wtorek, 17 lipca 2012

Mam szczęście...

Kiedyś moja blogowa koleżanka Alina Anna dołączyła do mojego prezentu urodzinowego kartkę z wierszem H. Poświatowskiej "Szczęście" i dopiskiem "Codziennego szczęścia, zawsze - życzy Alina Anna ".
Ta kartka wisi na mojej tablicy inspiracyjnej od kilku lat .
Mogę śmiało powiedzieć, że mam szczęście do ludzi... czasami o tym zapominam, bo tych dobrych promyków  jest zdecydowani mniej niż czarnych chmur - nie piszę o tym tutaj, bo wystarczająco trudne jest słuchanie narzekania w realu :]
Dzisiaj mogę Wam pokazać tych kilka radosnych promieni, bo dla mnie po bardzo trudnych tygodniach niespodziewanie rozbłysło słońce i to kilka razy :]

W kolejności radość napłynęła od :


Przyznam, że nie znałam Jej bloga - ale ponieważ od niedawna dałam się skusić Facebookowi, natknęłam się na nietypowy konkurs, w którym świadomie lub nawet nie , tknięta miłością do ptasząt i zachęcona talentem Lookarny, wzięłam udział. Jakiż był szok gdy pewna Uczynna :p  osoba doniosła mi, że zostałam  wybrana :p
I tak od dzisiaj mieszka u nas nowy ptaszek :] pasuje idealnie do wystroju prawda ?

Kolejna niespodzianka, która przyniosła mi wiele wzruszeń to wymarzony naszyjnik od



Marzyłam o nim, marzyłam o jakimkolwiek Jej dziele i nawet poczyniłam pewne kroki... aż wyszeptałam go sobie :] a może ktoś mi pomógł :]. Jest cudowny ! Droga Didre wiesz już jak bardzo jest dla mnie cenny - dziękuję !

Ale tej radości jest więcej , tylko spójrzcie co wyszło spod zdolnych rąk podziwianej nie tylko przeze mnie



Pasują idealnie do mojego ogródka, uwielbiam te "klepańce" ...


Guriano są idealne!


Moje Drogie wszystkim Wam dziękuję, i moim Czytelniczkom - dzielę się tą radością i tutaj składam deklarację, że jak tylko wrócę z wakacji, które niedługo, zorganizują kolejną zabawę i przygotuję jakieś fajne drobiazgi . 

miłego dnia 
An

46 komentarzy:

  1. Slicznosci i cudownie, ze tak umiesz sie nimi cieszyc Anitko! Wlasnie zerknelam do ostatniego posta szufladeczka i galka sa obledne, w ogole caly post jest piekny! Sciskam i zycze milych wakacji!!!!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rozweselacze dostałaś :)
    A dobra energia którą wysyłasz , po prostu wraca :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej ptaszyny zasdroszczą Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty,
    i ja życzę Tobie "codziennego szczęścia".
    buziaki jaga

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście wie kiedy się uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie wspaniałe prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. są takie dobre sploty wśród niepowodzeń, które po prostu pamiętaj o nas w porę, w porę by unosić głowę do słońca i cieszyć się życiem, ważne... Wydaje mi się, że to przychodzi zwłaszcza wtedy, kiedy na prawdę tchu nam nie raz brak
    bardzo, ale to bardzo się tym cieszę i wszystkie rzeczy, a szczególnie biżuteria Didre, której przecież inaczej niż maleńkim cudem mieć się nie da - jest tym bardziej zdarzeniem niecodziennym, uroczystym, ważnym! ♥
    A dodatkowo ptaszek, pasuje jak nie ulał i Guarianowa łyżka, no wszystko razem tak pięknie zaplecione, aż mi się znów łza w oku kręci :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ulał miało być, ale już kasowała nie będę, się rozpisałam eleboracko hihihi

      Usuń
  8. mała, słodka rzecz a tyle radości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty Anitko, cudne ... U mnie też nie najlepiej się dzieje oj nawet gorzej niż nie najlepiej ... cóż widać taki los ... Anitko wspaniałego wypoczynku Ci życzę i wracaj do nas pełna energii i nowych pomysłów !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptasię od LOOKarny bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. się rozpisujcie ile chcecie :p to dla Was to miejsce i przez Was :]
    Kasandro ściskam wirtualnie i każdą , która potrzebuje z osobna :***
    wiadomo dziś leje,ale zawsze wychodzi słońce ! :]

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńka, z pewnością poprawiły humor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności dostałaś , i nie dziwię się ,że Ci sprawiły radość ,cieszę się razem z Tobą :)))
    Udanych wakacji
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się trafiły łyżki Guriany :) Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Matkopolko moja ulubiona, chmury czarne precz, promyki wystąp! Uśmiechu na pyszczydle i ciepła, spokoju w serduchu:* I słońca na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** do wakacji jeszcze około 10 dni,ale już odliczam (na trochę słonka liczę ,nie powiem :P)

      Usuń
  16. Jak miło z ich strony :) zasłużyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale skarby dostałaś:)))
    a łyżeczka od Guriany jest boska!:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. udanych wakacji ...i spotkania kolejnych wyjątkowych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne prezenty :D pozazdrościć.... łyżki wymiatają :) ptaszor przesłodki a biżu bardzo opryginalna

    OdpowiedzUsuń
  20. jak już pisałam na FB lookarne kocham i uwielbiam odkąd poznałam osobiście na początku jej drogi. Też mam chyba szczęście do ludzi, zwłaszcza tych blogujących. I też mam ciężkie chwile ostatnio. Chyba takie przesilenie. Ale przetrwamy to i wyjdziemy silniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łyżka jest obiektem mojego pożadania! Aż chyba sobie taką zrobię! A co!

    OdpowiedzUsuń
  22. no to sobie wyobraża banana na Twej twarzy:) i nie dziwię się - nie znam tych blogów, ale chętnie odwiedzę. Rozjechane przez pociąg łyżki skradły me serce:))
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjechane hahah chyba jesteś bliska prawdy,bo Guriana klepała je na kawałku starej szyby kolejowej :p
      a blogi polecam!

      Usuń
  23. Ale cudowności! Mnie urzekł naszyjnik...

    OdpowiedzUsuń
  24. widać, że babeczki Cię bardzo lubią :-)) super

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne prezenty, to nagroda za te wszystkie czarne chmury i burze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musisz być wspaniałą osobą skoro tyle prezentów do Ciebie trafiło. Łyżki to dla mnie mistrzostwo Świat, pozdrawia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję,że tak jest :]
      łyżki są cudne, nietypowa dekoracja-ale wygląda interesujaco

      Usuń
    2. Oj Ty to powinnaś wiedzieć na pewno:)
      ścisk:)

      Usuń
  27. Cudowne prezenty, chyba byłaś grzeczna i zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prezenty :)
    Szczęściara z Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. A więc życzę nadal nieustającego szczęścia :):):) Udanego wypoczynku
    Prezenty są urocze :) i baaardzo pomysłowe, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne prezenty!! Udanego urlopu, no i szczęścia, szczęście, szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Każda taka sytuacja, która wywołuje na twarzy czyjś szczery uśmiech jest warta zachodu. Po prostu warto się starać dla kogoś, robić prezenty. Dziś LOOKarna, DIDRE i GURIANA mają na twarzach uśmiech dzięki Tobie Anito.

    Dużej dawki nasłonecznienia na każdy dzień roku.
    PZDR z Laboratorium

    PS A z LAB ma dziś nad głową ciężkie chmury. Jak to przetrzymać, gdy tak niewiele rzeczy wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm czasami chyba trzeba sobie odpuścić :]
      pozdrawiam i chmury odganiam :]

      Usuń
  32. Cudowności same, ach jak to miło dostać taką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne prezenty, rewelacyjne klepance!!! Duzo duzo szczescia zyczymy♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe prezenty, a szczęście do ludzi nie bierze się znikąd:) podejrzewam, że po prostu zasługujesz na nie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne prezenty! :)
    I podpisuję się wszystkimi kończynami pod komentarzem Anet.

    OdpowiedzUsuń