wtorek, 10 lipca 2012

A ostatnio ...

Moje drobiazgi z targu staroci...








pozdrawiam An

41 komentarzy:

  1. piekne skarby, ja zawsze zapominam posty o moich starociowych skarbach robic :) ostatnio z materialami kupilam z 10 tych spinaczy do bielizny. nowki niesmigane wygladaja swietnie ale jeszcze nie mam pojecia co z nimi zrobic:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja będę płakać... :( w moich rejonach targów staroci się nie organizuje... ten świecznik mini jest cudny :) na świeczkę choinkową...??

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare fotografie mają swój czar - czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kobieta długowłosa jest urzekająca

      Usuń
  4. a ja sie zawsze zastanawiałam do czego są te szpulki żabki :P
    a moim fantami się już Tobie dziś chwaliłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobycze... żałuję, że u mnie nie ma żadnego targu staroci :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie smaczki:) na targ staroci zbieram się od bardzo długiego czasu, mam nadzieję, że Twój wpis mnie zmobilizuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też,bo mają swój czar - można porozmawiać np. ze starszym,eleganckim,dystyngowanym Panem o "dawnych czasach" :]

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cynko cuda to w tej twojej rzeźni :p gadałyśmy ze Ślązaczkami,że tam wpaść na łowy to by było !:P

      Usuń
  8. Ale cudeńka kupiłaś :))a gdzie jeździsz na targ staroci ?

    OdpowiedzUsuń
  9. no muszę się wybrać ponownie ta giełdę staroci, byłam raz i nie mogę się zmobilizować znowu.... kiedy następna ?

    szuflada dla mnie naj ! i ten obok samotny uchwyt TURKUSOWY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sagitto-są dwa,ale drugi już bardziej obszedł z farby

      Usuń
  10. Takie drobiazgi dostrzec , to naprawdę trzeba mieć bystre oko. Ja zapolowałam na większe sztuki :-).Miałam kiedyś cały komplet takich choinkowych świeczników.Chyba muszę się wybrać do taty na stryszek .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie szperanie na starych targach, a zdjęcie niezwykłe ile tam jest w nim pięknej historii
    i ten uchwyt do szuflady ja jak Elunia - piszczę, bo turkusowy hihihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to jesteś zbieracz...cudne te skarby:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cuda! i tak to pięknie zaaranżowałaś! śliczne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i cudne znaleziska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale natargałaś! umiesz szukać. Ja chodzę po takim targu jak błędna owca i nic nie widzę ... zresztą u nas to jest targ rupieci, a nie staroci :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia zrobiłaś swoim starociom... Chyba też swoje obfocę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia i drobiazgi. Fajny masz ten swój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ skarby!! Marzy mi się taka szuflada...Zazdroszczę, podziwiam i pozdrawiam serdecznie!! Kącik urokliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne skarby i zdjęcia też - można się "gapić" i "gapić" i wychodzi, że każdy szczegół ładny!!! Laborantki też szlajają się po różnych bazarkach, pchlich targach itp. i zawsze wychodzą obładowane. A co to za targ w Mikołowie? Czy to ten Mikołów koło Katowic? Kiedy się odbywa?
    No i jeszcze jedno pytanie - gdzie można nabyć takie ładne taśmy klejące we wzorki?
    Pozdrawiają
    LAB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laborantki taśmy są ze sklepu internetowego dekoracyjna taśma
      targ w Mikołowie koło Katowic , odbywa się co miesiąc w niedzielę po pierwszej sobocie miesiaca

      Usuń
    2. Bardzo dziękują za informacje. Będą korzystać!

      LAB

      Usuń
  20. Piękne znaleziska :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. udane łowy. Pomysł na przechowywanie nici zapisuję jako rozwiązanie dla mnie na przyszłość- przy moim bałaganie ma to sens i można byłoby tonalnie poukładać te szpuleczki (do pierwszego szycia). Piękność zerkająca z fotografi jest wielce frapująca- kim ona była, czy lubiła grać w szachy, czy bała sie burzy? Osobiście obawiam się takich nieznajomych ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No i to się nazywa targ staroci... niestety u mnie to targ raczej rupieci powinien się nazywać... a starocie przepiękne! najbardziej podoba mi się świecznik z klipsem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz oko do wybierania tych drobiazgów, obok których inni przeszliby, nawet się nie oglądając.

    OdpowiedzUsuń
  24. An ale się urządzasz !!! echh no cudnie :) zazdroszczę kilku drobiazgów :) a ten mini świecznik normalnie czad!

    OdpowiedzUsuń