środa, 30 maja 2012

Nadal są...

Komu,komuu,bo idę do domu!!!!!!!!!!!!!!!!

Nadal są w Decobazarze kokardy ( można je nosić jako broszki lub we włosach jako spinki)


Ja ostatnio kocham warkocze, francuzy,kłosy itd. Choć od kilku dni ten kolor mojej fryzury jest nieaktualny :p



Poza tym są jeszcze warzywka !


mało tego- jest siatka ekologiczna dla małej /małego fana dorosłych spraw!


Na Dzień dziecka może nie dojdzie,ale czemu by nie zrobić dziecku prezentu z okazji braku okazji :p


Oczywiście można do mnie napisać,a wtedy zakup nastąpi na bardziej atrakcyjnych warunkach ;].

ściskam  An

23 komentarze:

  1. jak ja bym chciała sama sobie takie warkocze pleść! a jakieś krzywulce mnie wychodzą:/

    warzywa są śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba kwestia praktyki,ja mam Mili do doświadczeń ;]

      Usuń
  2. A jaki masz Anitko teraz kolor włosów bo ten na zdjęciu jest super :)

    Warzywka i torba - rewelacja, niestety mój Puchatek jest jeszcze za mały na takie zabawki, ale myślę, że bez problemu znajdziesz na nie amatora

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiałam Twoj warzywniak na decobazaarze ... super! aż chce się zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tu nie ma dla faceta:):), no chyba że bym żonę ubrał tylko w tę kokardkę we włosach:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no of korrsss :p
      żona w kokardce-idealna dla Męża :p

      a warzywka dla młodego faceta :p może odkryje w sobie żyłkę kucharską ;p

      Usuń
  5. Fajny ekologiczny prezent niestety nie mam jeszcze dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak ja lubię gdy Anita się nudzi, takie cudne warzywka wtedy powstają! A zdjęcia oczywiście mistrzowskie!
    Magdalena
    p.s. Zacisze - faceci do warzyw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe Zaciszny lubi warzywa ;p

      dzięki Kochana:*

      Usuń
  7. świetne warzywka! I warkocze piękne, ja też mam za koślawe łapki, żeby takie sobie samej wypleść, a zdjęć na pintereście tyle, kusi, że hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to naprawdę trudne nie jest
      poza tym odkryłam,ze za kilka złotych każda fryzjerka taki fryz strzeli,a trzyma się dłużej,bo one fachowcami są ;p

      Usuń
  8. dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. An ale Ci włosy już urosły super! moje też rosną...:) ja na warkoczach się wyzywam na Majowej głowie:) mam juz kilka patentów i wyplatam w międzyczasie na obcych dziecięcych głowach:) warzywka są doskonałe po prostu!!! na prezent na dzień dziecka idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nadal rosną :]
      ja tez oszalałam na punkcie splotów :p
      dzięki Edit

      Usuń
  10. świetnie wygląda ten kolor kokardy z rudymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne te włóczkowe warzywka! Marcheweczka, pietruszeczka ...- bardzo apetycznie wyglądają! Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te warzywa! gdybym miała dzieci na pewnoe wolałabym, zeby bawiły się takimi niż plastikowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ tu cuda ...a warzywa to mnie kompletnie rozłożyły na łopatki :)cóż za świetny pomysł ..najpierw spróbuję pod zlecić babci ...ale w przypadku porażki na pewno wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche to bardzo proste, dla babci na pewno pestka ;p
      dzięki za odwiedziny :*

      Usuń