środa, 25 kwietnia 2012

Wakacje,kolonie,zielone szkoły

Jak wiadomo sezon wakacyjny puka do okien, dzieciaki pakują walizki na zielone szkoły, nie pozostaje nic innego jak dobra organizacja. A jak dobra organizacja to woreczki na bieliznę:



Jeśli konieczne jest noszenie bardzo ważnego klucza polecam dopięcie takiej oto poprawiającej humor paper doll:



To dopiero wersja testowa , tak wyglądają z tyłu :


Eksperymentuję z kształtem i przenoszeniem na materiał , straszna dłubanina :p


Woreczki i breloczki wkrótce dostępne na  Decobazarze!!!!!!!!!!!!!!!!

An

22 komentarze:

  1. Woreczki śliczne, zawsze sie przydadzą.
    Na breloczku może być wszystko, a te lale są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczki pierwsza klasa zresztą breloczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Materiały natomiast są... są... eh :);):)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj męczą ,męcza...musiałam zrobić sobie przerwę..nitruję i też szyję maleństwa:))-pozdrawiam:))-piękne woreczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki są ekstra szczególnie te niebeieskie... dziwne, że mnie ostatnio podoba wszystko co ni jak mi nie pasuje do niczego, czas na zmiany :)

    a co do podróży już je widzę w moim motocyklowym kuferku :) kolekcja "romantyczna motocyklistka"

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah Al to by było ciekawe :p
    dzięki Dziewczyny!
    Barbaro-laleczki są cudne,ale daj. mi w kość :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie niedawno przeglądałam Politykę (w celu pocięcia ahaha) i natknęłam się na artykuł o Metka by Traczka- i właśnie tych woreczków :)
    Super sprawa!

    Ekstra Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O wszystkim pomyślałaś;)) fantastyczne pomysły;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły i cudne wykonanie :)
    Skąd ten rewelacyjny "gazetowy" materiał?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyslowe te woreczki i przydatne jak nie wiem co :)
    noo a bryloki- super pomysl!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anitko fantastyczne ... wszystko fantastyczne ... mnie te pierwsze woreczki podobają się najbardziej ale te zawieszki są cudne ... czy wydruk przenosisz z pomocą NITRO czy jeszcze inaczej ... ja spróbowałam nitro narazie czarno-białe ale z efektów nie jestem zadowolona ... ja nie wiem jak inne dziewczyny to robią ... niekumata chyba jestem ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasz tak też czytałam kiedyś, ja szyję woreczki na wszystko -znaczne ułatwia to organizację w mały mieszkaniu
    Elle-materiał z allegro
    Kasandro - to akurat naprasowanki,ale zniszczyłam 3 z 5 :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takimi woreczkami aż chce się podróżować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne woreczki, super bryloczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Na pewno takie woreczki ułatwią dzieciom trzymanie porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczki piękne i faktycznie przydadzą się na wakacyjnych wyjazdach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anito chylę czoła! Woreczki są fantastyczne a laleczki do kluczy przeurocze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracowicie spędzasz czas a ja sie ostatnio tak strasznie lenię, że szok.

    OdpowiedzUsuń
  19. woreczki przydatne a breloczki są boskie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne te białe z nadrukami!

    fajny pomysl na segregowanie brudnej bielizny podczas wyjazdu!


    breloki śliczne - zajrzę na Decobazaar do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. woreczki świetne :) bardzo lubię Twojego bloga - piękne fotografie i mega wielka ilość kreatywności. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te woreczki sa swietne!!! No ale te breloki hahah najslodsze jakie kiedykolwiek widzialam!!!! Normalnie cudo!:-))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń