poniedziałek, 25 czerwca 2012

Efekt mojego weekendowego działania

Kolejne kartki z cudnych kolekcji papierów Forget me not i Aurora majalis oczywiście z Makowego Pola.

Ślubna :


tak wygląda w środku


ta dla Pani odchodzącej na emeryturę


a ta dla mojej Przyjaciółki na urodziny


z dodatkową zawartością


jak widać papiery od Makówki nadają się na wiele okazji ! Do tego elementy z mojego zestawu kartkowego np. zawijasy tekturowe i włala :]

Przy okazji powstała - potworzasta kartka pełna miłości od wnuka dla babci.


miłego dnia życzy
An

10 komentarzy:

  1. Bardzo tu romantycznie się zrobiło, a na koniec akcent potworzasty ;) (ten szczególnie mnie ujął - potwory rządzą!).
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ! serducho i koronki mnie urzekły :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, a potworki najlepsze! Powinny stać się Twoim znakiem firmowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi serio? może wymyśle coś jeszcze z tymi sympatycznymi stworkami :p

      Usuń
    2. tez jestem za potworkami!!!

      Usuń
  4. Bardzo tu romantycznie, a na koniec potworzasty akcent (ten szczególnie mnie ujął, potwory górą!). Magdalena,

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już polubiłam te makowe papiery, nie mniej kartka z koronką dla przyjaciółki skradła moje serducho :)))
    Potwory jak dziewczyny mówią potworaste cudaki pyszne, koniecznie coś z nimi zrób :) więcej i więcej, bo wiesz apetyt w miarę patrzenia rośnie, np mogą zjeść sukno Twojego manekina hihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne sa, a te koperty wow pieknie wyszly.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń