wtorek, 3 lipca 2012

Kolekcja number 1

Ostatnio przyszła mi do głowy kolekcja dziecięcych akcesoriów związanych z pierwszymi urodzinami. Jak wiadomo roczek to najhuczniej obchodzone urodziny i musi być wiadomo kto jest gwiazdą numer 1 w tym dniu :]
Wspominałam już o krawatach dla gwiazd urodzin,a teraz coś dla dziewczynek.


Po pierwsze kotylion . Jak widać uszyłam go intuicyjnie i dla rocznego dziecka jest za duży , ale już dla gwiazdy starszej ,która ZAWSZE  jest numerem jeden - będzie idealny.

Na zdjęciu pierwsza siostrzenica mojego Małżonka -Maja :]

Po drugie korona...


Uszyta z bawełny , obwód regulowany , z przodu zapinana na rzep ozdoba- może być to cyferka lub inicjał.


Co sądzicie o tego typu ozdobach? Musze dopracować rozmiary jeszcze :]

A to nowy banerek-na lato :p - zaznaczam, że to nie moje takie brudne syry :p


Szalejecie wakacyjnie? gorrąco to się nie bardzo chce .. my dziś szwendaliśmy się z aparatem  :]


An

37 komentarzy:

  1. Akcesoria na urodzinki super !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcesoria na urodzinki super !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo, korona to genialny pomysł! Wygląda świetnie! Kotylion faktycznie w mniejszym wydaniu też by się sprawdził. M.
    p.s. a tak sie na początku zastanawiałam, gdzie Ty żeś wlazła ;)(bo mi się najpierw zdjęcie nagłówka odpala, potem reszta bloga - taki mam szyyyybki komputer), a to mówisz , że nie Twoje stopencje :) hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syry mojej Dziewczynki :] a wlazła na takie cuś dla dzieci do wspinaczki i zjazdów na linie

      Usuń
  4. Korona to świetny pomysł :) i jak zwykle przepiekne zdjęcia na blogu zamieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa kochana jesteś :* ja tak intuicyjnie pstrykam,ale jak mi się podoba ot pokazuję :p

      Usuń
  5. Super pomysły!!! Lubię bardzo Twoje szyjaczki!!

    Dzieciaki masz suer- powtarzam się :-)

    Ja mojemu niedługo roczniakowi chyba krawacik zmajstruje:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności ! A kolekcję dla kilkuletnich chłopców planujesz ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bernadetto jak na razie powstały krawaty - w gwiazdy ,jak przystało na gwiazdę dnia :]
      ale nie wykluczam,ze coś wykombinuję

      Usuń
    2. Krawat widziałam , piękny , iście gwiazdorski ;) tyle, że myślałam , że to pojedynczy egzemplarz dla gwiazdy dnia , echhhh okropnie rozkojarzona ostatnio jestem ...jeśli są takowe dostępne to chyba się skuszę , tak na potem , na razie mój dwulatek albo zrobiłby sobie z niego gryzak na wyłażące kły lub zmaltretował w inny sposób :)))
      pozdrawiam serdecznie i będę wyglądać nowych chłopackich tworów :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tymi akcesoriami! Korona rządzi! Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  9. królowa jest tylko jedna :D fajny i oryginalny pomysł z tymi akcesoriami... szkoda, że mój Janek nie jest dziewczynką to bym mu taką zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czemu qrde mój baner się nie wyświetla na niektórych blogach :/ ?

      Usuń
    2. Jankowi to krawat :p
      a co do banera nie wiem,mój też się gdzieniegdzie nie pokazuje

      Usuń
  10. Świetne pomysły na te gadżety, opatentuj to albo załóż firmę :) Ja nie lubię upałów, więc jeśli nie muszę, to nie wychodzę z domu przed zachodem słońca :) Nie licząc pracy oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z tymi akcesoriami!
    myślę, że to może być nowy biznes... zwłaszcza , że czegoś takiego na rynku jeszcze nie widziałam:)
    ależ Ty pomysłowa i kreatywna jesteś!:) gratuluję:)
    a baner świetny
    uśmiałam się z tych "brudnych syr" :))) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja baardzo podoba mi się:) w przyszłości wykorzystam pomysł;) banerek jest równie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Korona jest świetna:) i myślę że nie tylko na pierwsze urodziny - dla wieku co najmniej 1-6 też byłyby wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, mnie też by się przydała taka korona, może być z literką "A" ;)
    Świetne gadżety na roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korona iście królewska :)
    Bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korona boska!! W ogóle oba pomysly mega letnie i wesole! Szkoda, że moja Hanulka jesienna, przyjdzie mi jej wianek z suchych liści pleść :D Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Korona genialna!! I krawat też mi się bardzo podoba, moi nosiliby taki nie tylko na urodziny! :-) Super pomysły Anitko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. KORONA powala, syry super ;)))
    jeszcze by ładnie wyglądały na betonie ;)))
    Ale akcesoria to tylko Tys mogła takie wymyśleć hahaha

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo korona jest najlepsza !! i do tego miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja to bym dla mojego Krisula chciała, ale ciut dłuższy;) a z wlesnego materiału dałoby sie? Pozdrawiam ciepło z Gdandka już chyba dziś nie deszczowego;) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można by-ale czy się opłaca wysyłka w dwie strony? a jaki to materiał?

      Usuń
  21. Swietne! i kotylioni korona i krawat z ostatniego posta! I like!:-)))) Cieszcie sie wakacjami:-))) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Korona jest absolutnie genialna! Sama bym taką chciała, mimo że roczek skończyłam już dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne ozdoby!! korona to normalnie mistrzostwo! naprawde niesamowicie wyglada na glowce :))
    mnie w taki upal nie chce sie nigdzie lazic :( siedze w domu i szyje bo w takie upaly dostaje migreny jak za dlugo na sloncu przebywam :( (w koncu twoj blog mi sie dodal do czytnika!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :]ja niestety poniekąd wyłazić muszę-dzieciaki trzeba wietrzyć hahaa
      ( a to ciekawe dlaczego :?)

      Usuń
  24. Nio piękne te ozdoby dla małych księżniczek :) A wakacyjne zdjęcie bajeranckie! :) Alergii nie macie...? ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń