sobota, 12 maja 2012

Czy już wiecie???????

Czy już wiecie,że w craftowym świecie pojawiła się nowa cudowna kolekcja duetu Makówka (Makowe Pole)  i Karolina Dębicka (Moje Manderlay) ?


Aurora majalis


Zostałam zaproszona do zaprezentowania swoich prac z użyciem tych bajkowych papierów. Wyszłam nieco z wprawy i strasznie się bałam, że spartolę sprawę. Początkowo było drętwo....


Potem okazało się, że nowa kolekcja idealnie miksuje się z moją ulubioną , poprzednią również autorstwa Karoliny :Forget me not.


W koło mnie pachniało tyle kwiecia ... i  te kwiatowe strony....ah idealne na nadchodzący Dzień Mamy . Ta koperta powyżej powstała z myślą o Niej właśnie.. piszę do Ciebie list....


Ten niezapominajkowy stempelek uzupełnił idealnie wnętrze.

Potem była jeszcze taka  -z miłością...


Nie przerażajcie się wycinaniem kwiatków, to naprawdę nic trudnego - a jaki efekt - bukiecik jak żywy!

Na koniec  pudełeczko z kartką w środku, dla mojej kuzynki, która lada chwila wyjdzie za mąż !


Do środka można oczywiście włożyć prezent w postaci banknotów ;]



Uwielbiam je! są idealne na wiele okazji . Mam jeszcze sporo pomysłów na wykorzystania kolekcji- ale o tym wkrótce!

ściskam - już żywa 
An

9 komentarzy:

  1. Woow, piękne kartki a pudełko rewelacyjne. Patrząc na Twoje prace żałuję, iż nie mam takiego talentu jak Ty.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na Candy http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/2012/05/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak słodko tu dzisiaj :). Karteczki pełne klimatu, urocze bardzo. Podziwiam. Pomysł z pudełkiem muszę zapamiętać, z pewnością się przyda - ładniej tak i wdzięczniej niż samą kopertę ofiarować.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa
    Niebieski igielniku- pudełko z kasą to niezły pomysł na wiele okazji ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ale lila-ładnie idę dziś polować na świeże bzy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te nowe papiery i bardzo podoba nam się też pudełeczko. Nasza kuzynka za miesiąc także wychodzi za mąż, więc pozwolisz, że skorzystamy z Twojej inspiracji :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Papiery są piękne, bardzo klimatyczne - po prostu cudowne! A Twoje pomysły na ich wykorzystanie są równie wspaniałe, co papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi miło,dziękuję za te komplementy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne papierowe prace! jestem zachwycona ta delikatnoscia!

    OdpowiedzUsuń