poniedziałek, 11 czerwca 2012

10 lat wspólnej drogi

10 lat wspólnej drogi
ukochane miasto
prawdziwe święto



nie udało się do końca uniknąć narodowego szaleństwa


ale dla chcącego nic trudnego....


udało się zobaczyć taki Kraków


na jaki nie było czasu podczas studiów - bo ciągle w biegu..


tym razem był czas na spokojny spacer...


 aż do wieczora..


chwila na wspomnienia...


zdążyłam na targ staroci :]


spojrzałam na Kraków z góry (kopiec Kościuszki, widok przez moje okulary )


pyszna kawa w towarzystwie smoka :]


jak Wam się podoba fotorelacja z wycieczki :] ?


Edit: a co mi tam...sprawca mojej radości :]




pozdrawiam An

49 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Gdzieś Ty była?? Dlaczego ja tam nie trafiłam?? Szyldy i guzik na scianie mnie rozwaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokazałaś moje ukochane miasto:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu to Kazimierz, szliśmy trasa żydowskich zabytków -po drodze mijaliśmy pełno takich klimatycznych knajpek , np. z materacami do siedzenia w oknach :]
    Karolino - dziękuję, ja tez kocham Kraków :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, następnym razem jadę z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się rozmarzyłam. Przez dwa lata mieszkałam na Kazimierzu, a przez pozostałe trzy bywałam tam conajmniej raz w tygodniu. Ulica Józefa pięknieje w oczach i chwała za brak krzykliwych reklam, chwała za wyczucie i szacunek dla przeszłości. Piękna fotorelacja. Planuję wyjazd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę mieszkałam na Kazimierzu i wtedy to było tam pełno meneli..od kilku lat pięknieje i wprowadza się tam coraz więcej "artystów" i nie meneli wiec przybiera zupełnie inny wygląd.

      Usuń
  6. aj zazdroszczę,magiczna okolica :]

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE! :) A zdjęcia jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze wszystkiego naj :) i kolejnych pięknych 1000 rocznic :P
    pokazałaś piękny Kraków !

    OdpowiedzUsuń
  9. An, piękna relacja! :) Rocznicowe serdeczności przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. tak..Kraków ma to coś...i choć mieszkam tu już trochę i denerwują mnie korki i takie tam to można to miasto kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jeszcze wszystkiego najlepszego podczas wspólnej drogi..moi dziadkowie za dwa tygodnie będą świętować 60 rocznicę wspólnego życia w szczęściu i miłości jak patrze na nich to tak mi się wydaje - czego Tobie/ Wam też życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za życzenia :]
    mam nadzieję,że to tylko początek podróży :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków pięknie pokazany
    a małżonek pozwolił się tak wrzucić na bloga ???

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak miło:) Wczoraj jak widzę podobnie spędziłyśmy dzień:) Ja również spacerowałam ulicami Kazimierza i Targ Staroci odwiedziłam:) Ahhh Kraków ma coś w sobie:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie ! Uwielbiam takie klimaty :) Świetny pomysł na spędzenie rocznicy :)

    PS No i oczywiście moje gratulacje i tak trzymać dalej !

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i życzę dalszych wspólnych lat :)
    Kraków jest magiczny i zaczarowany, piękne fotki i fajny sprawca szczęścia ;)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miasto i piękni w nim WY!
    Ech, w piątek mało co się nie popłakałam na ceremonii otwarcia ME, teraz też mi tak jakoś...

    Pozdrawiam,
    Beksa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu masz oczy w mokrym miejscu ;p ja też :]

      Usuń
    2. Dobre! ;D

      Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
      ;DDD

      Usuń
  18. Anitko z calego serducha wszystkiego naj naj na nastepne 10 +10+10+10+10+...:-)))

    Swietna relacja z Krakowa!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, zazdraszczam takiej rocznicy i takiego Krakowa. Piękna wyprawa i kolejnych 10 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogratulować takiej pięknej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna relacja, cudnie nam pokazalas Krakow.
    Wszystkiego dobrego z okazji 10tej rocznicy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za każde słowo :] cudownie świętować również z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje i wszystkiego dobrego na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji cynowych godów! Kilka dni temu wróciłam z Krakowa, w repertuarze mam zapiekanki z Kazimierza, ale tym razem nie dałam rady tam skoczyć :-)Urodziłam się w Krakowie i kocham to miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale tam pięknie, a Wy wyglądacie uroczo, kolejnych wspaniałych 10-tek życzę
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję okrągłej rocznicy i życzę kolejnych tak miło spędzonych! Piękne zdjęcia, zatęskniło mi się do Krakowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczności i miłości na następne wielokrotności 10 :)
    Pozdrawiam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rety, jaka perspektywa - jak jest się TU, a Ty pokazujesz niedzielny Targ pod Halą Targowa! :) Pięć lat mieszkałam naprzeciw! :) Kolejnych dziesięciu i wiele więcej..!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no patrz ...i my 10 w tym roku :) przesyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  30. No to gratulacje przede wszystkim i pnijcie się dalej ku szczęściu niech nie ustaje ♥
    Widoki dodane - to jak wisienka na torcie, korona i te radosne, szcześliwe dzieciaki - BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulujemy, bo w dzisiejszych czasach 10 lat razem to już coś, my w tym roku mamy dwunastnicę:).

    Kraków pięknie pokazany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;]
      my w sumie moglibyśmy też śmiało obchodzić 12-ta rocznicę:]

      Usuń
  32. świetną wycieczkę sobie sprawiliście:)
    ja wczoraj zarezerwowałam apartament w kamienicy w Krakowie na koniec sierpnia. Wybieramy się tam na 4 dni:))) już nie mogę się docfzekać, bo ostatni raz byłam tam w podstawówce...
    i o podróży do Krakowa marzyłam od zawsze.
    buziaki:*
    i sto lat dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to udanej zabawy! koniecznie wybierzcie się na Kazimierz :]

      Usuń
  33. thanks a lot for this amazing walk!
    I loooved!!

    OdpowiedzUsuń
  34. im sooo happy! its my loved town in Poland Cracovie - really interesting and magical climate

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje z okazji rocznicy i życzenia wielu kolejnych:) Fotorelacja fantastyczna! Dzięki za przypomnienie o urokach Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  36. super relacja :) uwielbiam to zdjęcie z maluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna relacja!! ;)
    kraków jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniale :) Oby przed Wami było jeszcze mnóstwo wspólnie spędzonych w szczęściu lat. Relacja z Krakowa piękna, widok z kopca mnie urzekł, że też odwiedzając Kraków nigdy się na niego nie wdrapałam, trzeba to koniecznie zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam Krakow, wydawało mi się, że zdążyłam go poznać, ale niektóre miejsca jak widać sa jeszcze do odkrycia przede mną...
    wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń