poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kamyki

Co dzisiaj dla Was mam, a kamyki...


..bo jak wiadomo nic nie inspiruje bardziej niż natura :]

Prowadzę zabawę na "Art-piaskownicy" , której głównym tematem jest kamień. Ja zaproponowałam  grę w kółko i krzyżyk:


Wystarczy kawałek filcu,kilka kamieni, marker i lakier do paznokci.



Zobaczcie koniecznie na stronie Art-piaskownicy prace moich koleżanek i gościa specjalnego :Laboratorium bez wody. Mnie osobiście zachwycił warzywniak Mony!

pozdrawiam An

6 komentarzy:

  1. super te kamyczki, niby takie proste a i dzieciaki pewnie mają radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne. Przenośny - piknikowy zestaw do kółka i krzyżyka. Super sprawdzi się na wakacjach pod namiotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł! W życiu bym nie wpadła na to,że takie cuda z kawałka materiału i kamieni można wyczarować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tymi kamyczkami - moja Zu uwielbia grac w kółko i krzyżyk!!!

    muszę jej takie cudo zrobic koniecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń