niedziela, 1 kwietnia 2012

Full of color

Nieciekawie za oknem, wczoraj ze zdziwieniem stwierdziłam,że leży śnieg! Siedziałam pod kocem cały weekend i mam szczerze dosyć tej paskudnej pogody :/

Kolejne wyzwanie na "Art-piaskownicy" wprowadza kolorystyczne ożywienie :



Jest to inspiracja w marcowym  projekcie 12/12. Mnie zadanie zainspirowało do uszycia tęczowej  portmonetki :


Zawsze chciałam spróbować i nadarzyła się okazja . Skorzystałam z tutorialu znalezionego TUTAJ. Nie wyszedł idealnie,ale potraktowałam to jako wprawkę .

Z takim tęczowym portfelikiem nawet brak kasy nie straszny :p zresztą jest tak maleńki,ze łatwo go napełnić :p

pozdrawiam An

17 komentarzy:

  1. portmonetka wyszla urocza - tez zawsze chcialam sprobowac ale jakos to metalowe 'cos' nigdy mi nie wpadlo w rece.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jest mega FULL OF COLORS co i ja sobie dziś zrobię chyba, bo wali śniegiem, deszczem, gradem i innymi takimi ... ale oczywiście nie w formie portmonetki która jest super, uwielbiam od dziecka ten rodzaj zapięć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ranne ptaszki ;p
    bigiel pochodzi ze starej dziecinnej portmonetki ;p
    kiepsko to wychodzi jak się używa go po raz drugi,bo widać na metalu zagięcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tęczowa może przegoni tę zimę która jest za oknem

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam już raz,nie wiem gdzie to zniknęło. To jeszcze raz napiszę: żeś zdolna to oczywiste, portmonetka cudo, ale że znasz japoński to mnie zaskoczyło ;). A i jakie zarąbiste bigle mają w tym tutku!
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha Madziu taaaak uczę się w wolnych chwilach hahaha

    dziękuję za komentarze:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowa- super no i z biglem- podziwiam bo wiem jak trudno i mozolnie sie montuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. juz pod wyzwaniem pisalam, ze wlasnie ona mi sie naj podoba ze wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. optymizm z niej bije! dobra na taką białą wiosnę jaką mam za oknem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, niezwykle energetyczny! Jak nic przyciągnie kasę, czego życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze się zastanawiałam jak to się zakłada to zapięcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superaśny tęczowy portfelik, bardzo mi się podoba:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń