czwartek, 3 maja 2012

Balkon

Balkon został odświeżony, nie był to jakiś generalny remont,ale jest czysto i przyjemniej się teraz tam przebywa. Nie ma za bardzo szału,ale speszył for Thymka zrobiłam kilka ujęć ( w porównaniu z Jej stylowym balkonem mój to raczej ubogi country style :P).

Ale do rzeczy. Ostre kolory zostały złagodzone, kiedy spacerowałam pośród półek z farbami jakoś nie umiałam sobie wyobrazić tego miejsca w innych barwach, niż podobne do tych które miałam. Ściany z intensywnie zielonych stały się miętowe, a dodatkowo wprowadziłam piaskowy no  i został żółty na barierce.


W głowie miałam dodatki w kolorze fuksji,ale po pierwsze za daleko miałam do ikei (a zwykle jak jadę po coś wymarzonego to tego nie ma , mimo,że stan magazynowy pokazuje co innego ). Posiłkowałam się więc towarami z Leroy merlin.
Ten bałagan za szybą to po prostu cześć mojego twórczego zakątka wciśnięty na parapet. 


Balonik jest bardzo mały i jak to w blokach nie da się  uniknąć kabli antenowych i suszarek na pranie. Nie mam pomysłu jak je ukryć,więc tylko pomalowałam je na kolor ścian.
Na podłodze sztuczna trawa - marzę o drewnianych panelach tarasowych,ale to za duża inwestycja na "nie ostateczne" mieszkanie:p . Na sztucznej trawce położę dywaniki z trawy morskiej nawiązujące do koszyków z wikliny.


Uszyłam nowe poduchy w ulubionych przeze mnie ostatnio kolorze. Ta na siedzisko z tkaniny leżakowej , a te pasiaste jaśki z ikeowskiej grubej bawełny (kupionej na allegro wrr).


Na przeciwległej ścianie regał drewniany i moje szpargały, regał z Leroy merlin 35zł (niezbyt grube deski,ale na te kilka doniczek i drobiazgów wystarczający)


Nie wiem na jaki kolor będzie pomalowany- na razie pasuje mi taki surowy.


Kwiatów nie mam dużo - postawiłam na skalniaki i fuksjowe pelargonie. Są też warzywka :p
Uwielbiam gliniane doniczki!


Pietruszka,pomidorki rosną (ciekawe czy coś NA nich wyrośnie ) , dwa drzewka no i filiżanki ze skalniakami.


Mamy bardzo nasłoneczniony balkon i jeśli już w maju słońce dosłownie spala wiaty na popiół to co będzie w lipcu! Obym się nie pomyliła i lipiec nie okazała się początkiem jesieni tfu!

To chyba tyle, macham łapką !


An

40 komentarzy:

  1. machaj machaj, bo w lipcu przyjeżdżam do Polski z nadzieją na słońce :)
    a co powiesz na podłogę z zabejcowanych euro palet? tanio i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bosssski, gdyż sama nie posiadam;(( rewelacyjne zestawianie kolorystyczne, wręcz letnio już;) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to sobie wymyśliłaś :) mały (choć i tak większy od mojego), a i tak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu,że też na to nie wpadłam!tylko nie dysponuję zbędnymi paletami:p

    Dziękuję Dziewczyny, to chyba te paski żółte dają letni efekt :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko balkon jak marzenie !!! Kolorki boskie !!! Mam ten sam problem w ciągu dnia nie jestem wstanie na balkonie wysiedzieć ... dopiero wieczorkiem ... późnym ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, ślicznie u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny Twój balkon ^^ przy okazji naszło mnie parę pomysłów do zrealizowania po przeprowadzce (jak się w końcu jej doczekam :P) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakże chciałabym mieć chociaż taki ubogi styl country na balkonie! Jest pięknie i te kolory cudne, przyjemne. Aczkolwiek sama bałabym się mieć poustawianych na balkonie tyle różności (choć dają niesamowity urok), zawsze martwi mnie, że pojawi się znienacka jakaś wichura i wszystko poprzestawia albo i całkiem sprzątnie... Dlatego, niestety, u mnie szaro buro, betonowa podłoga, obdrapana barierka i ot, cały balkon;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta niebieściutka ławeczka z żółtą poduchą w paski jest pięknaaaaaa!!! Marzę o takiej, pozdrawiam/ Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny kącik, lubię połączenie turkusu i zółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudnie, kolorowo, u mnie w połowie balkon zarupieciony :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorowo-wypoczynkowo :)
    Rewelacja, aż by się chciało przysiąść na kawkę i pogaduchy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję,dziękuję,dziękuję
    Nowalinko też taki był kilka dni temu,a teraz naprawdę miło się pije wieczorami napoje chłodzące :p

    pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  15. FAJNIE WYGLĄDA TEN REGAŁ...NIESTETY MYŚLĘ ,ŻE MAMY POWTÓRKĘ POGODOWA Z ZESZŁEGO ROKU....I TERAZ JEST LATO////POTEM JESIEŃ LATEM JAK NIC...TFUUU ABY SIĘ NIE SPRAWDZIŁO:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Milutko :)
    I ta cudaśna ławeczka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anita, ja dzis sie zastanawialam dlaczego dawno nic nie pisalas, wchodze do Ciebie i co sie okazalo ze zmienilas adres.
    Balkonik masz uroczy, fajne kolorki, u mnie tez sztuczna trawa na tarasie, jedyny jej plus to ze mozna boso chodzic i jest przyjemnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wszystko wyszło! zawstydzasz mnie tym porównywaniem...

    mnie się podoba - zwłaszcza miętowy kolor sciany no i donice gliniane - ja dzisiaj też dokupiłam dwie spore i zasadzilam zioła - głównie mięt...

    w Warszawie idzie ochłodzenie i opady ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mały ale jest, a doniczki terakotowe to klasyka, która zawsze zachwyca. Mnie zachwycił kolor turkusowy na ławeczce, zdradź proszę, co to za cudo :)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci moja droga, że mamy bardzo podobne balkony, cóż, ja postawiłam na rewolucję, zobaczymy co z tego wyjdzie hihihi, właśnie się robi, już nawet częściowo widać efekty. Mam wizję ale jaka będzie rzeczywistość to zobaczę już wkrótce a i na blogu ukarze się post na ten temat. pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie zagospodarowany balkonik, optymalne ustawienie mebli, śliczne kolory i rośliny. Cały asortyment roślinek, kwiaty, skalne, jeszcze warzywka!!!!!! Podziwiam :) A tak w ogóle to cudny blog, dlaczego tak późno tu trafiłam?

    OdpowiedzUsuń
  22. siedze i sie dziwie - czemu tak dlugo na bloga niz nie wrzucasz.. weszlam w koncu sama i co?! sa posty!!! dlaczego moj czytnik nie pokazyal mi twoich nowych postow ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. maly ale stylowy balkonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. na takim balkoniku to można wypoczywać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudnie Anitko!
    marzę o kawie na tej ławczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu-kiedy tylko zechcesz;p
    Maryszo-a adres sobie zmieniłaś?
    Ageo-dziękuję
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudne! mi brakuje bardzo balkonu więc nawet takie maleństwo przygarnęłabym z otwartymi rękoma! :) pięknie się tam urządziłaś, akurat na poranek z kawką czy popoudnie z michą truskawek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszcze każdego balkonu, ja mam tylko parapety. A roślinki w filiżankowej doniczce są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a moge wiedziec skad taka piekna ławeczka jest?

    OdpowiedzUsuń
  30. a moge wiedziec skad taka piekan laweczka ??

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za komentarze !

    Ławeczka kupiona na allegro, pomalowana farbą Duluxa do drewna i metalu (nie mam już puszki,więc nie napisze jaki to kolor)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przyjemny. Swojski i chciałoby się na nim pić kawkę i herbatkę i lemoniadę...

    OdpowiedzUsuń
  33. SUPER BALKONIK ,TAKI SWOJSKI I PRZYTULNY;-) FAJNY UROKLIWY KĄCIK WYCZAROWAŁAS;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna aranżacja balkonu! Słowo daję, że z chęcią bym tam zamieszkała:) Ale tylko pod warunkiem, że będzie piękna słoneczna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za inspirację balkonową-mam podobny balkon!!Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  36. P-i-f dzięki! przyznam,ze bardzo przytulnie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny maleńki balkon

    OdpowiedzUsuń