niedziela, 6 maja 2012

Dla relaksu

Dla relaksu lubię poszperać po targu staroci ... dzisiejszy dzień był szczęśliwy- choć nie do końca to spodziewałam się przywieźć :]


Niebieskie szkło , pomalutku rozrasta się zbiór . O ile lepiej wygląda płyn do kąpieli w takiej butelce z kapslem niż w plastiku :]


Zupełnie przypadkiem wpadł mi w ręce stary atlasik roślin , wzdychałam do takich tablic roślinami i niespodziewanie one znalazły mnie !


Przy okazji przywiozłam matę bambusową na balkon- teraz nieco "trawy" zostało przykryte bardziej gustownie :p


I jeszcze kilka książek z 1903 roku ... piękna gotycka czcionka i ręczne dopiski w starym stylu.



Teraz dekorują parapet wraz ze starym Łucznikiem...


Miłego dnia
An

33 komentarze:

  1. Och, i ach wzdycham do tych plansz z roślinami, ja jestem właśnie na etapie szukania dużego plakatu z drzewami i ich liśćmi do pokoju moich dziewczynek,
    pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziś kupiłam trawę zmobilizowana poprzednią Twoją notką
    póki co tylko szorowałam wstrętną betonową podłogę
    teraz mam nadzieję, że gołębie dadzą za wygraną i ta zieleń będzie mnie cieszyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tam byłam, udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobycze ^^
    takimi tablicami i ja jestem zachwycona... chociaż u nie skończy się pewnie na wzorowanych na takich tablicach obrazkach wyszywanych krzyżykami (coś jak ten - http://giedruzhe.blogspot.com/2011/06/dfea-botanique-geranium.html). Plan ambitny, może na jakieś 10 lat skończę :D
    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne skarby! tez uwielbiam odwiedzac dabrowski targ staroci.. chociaz ostatnio oposcilam bo nie mialam grosza przy duszy :(
    ksiazki wygladaja interesujaco, szkoda ze srodka nie pokazalas z ta gotycka czcionka <3

    co do mojego czytnika google to tak - zmienilam adres i dzisiejszy post tez mi sie nie pojawil.. :[ ale wrzucilam teraz 'recznie' do czytnika a nie uzywajac przycisku z bloggera to moze sie w koncu uda;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie starocie! Nadają takiego specyficznego klimatu, mają w sobie tyle piękna, nawet jeśli ich stan świadczy o tym, że przeszły naprawdę bardzo wiele. I jeszcze świadomość, że towarzyszy im jakaś historia, nawet najbardziej banalna, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Atlasu winszuję wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ukochana maszyna do szycia - wiedziałam, że to Łucznik zanim przeczytałam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne znaleziska!! cudne butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne książki! Niebieskiego szkła zazdroszczę bezinteresownie i wzdycham sobie oglądając zdjęcia... Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe zdobycze:)lubię błękitne szkło - promienie słońca przepięknie przez nie przepływają. Też dziś wybrałam się na targ staroci - upolowałam skrzyneczkę na drobiazgi, która już się maluje i półkę do kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam targi staroci, niestety nie bywam na nich zbyt często. zazdroszczę i targu i znalezisk :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten styl ;)

    podobne butelki wypuscila nawet ikea

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam targi staroci!ten Twój musiał być wyjątkowo urokliwy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za każdym razem jak widzę Twoje zdobycze z targu staroci to jestem absolutnie zachwycona ! Masz dar wyszukiwania prawdziwych cudeniek :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za tyle miłych komentarzy :]
    potwierdzam-szperanie w starociach uzależnia, ja juz wakacje planuję pod kątem okolicznych targów staroci hahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIEKNY TEN ZIELNIK;-))))))))))POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne lupy, niebieskie butelki zachwycajace.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego atlasu bardzo Ci zazdroszcze, od dawna mi się taki marzy. NIe zebym jakoś szczególnie szukala, ale gdyby wpadl mi w ręce to by było fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zdobyłas cudeńka, te butelki sa oszałamiające, po prostu az mnie z nóg zwalilo

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysiu-to tak ja mi wpadł w ręce :]
    Pinel-dla ścisłości,etykieta na dużej butelce jest jak najbardziej współczesna:]
    dzisiaj jeszcze dołączył do nich 5 litrowy gąsior :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne niebieskie szkło :) ale jakoś na mojej drodze ani jedno jeszcze nie stanęło :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ to szkło niebieskie jest piękne...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy :) uwielbiam takie klimaty, "starocie z duszą". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieskie szkło jest przepiękne. Wogóle kolor niebieski + szkło to kwintesencja czystości, świeżości i wszystkiego co lubię. Pięknie jest na Twoim blogu. Podziwiam dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. OOoo gdzie byłaś?? W Mikołowie?? Miałam nadzieję że przełożą ze względu na długi weekend...
    Piękne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne znaleziska :) Ja wybieram się na pchli targ jutro i już zacieram ręce z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki Dziewczyny,jestem już prawdziwie uzależniona

    OdpowiedzUsuń
  29. No proszę, wybierałam się do Mikołowa, jednak nie dotarłam;) A Ty teraz prezentujesz takie rzeczy tam znalezione... Szczerze mówiąc zawsze myślałam, że tam akurat nic ciekawego nie dostanę, a tu proszę ;)
    Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciągle gdzieś gubię Twojego bloga,ale koniec tego :D "Uwięziłam " link do Ciebie na swoim blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń