wtorek, 3 kwietnia 2012

A jednak - wielkanoc

U mnie również pojawiły się dekoracje. Tknęło mnie nagle ,a zainspirowała mnie Kasandra swoimi rożkami. Potem było tylko kilka godzin walki z siatką, szycie i są...


Rożki na kwiaty, słodycze ...co tam kto chce...


Pomalowane białą akrylówką , w środku rożki z białej bawełny ozdobione grafiką.. niektóre za małe,inne za duże-ale liczy się zawartość :p


Oprócz rożków takie zajączki...


Wiem-nie po polsku,ale co ja poradzę- do koncepcji mi nie pasuje "wesołej wielkanocy " :p

Tu kącik z większą dekoracją :


Mało u nas już wolnych kącików dlatego tu i ówdzie porozrzucane jakieś drobiazgi...


I ulubione gąski Natana :]. Z tej "ulubieniości" już trafiły raz na ostry dyżur ratunkowy , bo jedna straciła skrzydło,inna podstawkę :p


To nie wszystkie dekoracje,bo jest też drewniany zajączek od Al i piękne domki ( czapeczki ) na jajka... ale koncepcja zdjęciowa się wyeksploatowała :p


Ściskam Was , życzę sobie pogody i pogody ducha :]. Chyba potrzebuję przerwy i odwyku od internetu - może się uda.

Buziaki :*

An

46 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje kompozycje są świetne !
    a rożek to naprawdę dobry pomysł na wykorzystanie tej siatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super dekoracje!
    U mnie w tym roku skromnie,ale za to z Twoim małym akcentem :D
    Zapraszam niedługo na bloga,tam wszystko się wyjaśni.

    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja umyłam okno w kuchni a ja umyłam okno w kuchni i zrobiłam sama pseudo rolete:) ależ jestem z siebie dumna:) wiesz jak dla mnie trudne jest walczenie z materiałami :PP

    gąski Natiego super są:) i te wazony z gałęziami ahh ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O no Twoje rożki Anitko to strzał w dychę !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rożki i bardzo pomysłowe.
    Kompozycja na tle starej ramy strasznie mi się podoba i gąski urocze.
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki Dziewczyny!
    Paulo-z moim akcentem?zaintrygowana jestem :p
    Al-umyłaś okna! a to wydarzenie :p jestem ciekawa roletki :p
    Kasandro-dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilo-dziękuję. Mam dwie takie ramy od moich Teściów ( a właściwie z domu Babci moje Męża) -uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączek, kompozycja na tle ramy i gąsko-kaczuszki świetne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajną turkusową butle, uwielbiam takie dekoracje wiekanocne jak Twoje a nie standardowe żółte kurczaki, choć z niewiadomych przyczyn tradycyjne te znielubiane przezemnie królują w moim domu, zupełnie nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  11. święta są dobrą okazją do odwyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, takie delikatne ozdoby :)
    Mnie też by sie przydał odwyk od paru rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tobie rowniez zycze najlepszych swiat ;)

    deokarcje super, szczegolnie rożek, taka skarpeta wielkanocna ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dekoracje super, ja ciągle próbuję zrobić internetową przerwę ale coś słabomi to wychodzi,nie licząc jak jest słoneczny weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne akcenty...najbardziej podoba mi się dekoracja z ramą i tą niebieską butelką...ach...

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja znowu z deko na Wielkanoc jestem do tylu, cos mnie nie chce natkac i tyle! Popatrze za to u Was:-))))))) Super wytworki! Milych Swiat Anitko!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Dziewczyny
    faktycznie rożek to taka skarpeta wielkanocna :p

    Syl-mnie tknęło dwa dni temu dopiero :p
    Diano-ja tez nie wiem dlaczego...może to wynika z oferty sklepów-dlatego zaczęlam robić swoje dekoracje

    Hsa-dzien dobry

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny pomysł na wykorzystanie siatki!!! gąski na parapecie skradły me serducho!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł na te rożki jest świetny!A od internetu te by mi się przydała przerwa...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne dekoracje w pięknych aranżacjach:) Podziwiam tę cierpliwość do gięcia siatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne te |Twoje dekoracje świąteczne :) , a siatka -coraz bardziej mnie korci jej kupno...tylko , czy cokolwiekuda mi się wyczarować tak jak Tobie ?

    pozdrawim
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  22. Happy Easter w takim razie :)) oby było ciepło, rodzinnie i słonecznie, w poniedziałek może być mokro ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne dekoracje :) Mam nadzieję, że długo ten odwyk nie potrwa, ponieważ lubię Twojego bloga :) Życzę Ci pogody i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne dekoracje, urzekły mnie białe gąski.
    Pozdrawiam i życze Tobie i Twojej rodzinie Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  25. W prostocie tkwi siła :))) Wszustko świetne, ale mnie najbardziej urzekły niespodziankowe rożki :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za życzenia i Wam też życzę spokojnych świąt

    postaram się aby przerwa była w sam raz:p

    OdpowiedzUsuń
  27. Gąski mnie rozczuliły! Mają takie słodkie skrzydełka! :-) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w tym kąciku z dekoracją... rama cudnie!! i ta butelka... kolor ma przepiękny!!
    Zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super dekoracje Anita! U nas jakos w tym roku malo, ogarnął mnie jakis dziwny tumiwisizm, nic nie poradze.

    OdpowiedzUsuń
  30. A u mnie tatchnienia niet :( Hmm a moze od Ciebie sie nim zaraze :)
    Piekne rozki i grafika na nich :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś niesamowita, tak, jak twoje "rękoczyny":) Kiedy znajdujesz na to czas przy dwójce dzieci?!:O
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczaczek na bawełnianym rożku taki milusiński, że uśmiech na twarzy pojawia się natychmiastowo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. rożki są obłędne, a wielkanocne jajo z siatki to mistrzostwo świata - najlepsza dekoracja jaką kiedykolwiek widziałam

    OdpowiedzUsuń
  34. KOMPOZYCJA Z RAMĄ! - WIESZ DLACZEGO :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł z tym siatkowym rożkiem, spróbuję zrobić podobny na moje kraszanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zakątki :) cudne te Twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
    którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
    którą wiosna niesie dla każdego z nas
    Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
    Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
    niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
    niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
    wniesie wielką radość i nadziei treść.
    Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
    rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
    niech się wszystkie serca miłością podzielą
    Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

    Pięknych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych
    dla Ciebie życzy Diana
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałych, spokojnych, radosnych świąt dla Ciebie i rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ściskam świątecznie! :* na na n an a

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepsze świąteczne życzenia! Spokoju, radości oraz wielu cudnych chwil spędzonych z najbliższymi :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Anitko, życzę Ci świąt pełnych relaksu i odpoczynku w gronie Twoich najbliższych.

    Odpoczynek od internetu? Ok, ale nie za długi :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Życzę dużo radości , wiary, nadziei i miłości!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  43. spokojnych i zdrowych Świąt :)

    przypilnuję sprawy koszy, wybacz opóźnienie, wszystko dlatego, że jak Rafał tam pojechał to pana akurat nie było, a żona powiedziała, że się koszami nie zajmuje, a potem umknęło nam...
    zaraz zapiszę na mojej podręcznej tablicy :)
    pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń