czwartek, 19 kwietnia 2012

To był TEN dzień....

Mój Małżonek zagadywał od jakiegoś czasu,że należałoby "rozpocząć sezon balkonowy". To oznacza odgruzowanie go po długiej zimie i deszczowym przedwiośniu ( było w ogóle przedwiośnie w tym roku ?). Oj nie chciało mi się, ale od dłuższego czasu szukam inspiracji jak zagospodarować mój mały balkonik ( czeka go remont).
No i naładowana inspiracjami , oraz zachęcona słoneczną pogodą uznałam,że to jest TEN dzień. Od rana walczyłam z mopem i ścierką przy okazji uwieczniając to na zdjęciach :]



Miło było zobaczyć znów czystą i zachęcającą do przesiadywania turkusową ławeczkę. Oj jak mi tego brakowało.


Jak widać nie tylko ławeczka jest turkusowa . Balkon to chyba najbardziej kolorowe miejsce w naszym mieszkaniu - wprawdzie przewiduję bardziej stonowany na przyszłość,ale na razie uwieczniłam go w tym energetycznym wydaniu.


Te małe zielone listeczki to moje pomidory - wierzcie mi ,nie mam o tym zielonego pojęcia. Dostałam od Męża zestaw do wysiania pomidorów , no i wysiałam- a one wzięły i urosły no :p . Co będzie dalej nie wiem- to dla mnie równie tajemnicze co pierwsza ciąża :p . Może i z tego coś się urodzi :]

Skrzynki mam dzięki uprzejmości Sentimenti i Jej Męża -za co bardzo dziękuję :****

Kwiatów mało, tylko bratki - ale jaki kolor :]


I wiadereczko z pomidorkami


Zestaw kolorowych rękawic do prac ogrodowych - jedyne 9zł w tesco :]


Kosze i koszyczki czekają na kwiaty , nie wiem na co się zdecyduję w tym roku . Może na same białe skoro balkon to już taka kolorystyczna eksplozja?


Na razie szukam inspiracji jak zagospodarować tak małą powierzchnię


Oto kilka fajnych pomysłów ze strony Kwietnik 






pozdrawiam An

17 komentarzy:

  1. Ten turkus jest świetny , mi się podoba :)))) wow pomidory !! juz widze czerwone pachnące własne mniam :) i ja tez bym postawiła na białe kwiaty i moze odrobinę żółtych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory rękawic szkoda byłoby mi je zabrudzic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)Jak pomyślę o moim nie posprzątanym tarasie...

    OdpowiedzUsuń
  4. taras juz posprzatałam...ale zdąrzył sie wybrudzić...pogoda nie sprzyja kawce na nim...u mnie tez tylko bratki....w tym samym kolorku:))

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    i niech pomidorki się udadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ten turkusowy kolor i ogólnie taka eksplozja kolorów na balkonie jakoś bardzo do mnie przemawia.
    No i powodzenia w hodowli pomidorów życzę - oby urosły duże i smaczne :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja szorowałam balkon w marcu jak było ciepło
    ale na marne to poszło, bo gołębie ponownie zabrudziły mi gdzieniegdzie podłogę, choć już znalazłam na nie sposób i od tygodnia ani jeden nie usiadł na poręczy ;-)

    może w maju pojadę na giełdę i coś kupię ;-)

    takie kwietniki mi się marzą już w zeszłym sezonie Al o takich pisałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Dziewczyny za życzenia dla pomidorków,nie wiem co z tego będzie :p
    Biedronko ja tez lubię ten misz -masz kolorowy,ale lubię też kolorowe kwiaty, a to już wiesz:p
    Carra-widzisz,mamy podobne pomysły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oj pokazałabyś szerszą perspektywę ... ja też własnie reanimuję balkon ale duzo pracy przede mna bo sie zabralam za szlifowanie starej barierki która odslonilam .... (wczesniej byla wiklina wokol) - bedzie jasno, swiezo i inaczej niz do tej pory ale czy mi sie uda????

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są super, nie zmieniajcie ich :) ja mam do ogarnięcia cały ogród... i nie mam kiedy się za to zabrać.
    Pamiętaj, że te drabinowe kwietniki to sporo miejsca zajmują i raczej na dużą powierzchnię się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga balkon ma w porywach ,5 na 2,5 metra-stałka nie daje rady :p
    ale bezie szerzej,jak zrobię mały lifting-bo teraz stara szafka i kable antenowe :p
    Anno-masz rację,dlatego szukam wersji mniej 'rozłożystej" :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje. Ja mam spory balkon to i dużo miejsca do zagospodarowania :)
    Trzeba myśleć co tu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie na balkonie wszystko zniszcza kot :/ a marzy mi się taki mały kącik na powietrzu... jednak w moim otoczeniu to awykonalne musiała być obudować i zabudować na tym balkonie

    OdpowiedzUsuń
  14. a zdjecia piekne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już w zeszły wekeend się odgruzowałam na balkonie. Ale ja mam 5 mkw. odkurzania, bo mam sztuczna trawę. Nie mam pomidorów, ale tez nietypowo u mnie. Bo zamiast pelargonii i syrfinii, tuje, bukszpany i lawenda :) Robisz super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Co będzie dalej nie wiem- to dla mnie równie tajemnicze co pierwsza ciąża" Popłakałam się ahahaha
    lowe!
    Ja też ogarnęłam mój balkon. Najmniejszy nie jest ale za to chudy :/ i nie mogę w nim zamontować takiego stolika jakbym chciała- no ale nie narzekam :P

    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko, ty zawsze masz NAJPIĘKNIEJSZE zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń