wtorek, 24 kwietnia 2012

Peace and love

Czas leci jak oszalały, właśnie zerknęłam kiedy był mój ostatni post ! Czy coś zrobiłam ostatnio? Dłubie pomalutku,ale prawdę mówiąc niewiele- niemoc jakaś wiosenna :p

Ostatnio wyzwanie na  "Art-piaskownicy" zmusiło mnie do kombinowania. Natchnęło mnie w ostatniej chwili - multikolorowe zdjęcie,craftowy weekend i słowo freedom... swój udział w tym natchnieniu miała Al,bo...



Multikolorowa pacyfa dla kochających wolność i pokój :p - albo święty spokój :p



No to świętego spokoju na dziś wam życzę :p. Ja mam emocjonujący weekend i wtorek,bo mój Syn kończy 4 lata! Ah jak to zleciało !

An

12 komentarzy:

  1. fajna podusia mnóstwo koloru :)) Wszystkiego Najlepszego dla twojego 4-latka :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda, będzie piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz buziaki dla Natana urodzinowe, a poduszka jest super, fajnie wyglądają te łatki materiału zamknięte czarnym ściegiem w konkretną formę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo pozywtywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och potrzebuję spokoju ... dzieci ostatnio dają w kość - znaczy glównie młodsze ... i balkon odnawiałam więc paznokcie się do wymiany nadają (w sensie mam własnę ale przydałyby się chyba jakieś nabyte hehe)

    spokoju - tak ! poducha świetna kolorystycznie ...


    i sto lat dla synka!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha swietna i optymistyczna noo ale skrzynia ajjjccc - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna mega kolorowa podusia :)
    A chyba ja tu pierwszy raz piszę komentarz, więc witam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta podusia! Spełnienia marzeń dla Nataniela :))) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna poducha!I urodzinkowe życzonka dla synka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję w imieniu Nataniela za życzenia:****

    poducha lepiej wygląda w realu -kiepsko coś wyszła na zdjęciu.Fajnie,ze się podoba-dziękuję!
    I witam nowe osoby :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo gadać- po prostu BOHO CHIC :)

    OdpowiedzUsuń