piątek, 18 maja 2012

Sówki według projektu Nataniela

Pewnie niektórzy czytelnicy tego bloga wiedzą , ale dla tych co nie wiedzą przypomnę,że uwielbiam szyć zabawki według rysunków / projektów dzieci. Na razie trenuję na swoich :] - ale kreska takiego kilkulatka rozczula mnie tak bardzo,że często staram się , aby taki rysunek nabrał realnych kształtów.

Tak było tym razem , kiedy mój 4 -latek narysował sowę....


Powiesiłam ją na mojej tablicy inspiracyjnej i tak zerkała mi na głowę. Któregoś dnia postanowiłam,że spróbuję ją uszyć.

Najpierw powstała pomarańczowa...


Potem chciałam pokombinować z "piórkami" na brzuszku i wyszła mi taka...


Przy okazji pobawiłyśmy się z Mili trochę...


Była chętna tym razem,bo zwykle uciekają kiedy ich męczę zdjęciami :p . Udało mi się uwiecznić i "unaocznić" , że są sobie naprawdę bliscy :]



Sowy dostępne w moim sklepiku w Decobazarze!!!!

pozdrawiam An

30 komentarzy:

  1. Sowuchy są mega!!

    ja się przyznam, że na mojej ścianie w pracowni mam myszorka którego Natan narysował na zapiskach R :))) A dzieciaki masz świetne, kochane, miłe, grzeczne i wesołe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Al - a widzisz jaki grzeczny ! musiał wykorzystać nasza nieuwagę :p
      a rysunków produkują na tony! jakbyś potrzebowała dzięciecej inspiracji służę niezłą dokumentacją :p

      Usuń
    2. hehehehee Myszka narazie mi starczy :)

      Usuń
  2. ja te dostałam obrazki od pewnej małej projektantki i będą świetne ptaszory z nich:))) uwielbiam dziecięcy sposób widzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda! ja już się martwię,ze mi wyrosną z tych krzywych kresek...ale mam już jedną nowa "projektantkę " w rodzinie- chwilowo nie trzyma kredki-ale popracujemy nad tym ;p

      Usuń
  3. Sowy odjazdowe :)
    Myśle że moja córcia też niedługo zacznie produkować projekty ;)
    A imię Twojego synka piękne, Paula miała byc Natanielem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy oboje za uznanie dla sów :p
      Milena też miała być Natanielem :p - swoją drogą znajduję coraz więcej fanek tego imienia, początkowo wzbudzaliśmy raczej.. zdziwienie ;]

      Usuń
  4. słodzitkie :-) a te oczy
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Widzę, że nie tylko moja odmawia zwykle współpracy przy robieniu zdjęć...
    I u nas rysunków tony! Jeno u nas królują syrenki jednak :) Talentu i cierpliwości do szycia zazdraszczam, bo efekty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihi...Twoje sówki są genialne....ale nie gniewaj się:)))...Nataniel stworzył mistrzostwo trudne do podrobienia:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie archiwizuj nie wykorzystane rysunki dzieci. Przydadzą się, gdy zaczną rysować nie tak po dziecięcemu!
    Sówki genialne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze!
    Chociaż zupełnie uczciwie przyznam, że krzywe skrzydełka i taka "zadziwiona mina" w style, "co się tak gapisz" w rysunku Nataniela - są nie do pobicia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówki rewelacyjne. Ostatnie zdjęcie bardzo wymowne :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne! myślę, że projektant jest usatysfakcjonowany :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie za te twoje autorskie zabawki uwielbiam ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Synek rewelacyjnie uzdolniony, pewnie po Mamie :D Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czadowe te sówki - pełne uroku osobistego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha doczytała o "Natanielu" ;) mój mąż to Daniel, więc tak się zastanawiałam - jakby nam urodził się chłopiec to czy nie dać mu tak na imię ;) bo ładne, nietuzinkowe i nie znam żadnego ;) no oprócz teraz syna Twego ;) zdolniacha ofkors :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :] Mój Mąż to Daniel -na drugie i Nataniel tez ma Daniel na drugie :]

      Usuń
  15. pięknie -kochające się rodzeństwo.:-)sówka kropla w kroplę- śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rysunek synka jest przepiękny!

    Moje dzieci już tylko ciężko wzdychają i przewracają oczami jak wyciągam aparat lub ajfona i wygłąmszam zdjanie :tylko jeszcze jedno zdjęcie pstryknę:...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sposób z "ożywianiem" rysunków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń