niedziela, 29 kwietnia 2012

A propos organizacji...

Trochę migawek z mojego kącika. Zabrałam się za uporządkowanie  tasiemek , sprowokowało mnie do tego nowe wyzwanie 12/12/12 "Art-piaskownicy".


Bobinki ze sklejki kupiłam w sklepie Tworzymy inaczej, pomalowałam na biało z czarnymi przecierkami, na serwetce nadrukowałam wzór znaleziony na stronie Graphics Fairy i przykleiłam klejem do dekupażu.


Już żałuję,że nie kupiłam ich więcej! a może wiecie gdzie można dostać takie cuda ?

Jak widać moja kolekcja starych szpulek stale się powiększa, uwielbiam je -są bardzo praktyczne. Jeszcze tylko jakiś fajny niciak ,albo pudełko narzędziowe :p.... do mojej kolekcji cudeniek dołączyła też..........


cudne drewniana miara prosto z Anglii. Jest składana i ma cudne miedziane okucia. Uwielbiam ją!!!!

Pomaleńku mój kącik nabiera wymarzonego kształtu :]. 

pozdrawiam słonecznie z gorącego Śląska. U nas dzisiaj 27stopni!!!!!! Wkrótce pokażę efekt naszej wczorajszej pracy na balkonie, dodam tylko,że boli mnie każdy mięsień :p


An

18 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczne bobinki cudnie je ozdobiłaś!To wszystko niestety przede mną,nie mogę się zabrać za porządki we wstążkach!U Ciebie tak pięknie i czyściutko!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczny sposób na plączące się tasiemki:)
    U nas też tak ciepło, ale dzięki wypadowi w lesisty cień górek temperatura odczuwana jest zupełnie inna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te bobinki ^^ miarka zresztą też :)
    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam zaległości, ech... Nie wiedziałam, że to się nazywa "bobinki ", cudnie Ci wyszły! :)
    No a ta miarka ma świetne te wyraźne cyfry, stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudenka, ta miara przypomina mi stara miare stolarska po moim dziadku.

    Woreczki i breloczki z poprzedniego posta, po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne czcionka na miarce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. grosz do grosza a bedzie kokosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bobinki śliczne, pięknie je ozdobiłaś. Ja ostatnio szaleję ze szpulkami do nici. Koronki ślicznie się na nich prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc Anitko, bobinki od Madzi sa swietne i pieknie je ozdobilas! Niestety nie otworzylo mi sie zdjecie tej miarki, wroce troszke pozniej zeby ja popodziwiac:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. no miara cudna ...! zazdroszczę po cichu ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Thymko- to była niezłą akcja , koleżanka z Irlandii licytowała na ebayu,miarka z Anglii leciała do niej,a potem do mnie :P

    Syl- bobinki są boskie!już żałuję,że nie kupiłam więcej

    Anti-bardzo mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko są u mnie jeszcze na wyprzedaży z likwidacji,ale muszę je zliczyć bo mam tutaj niezły sajgon :( dziś się odezwę i powiem ile zostało ok?

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne bobinki!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anita, fajne te twoje dzieła. Uwielbiamy takie grafiki. Ja ciągle myślę jak to transferować na inne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki Zaciszni :]
    sporo w sieci już tutków z tej dziedziny, moje obrazki to nadruk na serwetce papierowej,ale widziałam nawet naprasowanki przenoszone na drewno!

    OdpowiedzUsuń