wtorek, 19 czerwca 2012

Jestem i mam się dobrze

Brykam sobie po makowym polu - dosłownie i w przenośni. Pewna miła Pani zamówiła kilka kartek dla swoich bliskich. Współpraca układała się idealnie , papiery pasowały idealnie, normalnie nie ma na co narzekać :p

Z tej pozytywnej energii wyłoniła się najpierw kartka dla Pani z przedszkola...

 

dla Męża z potwornie kochającą rodzinką


i na koniec -mój osobisty numer 1 ( zdjęcia robione "jedną noga na poczcie" ) - kopertówka dla Siostry od Siostry


do napisaaaniaaaa!

An

11 komentarzy:

  1. Ale czadowa kartka dla Taty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne, ale kopertówka rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka dla Maćka jest SUPER! Mega optymistyczna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam!! Dla mnie scrapbooking to czary...Szacunek więc wielki :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Dziewczyny! potworki rządzą :p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne karteczki :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana kolekcja! Laborantki podziwiają, bo mimo szczerych chęci scrapbooking to dla nich niedostępna kraina, trudny orzech do zgryzienia, nieodgadnione czary-mary. Chciałyby, ale się boją w to wejść. W tej dziedzinie łatwo otrzeć się o kicz i marność nad marnościami.
    Jaki jest niezbędnik początkującego scrapbookera?
    Pozdrawiają LAB

    OdpowiedzUsuń
  8. Laborantki-nie taki scrapbooking straszny jak go malują :p
    moim zdaniem podstawa to chęci, a potem próby..próby..próby

    moim zdaniem scrapowac można ze wszystkiego co wpadnie w łapy- w końcu to "wyklejanki ze skrawków"
    podstawa to dobry klej,ostre nozyczki, jakieś ładne papierki w ulubionych kolorach- nie koniecznie typowo scrapowe -choć wiadomo , są lepszej jakości . Papier można robić samemu,jest na to mnóstwo kursów...osobiście jestem fanką ręcznie robionych ozdób- wydzieranych kwiatków,szydełkowych , tasiemek z podartej tkaniny,mam manię odcinania guzików i tasiemek od ubrań:p

    :]

    OdpowiedzUsuń
  9. a to dobrze, że masz się dobrze:) Piękne karteczki- delikatne, bez przesady- takie Twoje

    OdpowiedzUsuń
  10. Maćkowa najlepsza, ale wszystkie mi się mega podobają :-)

    OdpowiedzUsuń