piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka

Dzień dziecka przywitał nas ulewą, ale nic to ,bo od wczoraj mamy doskonałe humory - przynajmniej dwie sztuki :p


Wymarzone i wymyślone przez Mamę dla Syna. Nie był to prezent na Dzień dziecka - ot tak wyszło.
Jeszcze nie dokończone, ale świeżutkie i tak pachnące,że nacieszyć się nie mogę. Ma cudowny blat, pod nim schowki na skarby, regulowaną wysokość ... a wszystko to dzieło duetu :


Miło było Was znów gościć :p . Mój Mąż skwitował, że kupowanie mebli u nich uzależnia ...jak robienie tatuaży :p . Potwierdzam hahahaha.

A tu jeszcze taki biedak czeka na reanimację :


 Zbieram elementy do wymyślonego pokoju Młodziaka i cieszę się ,bo to wyzwanie nie lada. Z dziewczynką mam już jakieś doświadczenie. Syn wyrasta z etapu dzidziusia , a ja mam frajdę kompletując te elementy :]

 
A tu jeszcze inspiracja :


Jak widać czeka mnie malowanie.
Zmykam,życzę Wam cudownego dnia

An

41 komentarzy:

  1. Będzie z tego retro-cudo! Czekam na efekt Twojej pracy, jak zawsze.
    Mówiłam już, że lubię utalentowanych ludzi z radością życia przebijającą z ich każdego wpisu i każdej rzeczy, jaką zrobią? :)))

    Jeśli pozwolisz, to wrzucam link do pewnego mieszkania, gdzie znajdziesz chyba dodatkową inspirację :)
    http://funita.blogspot.com/2012/03/dom-ktory-stana-na-podium.html

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah jest boski! dziękuję FuNi!to za miłe słowa,odwiedziny :*** we mnie masz już stałą czytelniczkę i fankę ;p

      Usuń
  2. Świetne. Wieszak powala - prawdziwy skarb. Uwielbiam do Ciebie zaglądać. Uwielbiam!
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. :) świetne to biurko!:) Al jest boska tak jak i jej stolarz :)))
    cudnie, cudnie:)))
    a wieszak będzie wygląda pięknie, już się nie mogę doczekać metamorfozy.
    czekam z niecierpliwością na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudooo !! nooo ale wieszak obledny...........

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni są naprawdę wspaniali
    a biurko jak ta lala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biurko piękne...Uwielbiam drewno:)
    Z niecierpliwością czekam na dalsze efekty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czary z drewna czarują na maxa - wiemy to nie od dziś :) Biurko jest niesamowite! rewelacja :) a w tym wieszaku się zakochałam!!!! gdzie taki zdobyłaś???
    Pokoik synka będzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle z trudem wylicytowany na alledrogo, potem walka o deskę,bo mi Pan same haki wysłała:/
      ogólnie trudna droga do sukcesu

      Usuń
    2. Sprzedawała wieszak, a wysłała same haki??? NIOCH :D
      Ludzie po prostu wstydu nie mają. Umieram z ciekawości: jak się tłumaczyła?

      Usuń
    3. OCZYWIŚCIE,że w aukcji było jasno napisane !
      a nie było , więc się uparłam :]. Na zdjęciu wieszak był w całości i nawet nie tak ordynarnie odcięty od reszty

      Usuń
  8. jejku...zapiałam z zachwytu!!!!Al to zdolniach!!!!:)jest super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam dzieckiem to marzyłam o takim biureczku by w razie czego szybko chować graty (zawsze lubiłam coś dłubać) i udawać, że się uczę :P
    pozdrawiam cieplutko Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. wyjątkowe są takie prezenty..i wyjątkowo dzięki nim można się czuć.

    OdpowiedzUsuń
  11. ukradaj! mogło być lepsze,ale leje :/ -lepsze zrobię jak pomaluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja bym chciała być dziecka...świetne biurko ale wieszak mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wszystkie komentarze!poprawiłyście mi humor-bo niesolidny sprzedawca na alledrogo spowodował,ze straciłam serce do tego wieszaka.Może się zmobilizuję do jego reanimacji:]
    A biurko-no cóż, sama ma nadzieję,że wszelki bałagan będzie pod a nie na :]

    OdpowiedzUsuń
  14. wieszaka zazdroszczę mimo nieprzyjemnych doswiadczen po drodze ... jest cuuuuudny!!!! ech ..

    mam w swojej kolekcji taka samą inspiracje i nawet juz prawie prawie kupowalam na allegro dokladnie takie biurko ale sie zawahalam bo uznalam ze nie przyszlosciowe - w sensie male ..... teraz zaluje


    czekam na efekty malowania Twojego


    buźka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thymko-z tego powodu zamówiłam z regulacją wysokości. Marzyłam o oryginalnym starociu,ale my wszyscy wysocy jesteśmy.

      Usuń
  15. ulewa, nie-ulewa ale stoliczek cukiereczek! chciałabym mieć, tylko nogi za długie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten stolik, biurko. Marzy mi się podobny dla córki. Wieszak też rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super biureczko :)
    A synek podziela Twój entuzjazm w sprawie urządzania pokoju? Bo mam wrażenie że najchętniej to Ty byś w nim zamieszkała:D:D:D
    Takie biurko jak to z "inspiracji" miała kiedys moja kolezanka, zajmowało pół pokoju ale uwielbiałyśmy je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino- on ma 4 lata,jak go pytam co mu się podoba odpowiedź jest jedna-czerwony :p
      nie oszukujmy się, mając dzieci w tym wieku każda mama urządza pokoik według własnego widzimisię

      Usuń
    2. no powiedzmy, że według własnego widzimisie. Jednak 4 latek już ma coś do powiedzenia o swoich ulubionych rzeczach. Ja mam 5 latkę - najlepiej niech wszytko będzie w koniki i to różowe a trzylatek to mu wystarczy że będą wszędzie dinozaury , no najmłodszy to mam pełna dowolność - jeszcze nie mówi:)
      hihi to chociaż farba będzie czerwona :) hihih

      Usuń
    3. dinozaury przypina pinezkami do tablicy korkowej ;]

      Usuń
    4. czyli chłopaki to chłopaki :)

      Usuń
  18. No to ja trzymam kciuki za malowanie. Wieszak do restauracji - CUDOWNY, jak ja lubię takie wygrzebałki - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ławeczka jest obłędna! O tym uzależnieniu coś wiem;))) Mam nadzieje, że wieszak pozostanie taki jak jest, bo umarłabym! Brawo moja DRoga, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Biureczko jest świetne. i do tego jeszcze regulowane ! :)
    Świetne dla malucha ;>
    Miłego wieczorku,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne biurko! Mnie samej by się podobało, pod warunkiem że byłoby większe i pomieściło cały mój bałagan:) A wieszak musi być reanimowany? Tak wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany! Ten "biedak" jest boski.
    Marzenie! Dawno nie widziałam takiego pięknego.
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne biureczko. ale ten wieszak mnie zabił. mam nadzieję, że nie chcesz go jakoś zamalować? ja bym nie ruszała. jest piękny właśnie w takim stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hihi widzę,że los wieszaka poruszył wiele serc:p
    ni ebedzie zamalowany-ale wymaga pomocy- ma wystające gwoździe i został w bestialski sposób "oderżnięty" od reszty

    OdpowiedzUsuń