czwartek, 26 kwietnia 2012

Organizuj sobie życie

Przyznaję uwielbiam woreczki,pudełka i koszyczki. Uwielbiam jak wszystko jest posegregowane i na swoim miejscu - to mnie uspokaja :p

Uszyłam kolejne woreczki, tym razem na piżamki. Dla chłopca kosmiczny!


Oczywiście nie tylko piżamki można w nim przechowywać:


Używam ich sama ,a właściwie dzieci - od razu mi lepiej jak piżama nie wala mi się od rana pod nogami :p

Woreczek uszyłam z cudnej bawełny w kosmiczne wzory i jasno -błękitnej bawełny , pomiędzy warstwami jest ocieplina ,wiec woreczek jest mięciutki i puchaty.

A tu prostsza wersja dla dziewczynki - na piżamkę,bieliznę do przedszkola, czy skarby.


Szaro - liliowe zestawienie jest  naprawdę urocze.

Woreczki są dostępne w Decobazarze . Można je zamówić u mnie bezpośrednio pisząc na @.


Ostatnio powstały też przepiśniki , z myślą o nadchodzącym Dniu Mamy :




To tyle na dziś :]

Miłego dnia
An

11 komentarzy:

  1. Bardzo piekne woreczki, ten dla dziewczynki mi sie podoba - przede wszystkim tkanina. Tez szyje duzo takich potrzebnych woreczkow :-), szczegolnie moja corka je uwielbia na wszystkie swoje malutenkie skarby :-) Zapraszam do mnie: www.vjahodovce.blogspot.com
    Zycze milego i slonecznego dnia! Jolana

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśniki cudowne,pomysł na woreczki fantastyczny:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne woreczki ^^. Ja też bardzo lubię porządek, pudełeczka itd... szkoda, że reszta rodziny nie podziela mojego zamiłowania ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarze :*
    Jolano -tak,te materiały są obłędne! niestety ich ceny nadal bardzo wysokie :/
    Tuome- u mnie może i nie podzielają ,ale podświadomie im to jakoś w krew pomalutku wchodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super woreczki! Aż powróciły wspomnienia, gdzie w przedszkolu każdy miał woreczek na kapcie i pidżamkę :)Ach, co to były za czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Anitko, jakie ładne są te malowane numery. Od pewnego już czasu przymierzam się do ponumerowania szuflad, ale ciągle brakuje na to czasu. Może w długi weekend uda mi się zrobić jakieś kroki w tym kierunku :)

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Kasiu
    a tak,taka szybka metamorfoza starej komódki :p oszalałam na punkcie numerologii :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te woreczki, fajnie, że takie kolorowe...a moja pidżama to by się chyba nie zmieściła, zwłaszcza zimowa ;)

    Notesiki energetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupujesz materialy? :)

    OdpowiedzUsuń