środa, 18 kwietnia 2012

Skoro nie mam o czym pisać...

Nie mam nic innego do pokazania niż moje papierowe wytwory. Naprodukowałam trochę kartek i notesów , może z okazji Dnia Mamy spodobają się komuś. Są do nabycia w Decobazarze.

Kopertówka z ozdobioną "tradycyjną" stroną . Oczywiście z soczystych papierów  Fall in love z Makowego Pola.



I taka z potworkami Pasiakowej


a w środku kawałek nieba dla Mamy



I taka na 50-tkę


Dla mamy nostalgicznie



No i notes-bo mamy zwykle zapisują przepisy na luźnych kartkach. A jak dostana taki notes to potem pamiątka rodzinna jak znalazł :]



do napisania,może bardziej domowo będzie.


An

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki :) Moim nr 1 jest ta z Potworkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, ale te potworki są wprost rozbrajające z tym tekstem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, a notes szczególnie urokliwy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kartka z potworkami to mój absolutny the best :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z kawałkiem nieba dla mamy....i ogólnie świetne prace ! Takie słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z potworkami - zakochałam się w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa swietne, a moj notes -przepisnik juz sie zapelnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, ale śliczne kartki!
    Niezwykle pomysłowe:) I ten kawałek nieba dla mamy.... mmmm rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no dałaś czadu :) Piękne są. A ta Listowa oo mamo! jak ja lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń