szycia - mają dobrą wysokość :)
    poza tym blat można zrobić sobie jaki się chce, można zrobić szufladki pod (takie jak np. oryginalnie miał Singer) i/lub na blacie... można kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak - komoda biblioteczna to jest to :) A kiedy będzie post o fotografowaniu, że tak spytam ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje! Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć jak najwięcej z tych dekoracji i mebelków do pokoju Synka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper !!! ja tez mam taką koszulkę z małpą ale czarną :):) No i widać zapowiada się całkiem ciekawy kącik :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ankan-już był.post wcześniej:]
    a na bocznej szpalcie skrót:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama zrób liczydło!
    Koraliki drewniane, znajdziesz na allegro do samodzielnego malowania, drut, drewniana ramka - kilka dziurek - malowanie i GOTOWE ;)
    A jaka frajda, my się właśnie zabieramy za własne "scrable"

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściara z Ciebie;) Mój Staś to teraz roboty sobie życzy i inne kosmiczne maszyny:) W związku z tym będę trochę odmieniać jego (ich;) pokoik, ale może zezwoli na pirackie motywy:) Bliższy mu Piotruś Pan niż Doktor Nieboli, chociaż zdecydowanie uwielbia myszy:))) Super pokoik szykujesz dla swojego synka! Jak cosik znajdę, to podeślę. Wspaniałego weekendu dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bol z chlopakami taki, ze nie tylko trudno o fajne gadzety, ale nawet inspiracje. Od zdjec pokoi dziewczecych na necie az kipi a tych dla chlopcow jak na lekarstwo.

    Ja mam cel na ten rok by przemeblowac pokoj Wojtkowi. Musze sie w koncu wziac do dziela.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowskie inspiracje!!! U nas totalny misz masz i eksplozja kolorów- tzn zieleń i żółty w dominacji, poza tym wielkie drzewo i zwierzątka - namalowałam. Tym to już by jednak chciał więcej samochodów, a Lili na tym etapie, że jeszcze wszystko zachwyca ją. Niestety pokój mają wspólny, nieustawny i jakoś trzeba w nim się pomieścić....

    OdpowiedzUsuń
  17. Beo-ale u nas też wspólny:] wyrwałam się z tymi inspiracjami,teraz mamy tylko mikro miejsce na stolik
    Marysiu-do dzieła! nie ma nic lepszego jak wiosenne "sprzątanie"

    OdpowiedzUsuń
  18. Karolino-jestem ciekawa co fajnego "wymodzisz"
    Maryś- w sumie:p zaintrygowałaś mnie tymi scrabblami:]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe inspiracje :) Fajne rzeczy zrobiłaś :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. inspiruje sie Twoimi inspiracjami ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, chłopcy jakoś są mało zauważani przez projektantów. Gdy mój syn był mały nic dla chłopców nie było interesującego, teraz jest nastolatkiem i nadal się nic nie zmieniło.Pocieszam się tym, że mam i córkę ;-)Świetne te inspiracje wyszperałaś.
    Czy czasem nie jest w tym miesiącu Twoja kolej na notkę rozpoczynajacą wyzwanie na 12/12 ??

    OdpowiedzUsuń
  22. Anitko inspiracje piękne, Wasze zbiory również. Znając Ciebie stworzysz kawałek raju na ziemi ;P

    ps. zaproszenie dla Ciebie czeka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile inspiracji! bardzo podoba mi się ten sposób z wieszakiem, może uda mi się przepchnąć coś takiego u mnie w domu. O ile mój mężczyzna zgodzi się na wieszak na ścianie w roli ozdoby :P

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna lampka! szukam takiej, wszędzie szukam! : -)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale której? chodzi o mój metalowy kinkiet czy z inspiracji?mój kinkiet to z ikea;p

    OdpowiedzUsuń