wtorek, 12 czerwca 2012

Romantyczna korespondencja

Muszę! muszę Wam powiedzieć. Właśnie pojawił się w sklepie, cieplutki zestaw , który skomponowałam  specjalnie dla Was z papierów z Makowego Pola i cudownych dodatków .


Tworząc ten zestaw kartkowy inspirowałam się wiosenno-letnimi wypadami za miasto. W głowie miałam  już łąki pełne kwiatów, obłędny zapach bzów, romantyczne wieczory  we dwoje. Ponieważ nadchodzi lato, czas wakacyjnych wyjazdów, dołączyłam do zestawu tekturowe znaczki  i stempelek pocztowy.  Przecież po powrocie do domu, być może ktoś będzie czekał na romantyczny list, z zasuszoną niezapominajką pomiędzy kartkami.
Czerwiec to podobno najlepszy miesiąc na śluby (wiem coś o tym, świętowałam właśnie 10-rocznicę ślubu). Stwórzcie romantyczne karty z pięknymi życzeniami dla Waszych bliskich wkraczających na nową drogę życia - pomogą Wam w tym dołączone do zestawu koronki i delikatne motylki z masy plastycznej. Wyjątkowość pracy podkreślą zawijaski, a może ręcznie wyszyte serce dla ukochanej osoby :]

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam mnóstwa wolego czasu, bo inspirację do tworzenia z papierów z kolekcji z Makowego Pola macie gwarantowaną.


 W zestawie znajdziecie:


Papiery marki "Makowe Pole"
Aurora majalis 2-1
Aurora majalis 3-4
Aurora majalis 5
Forget me not 6-5
Forget me not 2-1

Stempel "pocztowy" z napisem "Dla Ciebie" wykonany przez Stempell&Kartoon
Zestaw tekturek- znaczki i ozdobne zawijasy- wykonany przez Stempell&Kartoon

Baza kartkowa kwadratowa z kopertą w kolorze kremowym
Baza kartkowa prostokątna z kopertą w kolorze kremowym
Zielona koperta z kartką listową w tym samym kolorze
Kawałek kalki 15 na 15 cm

Kawałek tkaniny w kolorze naturalnym w rozmiarze 18 na 30 cm
1m koronki bawełnianej kremowej
0,5 m koronki bawełnianej niebieskiej
1 motek muliny w kolorze fioletowym
1m białego lnianego sznurka

1 motylek z masy plastycznej
3 papierowe kwiatuszki w odcieniach fioletu


zestaw do kupienia TUTAJ



An


p.s. a  w zanadrzu mamy jeszcze coś :p

12 komentarzy:

  1. Cudnie się prezentuje cały zestaw :) Urzekła mnie przede wszystkim kolorystyka :)) Pozdrawiam/ Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, bardzo romantyczny :) a kremowa koronka z ostatniego zdjęcia cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita lekkość bije z tych kartek

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolorystyka tych papierów a te karteczki są takie słodkie...takie Twoje ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te papiery i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarze! Ewo te kwiaty i kolory to kwintesencja lata moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie romantyczny komplecik- a kartki z wyszywanym serduchem- UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeny jakie to wszystko sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi, ja osobiście serducho tez uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa taki zestaw! Gratuluję pomysłu - całość wygląda bardzo zachęcająco i z pewnością daje pole do popisu:)

    OdpowiedzUsuń